Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Shit zeg. Inderdaad gewoon de tranen laten komen, enorme teleurstelling natuurlijk?. Uiteindelijk komt het goed, alleen nog meer geduld nodig. Sterkte en hopelijk morgen weer fijn bij je mannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt heel erg kut voor je dat jou dit nu net moet overkomen. 

Jij die altijd zo lief en positief was voor iedereen. Echt ontzettend naar dit.

Vind het super knap hoe je ermee omgaat! Laat die traantjes lekker rollen dat hoort erbij!

Je gezondheid is nu even het aller belangrijkste en de rest komt over een paar maandjes ook weer goed! Veel sterkte en ik duim voor je dat alles snel geneest!??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je even een hele dikke virtuele knuffel geven ? wat onwijs kut dit! 
even grof gezegd, laat die tranen maar lopen dat is meer dan normaal. Hoop dat je een beetje kunt slapen straks. Raar ook om op de kraam afdeling te liggen maar gelukkig is het daar veilig.

Ik denk aan je??❤️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met de dames eens.... je bent gigantisch sterk! Tuurlijk is het confronterend.... dus laat je tranen gaan..en ja je gezondheid staat voor op dus een goede keus. Maar dat neemt de confrontatie niet weg .... herstel maar snel en ik hoop dat je je snel beter voelt ?

Een hele dikke knuffel en ik hoop dat je vriend je toch op de een of andere manier mag zien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat ontzettend kut dit, zeg. Heel heftig, die tranen zijn niet meer dan logisch en normaal, let it go! 
En dan ook je vent nog niet eens bij je.. Jakkes. Morgen hopelijk lekker thuis en laat je maar goed vertroetelen, dat verdien je.

Heel veel beterschap voorlopig meis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten oh ik lees dit nu pas allemaal! Het spijt me zo voor jou ? dit is het laatste wat je wil wanneer je zo’n ingreep ondergaat. Vind echt zo dapper en knap hoe je hiermee omgaat! Sterke vrouw ben je. En zo rot dat je vriend niet op bezoek mag komen. Weet niet of het een kleine troost is, maar je mag altijd je ei bij ons kwijt op dit forum. Heel veel sterkte en ik ga duimen voor je herstel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach nee 

??? 

Wat een verschrikking. 

Laat het maar lekker gaan. Dat hoort erbij. Je kijkt hier al zo lang naar uit en dan dit.

Helemaal begrijpelijk en we leven allemaal met je mee.  

Je gezondheid gaat zeker voor en toch is dit gewoon ongelooflijk balen.  

Dan ook nog het hele circus van corona en kan je vriend er niet bij zijn. 

Heel heel veel sterkte 

Taai houden doe je al. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel voor alle lieve berichtjes.  Doet me echt goed. Ik was natuurlijk al wel 2 weken bezig met die wond, maar had dit echt niet zien aankomen. Is echt heel snel gegaan. Pure pech. Maar wat al gezegd is, gezondheid boven alles. En dan heb ik denk ik het voordeel dat het nu toch corona tijd is, ik mag toch niet in bikini op het strand nu. We maken er het beste van, het is zoals het is, maar leuk is het niet. En nu mag nog even wachten nog weer even geduld hebben om weer in balans te zijn met 2 borsten. Lieve meiden bedankt voor het meeleven en laat je niet afschrikken voor wie nog mag. Ik heb gewoon pech gehad, maar ben nog weer blij dat ik voor Blooming heb gekozen. De nazorg is ook dik in orde. Morgen eens navragen of ik een tijdelijke prothese krijg straks.  

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lindan gaf het al aan; jij staat altijd voorop voor een meelevend, informerend of geïnteresseerd woord voor alle dames hier. Natuurlijk, dit gun je niemand, maar vooral jou niet. En ja, je komt hier weer doorheen want je bent een enorm sterke vrouw. Maar dat het ontzettend k** is, daar mag je nu gewoon even dik van balen.

 

Sterkte meis ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk meis wat iedereen zegt jij leeft ook altijd zo met ons mee, je bent echt super sterk, bewonder je kracht❤️
Hoop dat je de nacht een beetje bent doorgekomen en je straks in ieder geval “veilig” naar huis mag.

Je zal vasten zeker wel een tijdelijke prothese  krijgen!

Heel fijn datje voor een goeie kliniek en ook nog eens  eentje in de buurt hebt gekozen.

??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor de lieve woorden en ja nu is het zeker handig dat ze praktisch om de hoek zitten. Moet natuurlijk ergens in juni of juli weer heen (hoop dat we dan wel weer normaal operaties mogen uitvoeren). Ik zal van de week eens informeren bij blooming. En uiteraard kut voor iedereen die wacht op een borstvergroting, maar ik hoop wel dat ze me een beetje in het begin gooien. Ook informeren of vd Pot me dan moet/gaat  operen aangezien hij sabbatical heeft van juni tot en september.

 

nachtje was redelijk ruk, tussen 2 en 6 wakker geweest. Gelukkig niet veel pijn, ook niet in mijn rug. Dienstdoende arts is langsgeweest, drains zijn gespoeld en zolang het helder vocht is moet ik alleen afspoelen met de douchekop. Pijn valt me alles mee. Ik mag straks opgehaald worden door mijn vriend. Die moet in de hal wachten en dan word ik naar beneden gebracht. Ze willen geen risico lopen, zeker niet op de kraamafdeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @Nog even wachten schrik hier van!

Dacht dat alles redelijk goed ging met je en dan dit.

Heb er eigenlijk geen woorden voor...

 

1 dag voor mij ben je geopereerd. Zou er niet aan moeten denken dat me dit zou overkomen.

Echt heel rot. Maar gezondheid staat inderdaad op 1. En hoop voor je dat dit herstel vlot en goed verloopt. Dat je ook snel weer kunt genieten van 2 mooie borsten! Even geduld, maar je komt er wel! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die zin is het zeker een voordeel voor je dat we in die coronatijd zitten en idd toch niet naar buiten kunnen op die manier. Toch vind ik het mega knap van je dat je glas zelfs nu half vol zit en niet half leeg, heb echt respect voor hoe je hierin staat.

Fijn dat je zo wordt opgehaald door je vriend. Kan je in elk geval weer lekker naar je eigen huis. ❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten

Nu eerst even lekker naar huis . Laat je maar lekker verwennen door je vriend . 
Even alles laten bezinken en voor je het weet ben je 2 maanden verder en kan je genieten van je 2 mooie borsten?? 

inderdaad een voordeel dat je al weet hoe ze worden ?
 

btw wacht je tot vd Pot kan opereren of mag dat ook bijv zijn collega zijn van Blooming? 
 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Parle zei:

Jeetje @Nog even wachten schrik hier van!

Dacht dat alles redelijk goed ging met je en dan dit.

Heb er eigenlijk geen woorden voor...

 

1 dag voor mij ben je geopereerd. Zou er niet aan moeten denken dat me dit zou overkomen.

Echt heel rot. Maar gezondheid staat inderdaad op 1. En hoop voor je dat dit herstel vlot en goed verloopt. Dat je ook snel weer kunt genieten van 2 mooie borsten! Even geduld, maar je komt er wel! ?

ja dit is niet wat je perse verwacht. Maar de wond aan die kant was nog niet dicht en ergens was mijn onderbuikgevoel die wel goed dus,  helaas. 

 

5 uur geleden, Veerveertje zei:

In die zin is het zeker een voordeel voor je dat we in die coronatijd zitten en idd toch niet naar buiten kunnen op die manier. Toch vind ik het mega knap van je dat je glas zelfs nu half vol zit en niet half leeg, heb echt respect voor hoe je hierin staat.

Fijn dat je zo wordt opgehaald door je vriend. Kan je in elk geval weer lekker naar je eigen huis. ❤️❤️❤️

Ja en nu is het nog wel tw verhullen met kleding en valt het minder op dan je zou verwachten.

Nog een voordeel is dat ik nu zie wat het herverdelen van het weefsel en verlagen van de borstplooi heeft gedaan. Mijn borst is veel ronder en mooier dan hiervoor.  Wel iets kleiner. 

4 uur geleden, Lindan zei:

@Nog even wachten

Nu eerst even lekker naar huis . Laat je maar lekker verwennen door je vriend . 
Even alles laten bezinken en voor je het weet ben je 2 maanden verder en kan je genieten van je 2 mooie borsten?? 

inderdaad een voordeel dat je al weet hoe ze worden ?
 

btw wacht je tot vd Pot kan opereren of mag dat ook bijv zijn collega zijn van Blooming? 
 

Liefs xx

Nee ik ga niet op vd Pot wachten dan. Dat zou oktober betekenen. Zal zo in een volgend berichtje iets meer erover melden

 

4 uur geleden, Bridgett zei:

Sterkte, wat een verhaal zeg

 

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een update. Om half 12 waren we weer thuis. Met mijn vriend in de auto nog over gehad dat het fijn is dat de bacterie niet in mijn bloedbaan is gekomen. Uiteraard moet uit dw kweek nog blijken om.wat voor bacterie het ging. Om 1 uur naar boven gegaan voor een tukkie.

Na het tukkie doen gauw de anti biotica ingenomen en me klaar gemaakt om de wond te gaan spoelen. Ik moet zeggen de drain was zo anders dan ik me had voorgesteld, ik dacht een rond buisje ofzo. Maar dit is gewoon een mini golfplaatje. De borst is dus veel mooier van vorm dan hij was door verlaging van de borstplooi en het herverdelen van het klierweefsel. Ik moet zeggen dat het me niet tegen is gevallen om het te zien. Leuk is anders, maar ik voel me niet verminkt ofzo.

 

Na het spoelen heb ik blooming gebeld (die hadden mij tijdens het slapen al geprobeerd te bellen).

Vrijdag heb ik afspraak in het ziekenhuis om drain te verwijderen en s middags belt Blooming me. Zal ook nog een afspraak moeten maken om de hechtingen te verwijderen, want dat zijn geen zelfoplosbare.

Wsl volgende week kan ik een tijdelijke (pas)prothese ophalen. We overleggen dan even wanneer ik die zou kunnen gaan dragen.

Verder gesproken over de hersteloperatie. Ik kom vooraan op de wachtlijst, uiteraard is het afwachten wanneer er weer geopereerd mag gaan worden en of ik dan al geopereerd mag worden. We bekijken dan welke arts dit gaat doen. Als vd Pot dan werkt uiteraard hij, maar als hij toch zijn sabatical neemt dan laat ik me door een andere arts opereren. Uiteraard moet dan wel goed naar het klierweefsel worden gekeken, maar ze hebben uiteraard meerdere zeer goede artsen in dienst.

 

Nou voor zover de update 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat erger voorkomen is inderdaad. Moet toch een vreemde gewaarwording zijn zo met 1 borst, gelukkig dat het er wel redelijk ok uit ziet. Er is natuurlijk ook veel werk aan jouw borsten gedaan. Een mini golfplaatje, echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen ?. Ik zou iets van slangetjes verwachten, maar dat is dus niet zo?
 

Hopelijk dat je wanneer er ‘groen’ licht is en de operaties weer plaats kunnen vinden jij tussendoor mag. Lekker in je eigen bed vannacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ik hoop dat je nu helemaal geen pijn meer hebt?

Fijn dat je ook steun hebt van je vriend.

Ja, ik had ook zoiets van 'mini golfplaatje'??..  ?

Ik had bij mijn bvk 20 jaar geleden wel plastic ronde slangetjes als drains, met kleine flesjes aan de uiteindes.. .

Laat je goed verzorgen door je vriend en respect voor hoe goed en sterk je met deze rotsituatie omgaat! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.