Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Wat fijn om te lezen dat je je niet verminkt voelt ❤️ Dat ben je ook niet. 
Nog even wachten ( hoe toepasselijk ) en dan heb ook jij twee prachtige borsten. Volgens mij zijn alle artsen van Blooming top ze hebben een hoge reputatie dus dat zit zeker goed! Ook fijn maar ook logisch dat je vooraan komt te staan, dit heeft gewoon voorrang. 

Laat je nu maar  extra goed vertroetelen door je mannen?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nina_a zei:

Gelukkig dat erger voorkomen is inderdaad. Moet toch een vreemde gewaarwording zijn zo met 1 borst, gelukkig dat het er wel redelijk ok uit ziet. Er is natuurlijk ook veel werk aan jouw borsten gedaan. Een mini golfplaatje, echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen ?. Ik zou iets van slangetjes verwachten, maar dat is dus niet zo?
 

Hopelijk dat je wanneer er ‘groen’ licht is en de operaties weer plaats kunnen vinden jij tussendoor mag. Lekker in je eigen bed vannacht!

Ja ziet er echt wel redelijk uit. Al zie je de 550cc verschil uiteraard wel. Zie hieronder hoe dat eruit ziet

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Nog even wachten ik hoop dat je nu helemaal geen pijn meer hebt?

Fijn dat je ook steun hebt van je vriend.

Ja, ik had ook zoiets van 'mini golfplaatje'??..  ?

Ik had bij mijn bvk 20 jaar geleden wel plastic ronde slangetjes als drains, met kleine flesjes aan de uiteindes.. .

Laat je goed verzorgen door je vriend en respect voor hoe goed en sterk je met deze rotsituatie omgaat! 

 

wel beetje pijn, maar is te doen. Is toch weer een wond. Ik heb geen flesjes eronder. Het is gewoon open met steriele opvanggazen (weet even niet hoe het heet, maar kraamverband in het klein eigenlijk) eronder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een mini golfplaat. Ik moest aan de sport golf denken, dacht al aan een Tees-stukje of iets dergelijks. Nooit gezien dit, fijn dat het werkt.  Zier er wel netjes uit, maar inderdaad wel weer open wond erbij wat vast zeer doet. Heb je nu alsnog een sportbh aan (aangezien jouw speciale constructie vast niet meer handig is nu)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bent001 zei:

Wat fijn om te lezen dat je je niet verminkt voelt ❤️ Dat ben je ook niet. 
Nog even wachten ( hoe toepasselijk ) en dan heb ook jij twee prachtige borsten. Volgens mij zijn alle artsen van Blooming top ze hebben een hoge reputatie dus dat zit zeker goed! Ook fijn maar ook logisch dat je vooraan komt te staan, dit heeft gewoon voorrang. 

Laat je nu maar  extra goed vertroetelen door je mannen?? 

ja voelt gelukkig niet verminkt. Dat vond ik toen bij Minci zo erg om te lezen hoe zei dat ervaren heeft. Dus fijn dat het niet zo voelt. En ja ik doe mijn naam wel weer eer aan ?, al had ik dat liever anders gezien uiteraare.

En ja gister ook dr van Kreulen zeer kundig gehandeld en dr de Wijn die me geopereerd heeft, echt toppers! 

Ik laat me zeker verwennen. Mijn kleine ventje blijft tot en met het weekend bij zijn vader, dat is zeker nu met schoolwerk erbij te intensief voor me, maar die komt donderdag even op ziekenbezoek. Grote man is er tot vrijdag en wellicht ga ik het weekend mee naar hem toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nina_a zei:

Inderdaad een mini golfplaat. Ik moest aan de sport golf denken, dacht al aan een Tees-stukje of iets dergelijks. Nooit gezien dit, fijn dat het werkt.  Zier er wel netjes uit, maar inderdaad wel weer open wond erbij wat vast zeer doet. Heb je nu alsnog een sportbh aan (aangezien jouw speciale constructie vast niet meer handig is nu)?

Ja wel sportbh aan, die houdt ook her wond opvangdoek goed op zijn plaats. Borstband heb ik vannacht afgedaan, dat gaf te veel druk. Ga ik morgen een paar uurtjes proberen.

Beugelbh constructie maar even niet, ga ik vrijdag maar even bespreken. Al is een b cup borst in een g cup bh wsl ook niet zo geslaagd bedenk ik me nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow ik heb even je hele topic doorgelezen en wat erg dat je dit hebt moeten meemaken! Dit gun je niemand. Zoals de rest van de dames heb ik echt bewondering voor hoe je hiermee omgaat!! Zo nuchter, telkens een update, heel transparant. Petje af meid ❤️ 
 

Fijn dat de operatie goed is gegaan en het ziet er met de drain zo al rustiger uit dan hoe het was. Ik heb ook ooit zo’n drain gehad bij mijn GBP, was toen een hele lange sliert achteraf.. gek gevoel als ze die weghalen. Ik duim voor je dat dit goed hersteld en je zo snel mogelijk weer een nieuwe prothese kan krijgen! In de tussentijd mag je je lekker laten verwennen inderdaad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, ProjectX zei:

Wow ik heb even je hele topic doorgelezen en wat erg dat je dit hebt moeten meemaken! Dit gun je niemand. Zoals de rest van de dames heb ik echt bewondering voor hoe je hiermee omgaat!! Zo nuchter, telkens een update, heel transparant. Petje af meid ❤️ 
 

Fijn dat de operatie goed is gegaan en het ziet er met de drain zo al rustiger uit dan hoe het was. Ik heb ook ooit zo’n drain gehad bij mijn GBP, was toen een hele lange sliert achteraf.. gek gevoel als ze die weghalen. Ik duim voor je dat dit goed hersteld en je zo snel mogelijk weer een nieuwe prothese kan krijgen! In de tussentijd mag je je lekker laten verwennen inderdaad. 

Dank je wel. Ja het eruit halen zal even niet prettig zijn, maar hopelijk mag het er vrijdag wel uit.

 

Ik heb een redelijk goede nacht gehad wel, de pijn is goed te doen. Wel nog wat slijmerig geel spul wat uit de wond komt, moeten we even in de gaten houden. Net even wat voor werk gedaan voor de maandelijkse Facturatie (de geldkraan moet toch blijven rollen wil ik mijn salaris krijgen), maar dat hakt er wel in. Morgen deel 2 maar doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo, even rustig aan doen en jezelf wat rust en ontspanning gunnen. Dat kan je wel gebruiken en heb je ook verdiend.

Fijn dat je nacht redelijk oké was. Kan je je ei er een beetje over kwijt bij je vriend? Als in, heb je er wat steun aan bij hem? Heb wel echt met je te doen hoor ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Nog even wachten,

 

Ik lees nu een aantal dagen je verhaal mee en kan alleen maar denken dat ik het zo rot voor je vind en aan je denk.!❣️ Blooming kliniek heeft naar mijn idee goeie artsen en prima begeleiding. Met de tijd gaat het vast en zeker goed komen.? 

 

Zelf was ik al een tijdje niet meer actief geweest, maar inmiddels zelf 7 weken geleden een wissel gehad (waarvan het resultaat nog even afwachten is), omdat ik daarvoor meerdere complicaties gehad. Wel andere complicaties, maar kan mij beetje voorstellen hoe je jezelf voelt. Nu dus toch weet even spieken op het forum en binnenkort mijn verslag updaten. Dat loopt flink achter.. 

 

Veel sterkte ? en waar het kan proberen te genieten.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Veerveertje zei:

Goed zo, even rustig aan doen en jezelf wat rust en ontspanning gunnen. Dat kan je wel gebruiken en heb je ook verdiend.

Fijn dat je nacht redelijk oké was. Kan je je ei er een beetje over kwijt bij je vriend? Als in, heb je er wat steun aan bij hem? Heb wel echt met je te doen hoor ❤️

Ik heb zeker steun aan mijn vriend, het is heel fijn dat hij er is. Heel fijn ook dat we samen de troep in het zuigkompres bekijken, dan is het fijn dat hij wel een medische achtergrond heeft. Hij stuurt me ook aan om achter dingen aan te zitten. Zo zitten de bloeduitslagen nog niet in mijn online dossier. Ik zou het hebben laten zitten en hij zegt je wilt het weten, ze moeten het erin zetten dus ga er achteraan. 

Ik doe zeker rustig aan. Ik ben natuurlijk op dezelfde dag geopereerd als vorige keer (alleen toen iets van 10 uur eerder) en probeer het herstel qua suffigheid te vergelijken. Verleden keer is mijn zoontje op woensdagavond bij me gekomen, nou dat hebben we nu maar even uitgesteld. Scheelt natuurlijk ook wel dat hij toen gewoon school had en nu thuisonderwijs, maar ik zou het nu echt nog niet aankunnen. Dus we maken rustig aan stapjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, rozebooz zei:

Hai @Nog even wachten,

 

Ik lees nu een aantal dagen je verhaal mee en kan alleen maar denken dat ik het zo rot voor je vind en aan je denk.!❣️ Blooming kliniek heeft naar mijn idee goeie artsen en prima begeleiding. Met de tijd gaat het vast en zeker goed komen.? 

 

Zelf was ik al een tijdje niet meer actief geweest, maar inmiddels zelf 7 weken geleden een wissel gehad (waarvan het resultaat nog even afwachten is), omdat ik daarvoor meerdere complicaties gehad. Wel andere complicaties, maar kan mij beetje voorstellen hoe je jezelf voelt. Nu dus toch weet even spieken op het forum en binnenkort mijn verslag updaten. Dat loopt flink achter.. 

 

Veel sterkte ? en waar het kan proberen te genieten.!

ah dat is lief. Zag in jouw topic dat je helaas ook al wat operatie ervaring heb opgedaan. Ben benieuwd naar je verhaal.

Ik heb er zeker vertrouwen in dat het op termijn goedkomt. Hopelijk op tijd voor mijn zomervakantie, maar dat zal er om hangen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miepje88 en @bent001, het gaat voor mijn gevoel wel redelijk. Temperatuur zit inmiddels wel weer op 37,3 en er komt ook nog steeds een beetje geel wolachtig vocht uit de wond. Ik heb daarom vanmorgen toch voor de zekerheid nog even contact gezocht met Blooming. Ik heb een foto moeten doorsturen en die gaan ze zo met een arts bespreken.

Dus het gaat redelijk, maar ik ben nog niet 100% gerust op dat mijn lichaam de bacterie goed aan het opruimen is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bent001 zei:

@Nog even wachten goed dat je gebeld hebt. Vaak klopt je gevoel. Je hebt wel een kuur gekregen toch? Hier ook weer stress alles begint weer van voor laf aan met mijn oudste zoon?

Ja 2x anti biotica via het infuus gekregen en nog 7 dagen lang 3 pillen op een dag. 

Oh wat naar met je zoontje zeg. Hopelijk niet zo heftig als de vorige keer

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ja 2x anti biotica via het infuus gekregen en nog 7 dagen lang 3 pillen op een dag. 

Oh wat naar met je zoontje zeg. Hopelijk niet zo heftig als de vorige keer


Goed zo, hoop dat ze je niet al te lang laten wachten met terug bellen.

Hoe voel je je metaal? 


Wij gaan vanmiddag naar de huisarts, dus ben benieuwd. Ben net gebeld, aangeven dat ik eigelijk wil dat ze gaan testen ook omdat ik gewoon naar kantoor moet komen en mijn man ook met een groep mensen werkt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Net bericht gekregen dat het prima is om tot morgen te wachten en te bespreken tijdens mijn controle afspraak met de plastisch chirurg in het ziekenhuis. 


Fijn! Heb je morgen wel

de controle met Dr van der Pot? Of een andere arts? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.