Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Wat vreselijk irritant dat het nogsteeds niet helemaal lekker gaat 😏 Je bent er niet helemaal gerust op hè? Morgen inderdaad even goed duidelijk maken bij vd Pot.

 

Ben ook benieuwd naar je voortgang met rechts. Bij mij blijft deze nog achter, links gaat goed maar rechts mag nog wat verder ‘bollen’ zeg maar.

 

Fijne dag vandaag, lekker op t gemakje en gooi er nog een extra paaseitje in, we mogen dit jaar toch niet op vakantie dus bikini proof kunnen we ook weer een jaar uitstellen 😘

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Loesje3 zei:

Wat vreselijk irritant dat het nogsteeds niet helemaal lekker gaat 😏 Je bent er niet helemaal gerust op hè? Morgen inderdaad even goed duidelijk maken bij vd Pot.

 

Ben ook benieuwd naar je voortgang met rechts. Bij mij blijft deze nog achter, links gaat goed maar rechts mag nog wat verder ‘bollen’ zeg maar.

 

Fijne dag vandaag, lekker op t gemakje en gooi er nog een extra paaseitje in, we mogen dit jaar toch niet op vakantie dus bikini proof kunnen we ook weer een jaar uitstellen 😘

 

 

Nope nog niet 100% overtuigd dat alles weg is. Maar ook in dit proces is geduld het sleutelwoord.

 

Ik ga nu de foto's online zetten. Staat dus ook een van voren genomen met de kleine borst erbij. Omdat mijn fotoalbum besloten is durf ik dat wel aan 😊.

 

Rechts lag ietsjes achter op links qua bolling van de onderpool, maar het niet dragen van de band en de beugelbh de afgelopen dagen heeft niet echt een negatief effect gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik check het forum niet dagelijks meer maar ik heb net je foto’s bekeken en je borst wordt echt supermooi! Had ik geweten dat van der Pot zo’n ‘wizard’ was, zou ik zeker naar Blooming zijn gegaan.

 

Ik hoop dat je linkerborst snel heelt. En excuses voor het ongevraagde advies: mij helpt op de donkerdere dagen (letterlijk en figuurlijk) een extra shot vit. D. Wie weet is dat nog wat...

 

Sterkte hoe dan ook!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Marlies84 zei:

Ik check het forum niet dagelijks meer maar ik heb net je foto’s bekeken en je borst wordt echt supermooi! Had ik geweten dat van der Pot zo’n ‘wizard’ was, zou ik zeker naar Blooming zijn gegaan.

 

Ik hoop dat je linkerborst snel heelt. En excuses voor het ongevraagde advies: mij helpt op de donkerdere dagen (letterlijk en figuurlijk) een extra shot vit. D. Wie weet is dat nog wat...

 

Sterkte hoe dan ook!!

Dank je wel. Dat is echt een groot compliment naar mijn borst(en) toe, maar ook zeker naar de arts. Ben ook erg blij met de keuze voor deze arts en de kliniek, ik kan niet anders zeggen. 

En dank voor het ongevraagde advies, altijd handig om te leren van andere ervaringen. Ik moet straks toch nog naar de drogist, ga ik gelijk even vragen voor de vitamine D. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow... na even niet meer online te zijn geweest is dit wel heel erg schrikken om te lezen! Wat een weg heb jij al afgelegd... We weten allemaal dat er risico’s aan verbonden zijn, maar hopen er toch van gespaard te blijven en denken dat het ons wel niet zal overkomen. Dit is echt brute pech en al helemaal als het eerst al 4 weken goed ging (zo leek het toch eerst). Zo te zien ben je ondanks de huidige situatie in de ziekenhuizen goed verzorgd geweest en loods je jezelf heel sterk doorheen een enge situatie. Ik geloof heel erg in het feit dat een goede mentaliteit zorgt voor een snellere genezing dus volgens mij ben je super goed op weg! Gelukkig krijg je veel steun voor als het even minder gaat. Er is al genoeg stress rondom ons momenteel dus ik zou zeggen haal het beste uit deze klote situatie en gebruik deze tijd om goed te herstellen. Je doet het echt fantastisch 😘 dikke knuffel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel @stiens dat zijn lieve woorden. En ja een positieve mindset helpt absoluut. Dus dat probeer ik ook zeker te hebben, al gaat dat natuurlijk wel met ups and downs. En inderdaad het is vooral brute pech hebben. Maar het belangrijkste is dat het weer goed komt en daar heb ik vertrouwen in.

 

Net nog even gebeld door de arts, nadat ik vanmorgen nog wat foto's had gestuurd. De wond ziet er goed uit, mooi rustig. Hij zei ook dat het nog wel een tijdje kan duren voordat het vloeien over raakt. Immers de holte van de prothese (en dat is met 550 cc natuurlijk best een flinke) moet gaan slinken en de ontsteking moet daaruit gaan. Dus alleen maar goed dat het eruit komt. Het kan nog wel 1 tot 2 weken duren voordat het helemaal dicht is. wel moet ik bij twijfel contact opnemen. Ze gaven ook heel lief aan (zowel de dokter als de assistente) dat ze me alleen een pechvogel vinden en absoluut geen zeur. Dus doorgaan met spoelen, gezond eten en rustig aan doen.  Dus weer even gerustgesteld voor nu.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het er goed uit ziet @Nog even wachten! Dat is je inderdaad hartstikke gegund! Gerustgesteld zijn is ook veel beter voor het gehele helingsproces. En inderdaad je bent een gigantische pechvogel en zo knap hoe positief je blijft. Ga zo door 🤗
 

Ik heb ook even je foto’s bekeken maar inderdaad wauw wat een verschil zeg tussen week 4 en week 6! Echt heel erg mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Dank je wel @stiens dat zijn lieve woorden. En ja een positieve mindset helpt absoluut. Dus dat probeer ik ook zeker te hebben, al gaat dat natuurlijk wel met ups and downs. En inderdaad het is vooral brute pech hebben. Maar het belangrijkste is dat het weer goed komt en daar heb ik vertrouwen in.

 

Net nog even gebeld door de arts, nadat ik vanmorgen nog wat foto's had gestuurd. De wond ziet er goed uit, mooi rustig. Hij zei ook dat het nog wel een tijdje kan duren voordat het vloeien over raakt. Immers de holte van de prothese (en dat is met 550 cc natuurlijk best een flinke) moet gaan slinken en de ontsteking moet daaruit gaan. Dus alleen maar goed dat het eruit komt. Het kan nog wel 1 tot 2 weken duren voordat het helemaal dicht is. wel moet ik bij twijfel contact opnemen. Ze gaven ook heel lief aan (zowel de dokter als de assistente) dat ze me alleen een pechvogel vinden en absoluut geen zeur. Dus doorgaan met spoelen, gezond eten en rustig aan doen.  Dus weer even gerustgesteld voor nu.

 

 

 

 

Ja natuurlijk! Dat wij nu allemaal zeggen hoe sterk je wel niet bent, hoeft niet te betekenen dat je je altijd sterk moet houden. Dat zou heel ongezond zijn. Je pakt dit heel goed aan en bent absoluut geen zeur 😉 En dat is super goed nieuws van de dokter! Als de wond dicht is ben je alweer een stap verder 💪 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was deels gehecht en deels zat er een drain in. Drain is vrijdag 3 april verwijderd. Op de plek van de drain is het open. Voor zover ik begrepen heb moet het open blijven om de overgebleven infectie naar buiten te kunnen werken. Is niet goed als dat er niet uit kan. Hechtingen zijn vrijdag 10 april verwijderd 

 

Maar bij jou dus wel in 1x dicht gemaakt. Zo zie je maar weer dat overal anders gewerkt wordt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Ah kijk jij hebt een drain gehad , hier niet de  borst is gespoeld en daarna helemaal gehecht. 

 

en zoals de andere dames zeggen ga jij er super goed mee om en sta je sterk in je schoenen af en toe een slecht dagje mag zeker en moet ook . 
 

Toen ik te horen kreeg dat die er uit moest was ik echt een wrak tot een week na het verwijderen daarna heb ik mezelf eens een schop onder mijn kont gegeven en ben ik het gaan accepteren . Wel komt de nieuwe datum nu dichterbij en ben ik veel zenuwachtiger dan de eerste keer omdat ik nu weet wat me te wachten staat natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Potjandorie, ik kijk nog amper op het forum en heb altijd met je meegelezen, maar dit gemist. 
Wat een pech...!  Maar wat ga jij er goed mee om en wat een goede nazorg krijg je!

 

Grote complimenten. Ik weet niet of ik net zo zou reageren. 
 

hou je taai, het gaat helemaal goedkomen🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Minci zei:

@Nog even wachten Ah kijk jij hebt een drain gehad , hier niet de  borst is gespoeld en daarna helemaal gehecht. 

 

en zoals de andere dames zeggen ga jij er super goed mee om en sta je sterk in je schoenen af en toe een slecht dagje mag zeker en moet ook . 
 

Toen ik te horen kreeg dat die er uit moest was ik echt een wrak tot een week na het verwijderen daarna heb ik mezelf eens een schop onder mijn kont gegeven en ben ik het gaan accepteren . Wel komt de nieuwe datum nu dichterbij en ben ik veel zenuwachtiger dan de eerste keer omdat ik nu weet wat me te wachten staat natuurlijk. 

Ik had idd een golfdrain (net een mini dak golfplaat). Zo gek he dat dat toch weer anders is. Maar jij dus verder geen last gehad van de wond, dat is wel fijn. Ik moet daar nog even geduld voor hebben.

 

Jij bent daarvoor natuurlijk ook al een paar weken echt heel ziek geweest, dat zal niet geholpen hebben. Bij mij was 24 uur nadat ik echt ziek werd de prothese er al uit. Dus heb ook weinig tijd gehad om me er op voor te bereiden. Wel foed dat je na een weekje jezelf hebt opgeraapt en het ben gaan accepteren. 

 

Ik hoop zo dat je datum kan doorgaan. Uiteraard is het echt wel nog spannender, ik kan me dat heel erg voorstellen. Maar he links bij jou gaat nu ook goed, er zit voldoende tijd tussen dus eigenlijk geen reden om aan te nemen dat je 2x pech hebt. 

2 uur geleden, Imker zei:

Potjandorie, ik kijk nog amper op het forum en heb altijd met je meegelezen, maar dit gemist. 
Wat een pech...!  Maar wat ga jij er goed mee om en wat een goede nazorg krijg je!

 

Grote complimenten. Ik weet niet of ik net zo zou reageren. 
 

hou je taai, het gaat helemaal goedkomen🥰

Ja dat was wel even schrikken hoor. Het ging ook eigenlijk heel erg goed. Maar komt goed met de lieve mensen uit se kliniek, wat geduld en de steun van lieve meiden hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Happy100 zei:

Jeetje @Nog even wachten ik heb net even je foto's bekeken maar je 'goede' borst is echt al prachtig geworden! Als ik dat vergelijk met de  beginsituatie dan is het al heel erg veranderd. Echt vakwerk! 

Ja gaaf he. Ben daar ook wel echt heel tevreden over. Die arts van ons weet wel wat hij doet 😁😁😁.

Ik denk dat straks de linkerborst ook al sneller vorm zal krijgen ja omdat de onderpool ook echt wel al veel meer vorm heeft dan het had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hè, wat een enorm verschil joh! Echt super tof om te zien. Dat is erg veelbelovend voor je voor straks!

 

Goed om te horen dat het allemaal gewoon goed gaat so far en het er allemaal bij hoort. En terecht dat ze je een pechvogel noemen ipv een zeur! In jouw positie is het bijna onmogelijk om een zeur te zijn; elke vraag die je ze stelt is je goed recht! ❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.