Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Nee eerst een fysieke controle in het rkz met een arts niet van blooming, maar van het rkz.

S middags belafspraak met Blooming, geen idee met wie. 


Spannend. Wel fijn dat je koorts al is weggetrokken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het gegaan? Hoop dat ze positief waren over je herstel! Zullen allemaal kundige artsen zijn, maar is toch ook wel fijn als je je eigen arts kan zien. Kan mij ook voorstellen dat je pas weer helemaal gerust voelt als je lichaam weer beetje hersteld en rustig is. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, rozebooz zei:

Hoe is het gegaan? Hoop dat ze positief waren over je herstel! Zullen allemaal kundige artsen zijn, maar is toch ook wel fijn als je je eigen arts kan zien. Kan mij ook voorstellen dat je pas weer helemaal gerust voelt als je lichaam weer beetje hersteld en rustig is.  

ik moet morgen om 9 uur in het ziekenuis zijn. Niet bij mijn eigen arts, maar de arts die dinsdagochtend de ronde deed in het ziekenhuis en de wond gespoeld heeft 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je andere topic ook even helemaal doorgenomen na dat ik je berichtje heb gehad . En zoals je zegt hebben we gewoon pech gehad maar vind het super knal hoe jij er mee omgaat . Ik had het er best moeilijk mee . En de arts heeft super snel gehandeld bij je , ik heb sinds eerste week met koorts gelopen en werd maar naar huis gestuurd .

 

hebben ze tegen jou gezegd hoe lang je moet wachten voordat ze weer een prothese kunnen plaatsen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Minci zei:

Ik heb je andere topic ook even helemaal doorgenomen na dat ik je berichtje heb gehad . En zoals je zegt hebben we gewoon pech gehad maar vind het super knal hoe jij er mee omgaat . Ik had het er best moeilijk mee . En de arts heeft super snel gehandeld bij je , ik heb sinds eerste week met koorts gelopen en werd maar naar huis gestuurd .

 

hebben ze tegen jou gezegd hoe lang je moet wachten voordat ze weer een prothese kunnen plaatsen ? 


Hi Meis hoe gaat het nu bij jou? Is je andere borst nu helemaal hersteld en rustig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net controle gehad in het ziekenhuis. Borst ziet er rustig uit niet zo rood meer als toen de arts me dinsdag zag tijdens de ochtendronde. De drain is verwijderd (wat buiten te zien was, was echt maar een klein stukje?). Ik moet door gaan met spoelen tot troep minder wordt en de wond vanzelf dichtgaat. Overige controles en afspraken via Blooming. Daar heb ik vanmiddag een belafspraak mee. Hechtingen na pasen verwijderen waarschijnlijk.

 

Wel wat meer vertrouwen gekregen dat lichaam het zelf op kan ruimen, dus dat is mooi. Nog 50! zuigkompressen meegekregen dus we kunnen er voorlopig weer tegenaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook gebeld door vd Pot zojuist. Me hart onder de riem gestoken en hij heeft ook gezegd dat hij het nog mooier gaat maken dan het al was en dat ik uiteraard voorrang krijg. Wel kleine domper dat er minimaal 3 maanden tussen moet zitten. Dus dat komt wat k#t uit met de vakantie (als überhaupt kan doorgaan). Maar dat zien we dan wel weer. Over 2 weken belt hij me nog weer eens op

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@Nog even wachten oh wow dat bedoel ik nu goede na zorg . Ik heb wel eens anders hier geleden . Hij heeft je echt een hart onder de riem gestoken en het vertrouwen dat alles weer goed komt! ??

Maar NOG mooier dan dat het was??? Het was echt super mooi al ? 

Haha ja dat zei ik ook al. Als je het gelijk krijgt dan ben ik dik en dik tevreden. 

En ja de nazorg is super tot nu toe. En dat heb ik ze ook gezegd dat ik dat erg waardeer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, best_boobie zei:

@Nog even wachten eindelijk je topics samengevoegd! Sorry voor de vertraging. Heb via pb even iets verder uitleg gegeven :)

Liefs, BB

Thx! En geen sorry nodig hoor

 

1 uur geleden, bent001 zei:

Wat fijn!! En ook goed dat je nu weet wat meer vertrouwen hebt!

Dus dan zou je in Juli geopereerd worden toch? Had je al iets geboekt?

Of gewoon thuis?

De planning is om 1 augustus naar Oostenrijk en Kroatië te gaan. Moeten sowieso maar afwachten of dat überhaupt kan en wanneer er weer geopereerd kan worden. Maar niet mogen zwemmen op vakantie is met mijn kleine vent geen optie. Dan ga ik denk ik daarna maar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat Wouter vd Pot je nog heeft gebeld vind dat super netjes in zoon situatie! En fijn dat je nu beter gevoel bij je lichaam hebt? 

 

Denk zelf dat het virus niet nog wel tijd zal duren? zal even afwachten zijn wanneer we weer wat meer mogen reizen en in NL de dingen weer beetje normaal gaan verlopen. Eerst hier met ze alle doorheen komen ? en hoop voor jou dat je snel een mooi setje hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Thx! En geen sorry nodig hoor

 

De planning is om 1 augustus naar Oostenrijk en Kroatië te gaan. Moeten sowieso maar afwachten of dat überhaupt kan en wanneer er weer geopereerd kan worden. Maar niet mogen zwemmen op vakantie is met mijn kleine vent geen optie. Dan ga ik denk ik daarna maar. 


Nee snap ik, dat echt geen optie. Mocht ik toch nog een operatie nodig hebben dan ook het liefst niet voor sept hoor. 
Maar goed eerst maar afwachten hoe alles rond om het virus gaat verlopen en of je vakantie überhaupt door kan gaan.

Is natuurlijk ook niet alleen afhankelijk van Nederland maar ook alle andere landen in de EU.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten jammer dat je 3 mnd moet wachten maar de nazorg en belofte dat het nog mooier wordt (hoe dan? ?) zijn super.

 

Wel lastig dat je dan net voor je vakantie zit maar sommige dingen zijn belangrijker. 

 

Het klinkt iig alsof het al een stuk beter gaat met de wond. Was echt in shock toen ik je filmpje zag en zoals de rest ook al zei: echt zo niet eerlijk dat dit jou gebeurt. Maar hoop dat het nu snel herstelt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook eens fijn om deze verhalen van nazorg te horen. En dan nog mooiere boobies!! Weken vliegen voorbij dus dat ‘nog even wachten’ vast ook. Vakanties... ik ga ervan uit dat het dit jaar vakantie in eigen land wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, rozebooz zei:

Fijn dat Wouter vd Pot je nog heeft gebeld vind dat super netjes in zoon situatie! En fijn dat je nu beter gevoel bij je lichaam hebt? 

 

Denk zelf dat het virus niet nog wel tijd zal duren? zal even afwachten zijn wanneer we weer wat meer mogen reizen en in NL de dingen weer beetje normaal gaan verlopen. Eerst hier met ze alle doorheen komen ? en hoop voor jou dat je snel een mooi setje hebt ?

Ja fijn dat hij zelf belde. Inderdaad eerst zorgen dat iedereen weer de straat op kan, dan pas zorgen dat ik met 2 volle borsten weer de straat op kan

 

15 uur geleden, bent001 zei:


Nee snap ik, dat echt geen optie. Mocht ik toch nog een operatie nodig hebben dan ook het liefst niet voor sept hoor. 
Maar goed eerst maar afwachten hoe alles rond om het virus gaat verlopen en of je vakantie überhaupt door kan gaan.

Is natuurlijk ook niet alleen afhankelijk van Nederland maar ook alle andere landen in de EU.

 

Klopt we zouden door italie moeten, nou voor nu echt niet denkbaar

 

14 uur geleden, Silly23 zei:

@Nog even wachten jammer dat je 3 mnd moet wachten maar de nazorg en belofte dat het nog mooier wordt (hoe dan? ?) zijn super.

 

Wel lastig dat je dan net voor je vakantie zit maar sommige dingen zijn belangrijker. 

 

Het klinkt iig alsof het al een stuk beter gaat met de wond. Was echt in shock toen ik je filmpje zag en zoals de rest ook al zei: echt zo niet eerlijk dat dit jou gebeurt. Maar hoop dat het nu snel herstelt! 

Was niet de bedoeling je te shockeren hoor! 

 

13 uur geleden, Nina_a zei:

Ook eens fijn om deze verhalen van nazorg te horen. En dan nog mooiere boobies!! Weken vliegen voorbij dus dat ‘nog even wachten’ vast ook. Vakanties... ik ga ervan uit dat het dit jaar vakantie in eigen land wordt. 

Bedoel je dan ook in eigen tuin?

 

11 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

Och vakantie... ik zag me al

in zuid Frankrijk met allemaal nieuwe bikini’s.... maar dat moet maar even onder voorbehoud denk ik. Het is allemaal wat hè. 

Tja ik had ook al bikini gekocht. Nou ja van latere zorg wanneer ik die weer aan kan en of dat met 1 of 2 inwendige protheses is.

 

Ik heb heel erg goed geslapen vannacht. Bijna klokje rond, want ik had mijn middagtukkie overgeslagen omdat we toen van NH naar NB aan het rijden waren (mijn vriend reed uiteraard).

Er komt steeds minder vocht uit de wond, echter begin ik hem een klein beetje te knijpen voor mijn nog goede borst. Het is lastig want die is natuurlijk ook nog herstellende. Maar die voelt nu wat pijnlijker en is wat roder aan de onderkant. Dus maar even foto van genomen voor de zekerheid om te kunnen vergelijken mocht dat nodig zijn. Kan ook zijn dat de striae daar zich verder aan het ontwikkelen is. We houden het maar goed in de gaten zonder gelijk in de paniek te schieten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten dat weet ik maar vond het heftig om te zien. Kan echt wel wat hebben maar nu je zelf de operatie hebt gehad, kijk je toch anders.

 

Fijn dat je goed hebt geslapen. 

Heb je al reactie op je foto? Zou wel heel gek zijn als die borst ook onrustig wordt ?

 

Ik heb ook nog steeds pijntjes. Soms hele dag en dan vooral links. Denk dan dat k teveel heb gedaan maar kan dat ook zorgelijk vinden. Als ik Google lees je echter dat pijn nog wel na 8 maanden zelfs kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 heb de foto niet opgestuurd nog hoor. Was meer dat als het morgen erger is dat ik kan vergelijken. Voor nu nog geen reden om contact op te nemen.

En ja de pijntjes zijn ook niet gek he. Er is ook wel wat gebeurd.

Misschien was ik de afgelopen dagen veel gefocused op de andere kant dat het me nu meer opvalt ofzo. We zullen zien. De klachten zijn in ieder geval vandaag naar verder toegenomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, net heel je verhaal bijgelezen ... @Nog even wachten Wat een pech ? Maar wat een sterke dame ben jij ! Ik hoop zo voor jou dat het ergste achter de rug is en je voor de rest goed herstelt. Dat er vanaf nu enkel goede dingen op je pad mogen komen, dat wens ik je echt toe ?. Ik wens je heel veel sterkte en goede moed toe! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Mieke2 zei:

Wow, net heel je verhaal bijgelezen ... @Nog even wachten Wat een pech ? Maar wat een sterke dame ben jij ! Ik hoop zo voor jou dat het ergste achter de rug is en je voor de rest goed herstelt. Dat er vanaf nu enkel goede dingen op je pad mogen komen, dat wens ik je echt toe ?. Ik wens je heel veel sterkte en goede moed toe! ?

Super lief, dank je. Ik hoop het ook ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.