Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Verdorie, @Nog even wachten heb net je filmpje bekeken in je andere topic, dat ziet er zeker niet goed uit...

Hoe kan dat nou toch he zo'n infectie, vraag ik me dan af..??  Is er (onbedoeld) toch niet steriel genoeg gewerkt tijdens de operatie, of ligt t aan iets anders, of is t gewoon pure pech....? 

Ontzettend kaa-uu-tee zeg, maar in ieder geval wordt er wel snel gehandeld en kun je gelukkig vandaag al terecht in het ziekenhuis en hopelijk is spoelen voldoende...

Heel veel sterkte meid; duimjes draaien hier volop voor jou ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest via de ambulance ingang naar binnen en kreeg mondkapje op en de verpleegkundige was ook helemaal ingepakt. Eerste checks gedaan en 6 buisjes bloed afgenomen. Die gaan nu gecheckt worden op het soort infectie (infectie bloedbeeld). Als die uitslagen binnen zijn komt de arts geloof ik kijken. Ze heeft al aangegeven dat bezoek aan spoedeisende minimaal 2 uur gaat duren. Dus ik zit hier nog wel even ☺. 
Corona test gaan ze pas doen als ik opgenomen moet gaan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik moest via de ambulance ingang naar binnen en kreeg mondkapje op en de verpleegkundige was ook helemaal ingepakt. Eerste checks gedaan en 6 buisjes bloed afgenomen. Die gaan nu gecheckt worden op het soort infectie (infectie bloedbeeld). Als die uitslagen binnen zijn komt de arts geloof ik kijken. Ze heeft al aangegeven dat bezoek aan spoedeisende minimaal 2 uur gaat duren. Dus ik zit hier nog wel even ☺. 
Corona test gaan ze pas doen als ik opgenomen moet gaan worden


Pfff wat een gedoe.... Ik hoop echt het beste voor je ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plastisch chirurg is net geweest. Bloed is niet goed. Ook zijn de witte bloedlichaampjes te hoog (1.2 of 120 weet ik niet). Wat zou kunnen duiden op een bacteriële infectie. Ook de hoeveelheid vocht in de rest van de borst,  de temperatuur en de roodheid allemaal tekenen dat er iets groter gaande is
 Ze gaan nu alles in werking zetten om te gaan opereren. Kans dat de prothese weer terug kan is heel klein.  Alleen als het van binnen helemaal schoon is.  80% dat ik wakker word met 1 prothese.

Dan zal de prothese teruggeplaats worden als alles hersteld is en ze weer mogen opereren

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Miepje88 zei:

@Nog even wachten he bah! Flink balen zeg! Ik hoop Voor je dat ze het kunnen spoelen en behandelen met een antibiotica.

Heel veel beterschap en ik ga voor je duimen ???

Ik hoop het ook. Fingers crossed

 

1 minuut geleden, Nina_a zei:

Ah, jeetje meid. Je klinkt ontzettend nuchter/realistisch wat goed is, maar wat balen zeg. Mag je vriend ;of iemand d anders) bij je zijn? Veel sterkte dadelijk..

nou ja ik heb niet zo heel veel keuze. Ik ben alleen, mocht niemand mee naar binnen (corona protocol). Gelukkig ben ik qel gewend om beslissingen in mijn eentje te nemen. Maar dit is uiteraard wel heftig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit @Nog even wachten wat is dit super klote!! Ik voel echt met je mee. Je komt over als een hele sterke vrouw, so you got this, maar het is wel even schrikken natuurlijk. Ik hoop van harte dat je in die 20% kans valt...Maar vind het sterk van je dat je er zo realistisch in staat. Heel veel sterkte later ❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach nee niet jij ook al. Potverdorie. 

Pffff ik hoop zo enorm dat prothese kan blijven zitten.

Mennn wat n grrrrr zooi 

Ik zag je filmpje en voelde alles opnieuw.  Niet dat ik al pijn vrij ben, ondanks dat mn 2e Operatie ook al bijna 5 weken geleden is. Ook bij mij was het mis met 4 weken. 

 

Ik duim duim voor je. 

Beterschap sterkte en hou je taai.

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim ook voor je! Ik denk dat ik namens veel van ons spreek dat we deze niet zagen aankomen! Ik wilde ‘hou je taai’ typen maar dat hoeft niet, want dat lukt wel. Als dit allemaal achter de rug is staat er hopelijk een enorme pot Ben&Jerry’s klaar!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat schrik ik hiervan! ? wat een kut situatie hoop dat ze hem kunnen laten zitten je hebt al zo lang gewacht ?

Mocht je iets nodig hebben qua spullen, geen idee of je mensen in de buurt heb maar kan iets voor je afgeven in het rkz ???denk aan je❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie an sich is goed gegaan. Helaas wel implantaat moeten verwijderen. Binnenin was infectie behoorlijk heftig. Nu aan antibiotica infuus en ik krijg ook nog zuurstof. Heb ook een soort drains die ik moet gaan spoelen. Ik lig op de kraamafdeling (is een van de weinige 'schone' afdelingen) en morgen naar alle waarschijnlijkheid naar huis. Einde van de week controleafspraak. Terugplaatsen implantaat zal aantal maanden overheen gaan is verwachting.

 

Net even lekker de tranen de vrije loop gelaten.  En aanblik van 1 volle borst en 1 platte is behoorlijk confronterend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten

wow mag ik zeggen dat ik je echt een sterke top vrouw vind?❤️? Vanaf het moment dat je wist dat het niet goed was , hoe je hiermee omgaat en tijd vrij maakt om hier een update te geven. Het is namelijk niet niks . En begrijpelijk dat je daar ook wat tranen voor heb moeten laten gaan. Ik zou in jouw plaats ook vreselijk balen??

Nog even wachter weer voordat ze de andere terug gaan plaatsen . Gezondheid gaat nu wel voor??

Balen dat je partner nu niet bij je kan zijn. 
Ik hoop dat je snel weer naar huis mag .

liefs xxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.