Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Laatste dagje helemaal vrij zijn. Gekke is dat ik er nu pas aan toe kan geven het niet zo veel doen en voornamelijk op de bank hangen. Vannacht voor het eerst geen parcetamol meer genomen, dus ben nu volledig medicatie vrij. Morgen start ik met een paar uurtjes werken vanuit huis. Als het niet gaat stop ik of ga ik weer even in bed liggen. Verder gaat het behoorlijk goed met me. De blauwe plekken (en alle andere kleuren van de regenboog die er waren), zijn al flink aan het helen. Ik probeer zoveel als mogelijk de beugelbh te dragen, maar dat is toch wel maximaal 8 uur op een dag. Maar goed alle beetjes helpen denk ik dan maar. Uiteraard is het wel gevoelig op de littekens, maar zeker goed te doen. Het wollige in mijn hoofd lijkt ook wat af te nemen. Verder is het dus me rustig houden en omdat ik geen pijn heb moet ik met dingen pakken goed oppassen dat ik niet te hoog ga met mijn armen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat zo snel he ... Mijn tepels staan ook overal doorheen, maar ik draag een sportbeha van hunkemuller en daar zit zo een heel dun kussentje in dat het wel verbergt en ook wel aangenaam voelt nu zo met de koude. Veel succes in ieder geval met de start van je werk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij de zeeman onlangs van die tepelpads gezien, van een soort siliconenmateriaal. Maar goed, die kun je moeilijk los in je hemdje stoppen want dan heb je halverwege de dag iets uit te leggen als ze eruit vallen.

 

leukoplast met een gaasje misschien? Ik herken het probleem (helaas) niet want mijn tepels werken nog niet naar behoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenochtend even bellen met de kliniek. Op de hechtpleisters aan de linkerzijde zit wat vochtig/bruin spul. Doet verder geen pijn. Dus even overleggen of beugelbh wel handig is dan of dat ik het een dagje met rust moet laten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat is het snel gegaan! Alweer aan het werk vanuit huis en volgende week weer naar kantoor! Goed dat je even naar je litteken laat kijken, beter een keer teveel dan te weinig toch ?! Ik ben benieuwd of je iets anders moet/mag gaan dragen. 
 

Wat betreft je tepels heb ik geen advies! Ben benieuwd of er veel veranderd bij mij straks maar gok van niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tepels zijn heel gevoelig en staan de helft van de tijd strak. Mijn vriend vindt het wel grappig, ik hoop dat dat toch wel iets normaliseert. 

 

Even gebeld met de kliniek. Advies om vandaag even de beugelbh niet te dragen., maar alleen de sportbh. Hopelijk droogt het vandaag dan mooi in. Als het morgen nog niet droger is dan moet ik weer even contact opnemen, want ze vonden het niet fijn om meerdere dagen de beugelbh uit te laten als het advies was de beugelbh zoveel mogelijk te dragen. Wellicht dan met een gaasje ertussen. En wat ze ook aangaven hebben ze liever dat het naar buiten gaat het vocht dan dat het in de borst blijft en daar ben ik het ook wel erg mee eens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei vervelend zeg dat wondje. Goed dat je gebeld hebt. 

Hopelijk droogt het in en is er niets meer aan de hand. 

 

About the nipples ? bij mij ook zo en dan vooral van rechts zo gevoelig hard, dat je steeds denkt jaaaa doe nou maar ontspannen een keer, links net ff wat chiller en doet het af en toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Happy100 zei:

het droogt vast mooi in als je even een sport bh draagt. Je ging toch vandaag weer proberen te werken? Is dat een beetje gelukt? Of toch nog maar een dagje rustig aan gedaan in verband met dat plekje?

Ik heb wat vanuit huis gedaan. Maar heel relaxed hoor. Tussendoor koffie gedaan met mijn zus, 10 minuten gesprek op school en om 15.00 uur was ik er wel klaar mee. Net nog een half uurtje wat gedaan.

 

55 minuten geleden, Sjaantje02 zei:

Oei vervelend zeg dat wondje. Goed dat je gebeld hebt. 

Hopelijk droogt het in en is er niets meer aan de hand. 

 

About the nipples ? bij mij ook zo en dan vooral van rechts zo gevoelig hard, dat je steeds denkt jaaaa doe nou maar ontspannen een keer, links net ff wat chiller en doet het af en toe. 

Ja best wel irritant ja, maar zal wel weer een keer goedkomen (hopen we dan maar)

22 minuten geleden, Loesje3 zei:

En, heeft het geholpen?

Het lijkt een stuk droger. Maar omdat de hechtpleisters er nog overheen zitten moeilijk te beoordelen. Na douchen vanavond was het gaasje amper vies. Dus straks een nieuw gaasje er tussen en dan morgenochtend verder kijken. 

 

Lief dat jullie zo meeleven. Zo fijn dit forum 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik tijdens het consult er naar vroeg zeiden ze dat ik na 1 week wel weer wat kon gaan oppakken, zeker als het vanuit huis kon. Ik heb ook niet veek vakantiedagen, dus ik dacht 1,5 week vrij is een mooi compromis. Maar 2 weken wellicht toch beter hoor. Je lichaam moet echt in de herstelmodus. Ik heb geluk dat ik redelijk flexibel kan werken. Dua dat is fijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer een positieve update. Werken ging wel redelijk, heb tussendoor veel gerust. En hoewel ik wel weer toe ben aan wat mensen om me heen moet ik maandag verplicht thuiswerken.

Vandaag ook weer een stukje met de auto gereden, ging prima.

Gisteravond ging de hechtpleister los. Was nog steeds een beetje vochtig eronder. Dus hierna een groot vel normale pleister erop geplakt. En dat had een goed effect. Lijkt helemaal droog nu. Dus.maar even het douchen uitgesteld.

Ik ga nu een foto update plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.