Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

De maat staat je heel mooi! Grappig hoe het aantal cc zo anders kan klinken! Zo zie je maar dat je echt per persoon moet kijken hoe het aantal cc gaat vallen :) ik ben benieuwd naar je verdere ontwikkeling! Je PC maakt echt ook hele  mooie Borsten! Thnx voor het toevoegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-3-2020 om 18:58, Silly23 zei:

@Nog even wachten net je foto's bekeken. Wauw! Dat gaat goed zeg! 

Beetje laatje reactie, maar dank je wel

 

29 minuten geleden, Es1234567 zei:

De maat staat je heel mooi! Grappig hoe het aantal cc zo anders kan klinken! Zo zie je maar dat je echt per persoon moet kijken hoe het aantal cc gaat vallen  ik ben benieuwd naar je verdere ontwikkeling! Je PC maakt echt ook hele  mooie Borsten! Thnx voor het toevoegen

Ja dat moet zeker, naar het lichaam kijken.  Ik dacht eerst dat ik echt niet meer dan 300 cc wilde.  Nou dat had echt geen gezicht geweest.

 

Ik ben ook benieuwd naar de vorming van de onderpool. Alle vertrouwen dat dat met wat geduld echt gaat komen.

Morgen telefonische controle. Ik heb foto's van tevoren opgestuurd zodat de arts mee kan kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de telefonische afspraak liep wat rommelig. Eerst werd ik niet gebeld, dus zelf even gebeld en ze gingen er achteraan. Toen de arts aan de lijn en die had nog geen foto's gezien. Dus het telefoongesprek was kort, maar prima. Hij is later in de ochtend nog even via de mail teruggekomen op de foto's.

 

Hieronder een deel van de reactie van de arts:

Oké top, gaat echt al de goede kant op. Je ziet dat het decolleté al heel mooi vorm krijgt. De onderpool is nog erg strak, maar dat is logisch aangezien het pas 2 weken is, Die onderpool zie je bij dit type borst echt na een JAAR nog verbeteren. 

Ik zou nog even doorgaan op de ingeslagen weg als je dat vol houdt, Dus de borstband sowieso, want die geeft druk op die onderpool. Als de beugel BH onprettig is kun je doe af en toe even uit doen. Maar daar waar je het verdraagt zou ik sowieso de borstband nog 3-4 weken blijven dragen. 

Ben benieuwd hoe het over 3 maanden eruit ziet. Ik verwacht dan ze dan al een stuk meer zijn ingedaald, maar dat het ook daarna dus nog beter gaat worden, 

Hang in there! Gaat een mooi verschil worden.

 

Verder littekencreme pas vanaf 6 weken gaan gebruiken. Ik denk dat ik over een week of 3 nog wat foto's doorstuur om te kijken of ik de borstband af mag en dan al gewone bh's mag gaan dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, bent001 zei:

Klinkt goed meid!! Nog even volhouden met de band en al die bh’s! 
 

Ja zo met de sokken aan de zijkant gaat het echt wel goed met de band. Ik vind het ook een stuk stabiliteit geven. Dus hou hem sowieso tot 6 weken po aan.

Van mijn (nieuwe) favoriete merk was er sale. Dus toch maar even de gok genomen en een 38F (=85G) besteld. Je ziet duidelijk dat de tepels nog lager in de bh moeten komen, maar de maat is verder wel prima. Nu nog wachten tot ik hem aan mag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat de goede kant op als ik je foto's zo zie! Fijn dat de arts ook tevreden was. Gaat dus wel even duren voordat je het uiteindelijke resultaat bereikt hebt. Zie je die band niet heel erg zitten onder je kleren? Dat lijkt mij lastig met werk, alhoewel nu met thuis werken (als je dat doet) niemand het ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, bent001 zei:

Altijd leuk!!! Hahhaa en onderdaan geduld hebben weet er alles van. Heb nu maar 1 nieuwe bh, waar heb je eigelijk besteld in de sale? 

Honey Birdette, komt uit Engeland. Echt heel mooi spul (wel prijzig) en niet heel alledaags. Voor als je nieuwsgierig bent, heb de Cage besteld. 

 

Maar inderdaad geduld, geduld. Maar wel fijn de arts ook enthousiast te zien. 

28 minuten geleden, ProjectX zei:

Gaat de goede kant op als ik je foto's zo zie! Fijn dat de arts ook tevreden was. Gaat dus wel even duren voordat je het uiteindelijke resultaat bereikt hebt. Zie je die band niet heel erg zitten onder je kleren? Dat lijkt mij lastig met werk, alhoewel nu met thuis werken (als je dat doet) niemand het ziet. 

nou ja die band valt wel op. Maar blijft over het algemeen netjes uit beeld met videocalls. Voordeel is wel dat bij mij iedereen het weet.  Ik vind het erger dat mijn tepels overal tussendoor piepen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws toch @Nog even wachten
Wel weer het typische “geduld-hebben” kwestie, maar ja, dat weten we allemaal inmiddels ?

 

Ik heb gisteren even contact opgenomen met mijn kliniek of mijn controleafspraak dinsdag nog wel doorgaat, maar gelukkig wel. Ze moeten de knoopjes van m’n hechtingen ook open knippen namelijk. Heb daar zin in! Eindelijk die plakkertjes weg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Veerveertje zei:

Goed nieuws toch @Nog even wachten
Wel weer het typische “geduld-hebben” kwestie, maar ja, dat weten we allemaal inmiddels ?

 

Ik heb gisteren even contact opgenomen met mijn kliniek of mijn controleafspraak dinsdag nog wel doorgaat, maar gelukkig wel. Ze moeten de knoopjes van m’n hechtingen ook open knippen namelijk. Heb daar zin in! Eindelijk die plakkertjes weg ?

Zeker goed nieuws. En ja lang gewacht tot de tieten er waren en nu lang wachten tot ze ingedaald zijn ?

 

Goed dat je afspraak dan wel doorgaat. 

Mijn littekens zijn echt wel netjes al. 1e is rechts en 2e is links. Die trekt ook goed bij

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Happy100 zei:

ja wat gaat dat al goed met je littekens! En dat helemaal indalen zal nog wel een tijdje duren. Maar in je kleding zie je dat niet neem ik aan, daar zie je alleen maar extra volume ? Wanneer gingen jouw hechtpleisters eraf? 

Ik heb ze er vorige week donderdag afgehaald (dus iets van 1,5 week na operati). Omdat links bijna niet meer plakte vanwege het vocht wat er onder zat en de pleister ook niet echt over de wond heen zat meer en rechts zat ook niet heel strak meer. Sindsdien gaat het wel echt stukken beter. Daarna wel op de linkerwond een vel pleister gehad tot het dicht was. Nu douche ik links met een eilandpleister om het goed droog te houden.

 

En in kleding al stukken beter dan het was. Maar met een goede bh was mijn voorsituatie ook prima gemaskeerd hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten...haha..hang in there... Over je borsten... Ik vind het grappig ?

 

Fijn dat het zo goed gaat met je littekens. Die eerste is echt netjes! 

En je moet dus heel veel geduld hebben met het vormen vd onderpool. Maar heb sowieso laatst gelezen dat je borsten na 1 a 1,5 jaar pas echt mooi zijn! Dus geduld moeten we allemaal hebben maar denk dat we over het algemeen al heel blij zijn met meer volume. 

 

Ik ga zo ook eens neuzen naar dat bh merk. Ken het niet. Ik verwacht ook niet zo'n grote cup te krijgen, misschien een E dus kan overal nog wel slagen maar wil mezelf straks wel een paar mooie bh's kado doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Silly23 zei:

@Nog even wachten...haha..hang in there... Over je borsten... Ik vind het grappig ?

 

Fijn dat het zo goed gaat met je littekens. Die eerste is echt netjes! 

En je moet dus heel veel geduld hebben met het vormen vd onderpool. Maar heb sowieso laatst gelezen dat je borsten na 1 a 1,5 jaar pas echt mooi zijn! Dus geduld moeten we allemaal hebben maar denk dat we over het algemeen al heel blij zijn met meer volume. 

 

Ik ga zo ook eens neuzen naar dat bh merk. Ken het niet. Ik verwacht ook niet zo'n grote cup te krijgen, misschien een E dus kan overal nog wel slagen maar wil mezelf straks wel een paar mooie bh's kado doen. 

Haha ja mooi he. Ook had ik bij indalen altijd andere associaties ?

 

En ja ik moet nog wat extra geduld hebben tov de meesten. Maar is me goed en meerdere keren verteld dus geen nieuwe informatie.

 

Ik denk dat ik Honey Birdette kan beschrijven als betaalbaarder tov agent provocateur en ook in grotere maten verkrijgbaar. Zowel omvang als cup. En ja ik hou wel van wat chiquer. Naast een gewone bh voor alledaagse

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.