Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Dat is heel wisselend, soms meer en soms minder aanwezig, maar volgens mij gaat dat wel de goede kant op. Morgen die kant 5 weken po. Voorlopig sla ik de beugelbh's nog even over tot de wond aan mijn recent geopereerde kant een beetje is hersteld. Nu is deze nog open dus lijkt me en niet fijn en minder hygiënisch.

Borstband wilde ik vandaag weer gaan proberen, ik had ook advies van @bent001 gekregen hoe de linkerkant te ontlasten, maar dat geeft toch nog te veel druk op de verse wond. Dus dat komt later wel weer (of niet maar dat zal ik even met de kliniek moeten overleggen)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de foto’s bekeken. Best heftig hoor, wel interessant om te zien. De borst met het plaatje erin, daar is de prothese toch weg? Vorm is echt niet meer te vergelijken met de voorsituatie, veel mooier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Nina_a zei:

Ik heb de foto’s bekeken. Best heftig hoor, wel interessant om te zien. De borst met het plaatje erin, daar is de prothese toch weg? Vorm is echt niet meer te vergelijken met de voorsituatie, veel mooier. 

Ja die met plaatje is inderdaad zonder prothese. De borst is nu kleiner, maar veel mooier en ronder van vorm ja. Dat vond ik wel bemoedigend mocht ik over ooit over gaan tot explantatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ja die met plaatje is inderdaad zonder prothese. De borst is nu kleiner, maar veel mooier en ronder van vorm ja. Dat vond ik wel bemoedigend mocht ik over ooit over gaan tot explantatie. 


Ik zie het ja! Wat fijn zeg! Dat lijkt me heel erg schelen ook in hoe het nu eruit ziet voor jezelf. En inderdaad een goed teken mocht je ooit op explantatie over gaan.

Heb je nog last van je “goeie” borst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Veerveertje zei:


Ik zie het ja! Wat fijn zeg! Dat lijkt me heel erg schelen ook in hoe het nu eruit ziet voor jezelf. En inderdaad een goed teken mocht je ooit op explantatie over gaan.

Heb je nog last van je “goeie” borst? 

Bijna geen last van de andere borst meer. In ieder geval niet van waar ik me zaterdag zorgen om maakte dat daar wellicht ook infectie in zat. Hij is wel roder, maar dat komt wsl door wat flinke striae strepen die erbij zijn gekomen ??

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Bijna geen last van de andere borst meer. In ieder geval niet van waar ik me zaterdag zorgen om maakte dat daar wellicht ook infectie in zat. Hij is wel roder, maar dat komt wsl door wat flinke striae strepen die erbij zijn gekomen ??


Gelukkig!! Beter striae dan hè ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce mijn topic is ingevoegd in mijn reguliere operatieverslag. Dus hier staan de updates. 

Zelf vind ik het fijn om nieuwe content te bekijken via ongelezen inhoud. Staat bij op mobiel helemaal bovenaan links naar het plusje. Je krijgt dan alle inhoud te zien die nog niet bekeken is (wel handig om de eerste keer via laptop te doen en dan eerst markeer alles als gelezen uit te voeren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat t gelukkig toch nu eindelijk 'beter' gaat met je zowel linker als rechterborst @Nog even wachten!!

Wat een stress zul je gehad hebben...

En wat blijf je toch sterk en nuchter..

Petje af hoor ?

Hopelijk gaat t vanaf nu alleen maar beter en ziet niemand iets als je straks een losse prothese van de kliniek krijgt..

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02, @Lindan en @Silly23 ja is ook erg fijn dat het beter gaat. Moest ook echt wel even pas op de plaats maken hoor. Ga na de paasdagen weer starten met werken, heb ik ook bewust even afstand van genomen. Morgen en overmorgen even genieten van de rust om me heen (vriend is weer terug naar zijn huis en zoontje gaar morgenochtend weer naar zijn vader). Wel jammer dat morgen wat minder warm wordt, maar he je kunt niet alles hebben.

Ja stress en onzekerheid is er geweest en zal nog wel eens om de hoek komen kijken, maar dat mag en is oké.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ld1234 zei:

Ik ben ook super trots op jou hoe jij hier mee omgaat! Echt zoveel respect!!❤❤

Maaruh morgen minder warm?!

Hier in het diepe zuiden (Maastricht) wordt het 25 graden.? 

Haha ja maar ik woon aan de kust. Wordt morgen 19 graden, maar hier ook altijd wind ?. En dank voor het compliment ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die wind daar bij jullie. Ik merk dat als ik in Amsterdam zuidas moet werken. Waait daar altijd ontzettend tussen die gebouwen. Maar jij hebt wel strand in de buurt. Daar mag ik minstens 2 uur en 15 min voor rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja die wind daar bij jullie. Ik merk dat als ik in Amsterdam zuidas moet werken. Waait daar altijd ontzettend tussen die gebouwen. Maar jij hebt wel strand in de buurt. Daar mag ik minstens 2 uur en 15 min voor rijden?

Ja ik woon 30 minuten boven amsterdam en 7km van het strand. Maar dat is dan als je er dichtbij woont, dan kom je er toch wat minder vaak lijkt wel. Ach allebei heeft zo zijn charmes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat hoor je idd vaker. Zeker heeft beide z'n charmes. Voordeel hier is dat in lente en zomer het altijd wel wat warmer is en niet zo'n wind.

Ik las dat je na de paasdagen weer gaat starten met werken. Kun je van huis uit werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja dat hoor je idd vaker. Zeker heeft beide z'n charmes. Voordeel hier is dat in lente en zomer het altijd wel wat warmer is en niet zo'n wind.

Ik las dat je na de paasdagen weer gaat starten met werken. Kun je van huis uit werken?

Ja we werken allemaal vanuit huis.  Een heb een flexibele werkgever,  dus als ik tussendoor even moet rusten dan moet dat kunnen. 

En ja in de lente en zomer wel aangenamer in het zuiden,  daarom heb ik een vriend in Noord-Brabant ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten dankjewel voor het taggen en de info! Ik was hem helemaal kwijt.
 

Maar jeeeeeetje!!! Wat ontzettend vervelend om te lezen wat jij hebt meegemaakt de afgelopen 1,5e week!! Schrik er echt van, je ging zo goed! Bizar dat er dan toch zo’n complicatie komt zoveel weken PO. En wauw wat ben jij ontzettend positief zeg, echt heel erg knap van je! Wat iedereen hier al benoemd heeft kan ik me echt in vinden. Dit gun je niemand, maar zeker jou niet ?! Fijn om te lezen dat het herstel tot nu toe goed gaat. Ik hoop echt heel erg voor je dat je nu alles hebt gehad en dat het allemaal ook nog meezit qua herplaatsen, de chirurg en je vakantie! Het is je meer dan gegund! Heel veel sterkte met het herstel verder ?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten heeee, ik heb net alles terug gelezen! Wat heftig zeg!! Ik leef met je mee. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik hier heel erg bang voor was tijdens mijn herstelperiode en iedereen bleef herhalen dat er een kleine kans is. Nou, jij hebt de dikke pech om die kleine kans te zijn. Ik heb echt respect voor je houding, je gaat er (zover wij kunnen lezen natuurlijk) heel goed mee om. Lijkt me allemaal extra onzeker in zo'n vreemde Corona periode. Ook dikke duim omhoog voor Blooming, hele goede nazorg! 

 

Nou meid, ik hoop dat alles goed komt en je je snel beter voelt, eerst nog even met 1 borst en daarna met 2 geweldige borsten ❤️ 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Ld1234 zei:

Goed geregeld the best of both worlds?.

Ah super chill. Ja dat was bij mijn werkgever ook het geval. Fijn dat ze er rekening meehouden ?.

Ja heel fijn, normaal ook al hoor met mijn co-ouderschap over hoe ik mijn werkuren indeel. 

 

6 uur geleden, Layna zei:

@Nog even wachten heeee, ik heb net alles terug gelezen! Wat heftig zeg!! Ik leef met je mee. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik hier heel erg bang voor was tijdens mijn herstelperiode en iedereen bleef herhalen dat er een kleine kans is. Nou, jij hebt de dikke pech om die kleine kans te zijn. Ik heb echt respect voor je houding, je gaat er (zover wij kunnen lezen natuurlijk) heel goed mee om. Lijkt me allemaal extra onzeker in zo'n vreemde Corona periode. Ook dikke duim omhoog voor Blooming, hele goede nazorg! 

 

Nou meid, ik hoop dat alles goed komt en je je snel beter voelt, eerst nog even met 1 borst en daarna met 2 geweldige borsten ❤️ 

 

Lief dank je. Ik denk dat de corona periode me ook wel helpt. Het is nu niet zo druk op straat, de mensen zijn meer op zichzelf gericht. Maar dit komt natuurlijk nooit goed uit. 

 

3 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Nog even wachten Zit je verhaal mee te lezen en wat ben jij een powervrouw zeg hoe je met alles omgaat en hoe positief je bent gewoon in alles laat zien hoe sterk jij in je schoenen staat ❤️?

 Ps. Toevallig een vriend in Brabant the place to be hahaha, Kom zelf ook uit Brabant toevallig. 

Dank je wel. Haha genoeg Brabanders hier ja. En ja voor de liefde moet je wat overhebben (160km enkele reis ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.