Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hi, bij deze wil ik me graag even voorstellen. 38 jaar en moeder van een geweldige zoon van 6 en sinds een jaar een nieuwe partner. Al vanaf puberteit onzeker of lijf en vooral ook over borsten. Op zich een b-cup, maar totaal niet vol. In verhouding grote tepels en weinig vulling. 

Ik wil ook al een tijd weer wat kilo's kwijt en heb nu de beloning voor mezelf bepaald: als er 15 kilo af is, dan wil ik graag grotere, maar vooral vollere borsten. Waarschijnlijk een volle C/kleine D. 

 

Hier op het forum om meer informatie in te winnen en hopelijk tzt mijn traject ook te delen. In eerste instantie dacht ik aan lipofilling, omdat dat de combinatie met liposuctie van mijn probleemgebied (buik en maag) ook zou aanpakken. Maar na wat meer informatie ingewonnen te hebben vind ik het risico (en daarmee de kosten) dat je meer dan 1x onder het mes moet wel erg groot. 

 

Nu eerst volle bak afvallen. Heb al eerder gedaan en gaat me zeker lukken. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ook nieuw op dit forum. Moeder van een dochter, 4 jaar. Sinds enkele maanden nieuwe relatie. 

Vanaf de puberteit ook onzeker over de erwtjes die geen mango's of meloenen zouden worden, een cup B met weinig volume. 

Heb best wat overgewicht en nu 10kg kwijt. Motivatie is de BV, maar ik moet nog wel wat gewicht kwijt. Lipofilling heb ik ook overwogen, maar voor mij te heftig. 

Ik ben al op consult geweest bij dr. Peters (via Diana Gabriels ) en heb volgende week een consult staan bij dr. Nio. Bij peters moest ik sws nog 10 kg afvallen en BV met liften.  Bij nader inzien liever geen lift alleen een vergroting. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Janelle, leuk dat je reageert. En aardig wat overeenkomsten. Motivatie voor afvallen beetje lastig hier, maar komt goed. 

Lipofilling lijkt het voor mij ook niet te gaan worden hoor na me er wat meer in te hebben verdiept. 

Hoe was het consult bij dr. Peters? En ben je inmiddels bij dr. Nio geweest? Benieuwd wat die adviseert over liften wel of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mijn operatie stond al gepland voor deze week,bij dr. Peters,  maar deze heb ik afgezegd omdat hij toch wilde liften. Bij Nio kreeg ik juist advies om een grotere prothese te nemen (zonder lift), heb 700 cc gepast. Met mijn figuur staat die 700ccwel leuk, brede heupen (volle billen) hahaha. Ik moet nu nog ongeveer 7 kilo afvallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2018 om 21:00 zei Nog even wachten:

@Janelle 7 kg is te doen toch? Als ik verhaal zo lees mag je blij zijn dat het js afgezegd. En 700cc klinkt als heel veel, maar zal ongetwijfeld super zijn 

 

@lizzy12 heftig verhaal. Fijn dat het nu goed hersteld is

 Lizzie wat.een heftig verhaal en hoe fijn dat het nu weer hersteld is door dr. Nio.  

 

@Nog even wachten 7 kilo lijkt weinig maar ik blijf steken in het afvallen, maar gelukkig nog 1 maand de tijd om uit nog iets af te vallen  ..4 kilo ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, hier een mama van een 2 jarige dochter en heb een lieve vriend. 17 september is het zover dan krijg ik via Faceland bij Bauland kliniek 2 nieuwe vriendinnen :43: 380 cc demi dual plane. Ik zie er echt vreselijk vreselijk tegenop hebben julliewe dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2018 om 20:19 zei Yvonne1977:

Hey dames, hier een mama van een 2 jarige dochter en heb een lieve vriend. 17 september is het zover dan krijg ik via Faceland bij Bauland kliniek 2 nieuwe vriendinnen :43: 380 cc demi dual plane. Ik zie er echt vreselijk vreselijk tegenop hebben julliewe dat ook?

Hi Yvonne, super dat de operatie gepland is.

Ik moet nog even wachten en ben in de orienterende fase over wat en waar, dus herken je gevoel niet, maar lijkt me wel erg menselijk. Vanaf welke cupmaat kom je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Nog even wachten:

Hi Yvonne, super dat de operatie gepland is.

Ik moet nog even wachten en ben in de orienterende fase over wat en waar, dus herken je gevoel niet, maar lijkt me wel erg menselijk. Vanaf welke cupmaat kom je?

Ik had een volle a, toen met borstvoeding een kleine d en nu een platte b. Mijn vorm is veranderd doordat ze wat meer zijn gaan hangen. Ik heb overigens geen idee wat het gaat worden, ik schat een 75 d, omdat mijn pc zei dat het er ietsjes voller uit gaat zien als op de foto in de gloriedagen dat ik borstvoeding gaf. Ben nu al stiekem een beetje aan het kijken voor een nieuwe bikini voor volgend jaar. Heb je al gesprekken gehad? En weet je ongeveer wat je zou willen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nog even wachten:

Oh wow dat is best snel al. Top

Ja, ik kan niet wachten...erger me elke dag aan mijn borsten die niet (mooi)zichtbaar zijn in shirt of een leuke jurk waar de bovenkant (volume) mist haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...
  • 4 weeks later...

Gister een verhelderend consult gehad. En dan achteraf komen er nog meerdere vragen op, dus die gaan we nog maar even stellen. 

Al snel werd duidelijk dat ik toch mild tubulaire borsten heb. Maar volgens dr. van der Pot kan hij er iets heel moois van maken, met een mooi decollete zoals ik graag zou willen. Wel ook gezegd dat ik wat geduld zal moeten hebben voor het uiteindelijke resultaat is behaald. Hij zal de borstplooi verlagen en wat klieren doorklieven om zo de onderpool goed te kunnen vormen. Bij het meten kwam naar voren (voor mij niet heel verrassend) dat ik een vrij brede base nodig heb. Zat op 14/14,5 cm. Dus zijn advies was Motiva Ergonomix Full 550 en liefst zelfs 625cc. Uiteraard zijn dat wel getallen waar (ik in ieder geval) je van schrikt, maar het moet natuurlijk ook wel flink de breedte in. Hij zei dat ik daarmee wsl op een G uit zou komen, nou als je van B cup komt is dat natuurlijk wel even schrikken, maar goed hij vertelde ook dat het niet zo uit zal zien en dat is wat je natuurlijk vaker hier leest. 

Wat me wel verbaasde dat hij voor de spier wil plaatsen, die had ik even niet zien aankomen. Ook gevraagd of dat niet gaat hangen op termijn, zeker gezien het aantal cc's. Maar hij zei dat prima kon, ik had genoeg weefsel zelf en geeft meest natuurlijke resultaat. 

Ze zijn al aan het plannen voor januari, dus zal wsl na mijn wintersportvakantie worden, dus ergens eind februari. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Kleine update: 17 januari is er nog een kort consult met de arts gepland en daarna nog passen bij de assistentes.  Inmiddels denk ik dat de 625cc full echt te groot gaat zijn.  Tijdens consult gaan we bespreken of de 525cc demi (met 1 cm minder projectie dan de 550cc full) ook mooi resultaat zal geven met mijn tubulaire borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.