Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Ik weet dat ze bij mij aan mijn ribweefsel hebben gehecht.

Dit heb ik toch wel tot 5 weken na de operatie nog gevoeld. Vooral rechts...ik denk dat dit komt omdat ik rechtshandig ben en daar dus veel meer mee doe.

Ik weet niet of dit automatisch altijd word gedaan bij een verlaging van de borstplooi.

Lijkt me wel logisch.

Bij mij deden ze het voor zeker te zijn dat de pocket goed strak zou zijn en omdat motiva gladde protheses zijn. Meer weet ik ook niet.

Kan je wel zeggen dat toen ik net wakker werd na de operatie echt dacht wat hebben ze aan de onderkant van m'n borst gedaan, omdat alle pijn die ik had daarvandaan kwam. Mij was toen nog niet duidelijk of ik mijn protheses voor of weer achter de spier had gekregen...dit liet ik aan mijn pc over die net voor de operatie vermelde dat ze ook voor de spier konden.(ik had genoeg eigen weefsel). Heb ze eerst achter de spier gehad dus voelde meteen dat ze nu voor de spier zaten, maar vroeg me af wat die pijn was wat ik voelde...nou dat was dus hechten aan het ribweefsel..volgens mijn pc idd een stuk pijnlijkere manier van hechten maar dan zou protheses mooi op z'n plaats blijven.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik weet dat ze bij mij aan mijn ribweefsel hebben gehecht.

Dit heb ik toch wel tot 5 weken na de operatie nog gevoeld. Vooral rechts...ik denk dat dit komt omdat ik rechtshandig ben en daar dus veel meer mee doe.

Ik weet niet of dit automatisch altijd word gedaan bij een verlaging van de borstplooi.

Lijkt me wel logisch.

Bij mij deden ze het voor zeker te zijn dat de pocket goed strak zou zijn en omdat motiva gladde protheses zijn. Meer weet ik ook niet.

Kan je wel zeggen dat toen ik net wakker werd na de operatie echt dacht wat hebben ze aan de onderkant van m'n borst gedaan, omdat alle pijn die ik had daarvandaan kwam. Mij was toen nog niet duidelijk of ik mijn protheses voor of weer achter de spier had gekregen...dit liet ik aan mijn pc over die net voor de operatie vermelde dat ze ook voor de spier konden.(ik had genoeg eigen weefsel). Heb ze eerst achter de spier gehad dus voelde meteen dat ze nu voor de spier zaten, maar vroeg me af wat die pijn was wat ik voelde...nou dat was dus hechten aan het ribweefsel..volgens mijn pc idd een stuk pijnlijkere manier van hechten maar dan zou protheses mooi op z'n plaats blijven.?

Thx. Ik vind het ook logisch klinken. Idd rechts iets meer last dan links. Terwijl links weer de wond niet helemaal dicht is. Helaas heb ik net 38,8 graden lichaamstemperatuur gemeten. Dus we gaan er even paracetamol ingooien, vanavond de wond wel spoelen en dan kijken wat de nacht brengt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ja ga ik zeker doen. Ben ook pas 4 weken geleden geopereerd dus weerstand is stukken minder ?

Ja precies! Ik kreeg ook griep 5 dagen na operatie en moest toen ook hoesten. Echt niet fijn! Gewoon even extra goed in de gaten houden vooral nu in deze nare tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx lieve dames! Vannacht is de koorts opgelopen naar 39,2. Echter halverwege de nacht werd ik wakker van een natte bh en pyama. Mijn linkerwond is gaan lekken, het stroomt er zo uit ?. Ook is mijn linkerborst nu pijnlijker en meer opgezet. Dus net de kliniek gebeld en ze ging het overleggen met de arts.  Dus ik word zo teruggebeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je weet heb ik ook een borstplooi verlaging gehad.

Maar ik denk niet dat het bij mij aan het ribweefsel is vast gezet. Daarnaast ook totaal geen pijn of last meer van iets sinds 3 weken PO sowieso niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze wilden me eigenlijk zien, maar omdat ik ook verkouden ben en hoest heb ik foto's gemaakt en een filmpje. Borst is nu ook rood en warm en pijnlijk 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er pijnlijk uit. Waarschijnlijk ontstoken en dan zal je aan de antibiotica moeten.

 

Ik ben 2x geopereerd aan mijn borsten.

Bij de eerste borstvergroting zijn mijn implantaten gaan zakken, waardoor de tepels te hoog kwamen te zitten.

Bij de tweede operatie hebben ze het weefsel aan de ribben vastgemaakt tegen het doorzakken. Echter na die tweede operatie zijn ze opnieuw gezakt. Wel veel minder dan de eerste keer en dus ook weinig zichtbaar. Al zie je het wel aan het litteken in de borstplooi die niet meer in de borstplooi zit.

 

Bij beide operaties had ik ook vooral pijn aan de ribben.

Volgens de dokter door de grootte van de implantaten, die dan meer druk geven op de borstkas. Ik ben van nog geen A-cup naar 80D gegaan met Natrelle/Allergan anatomisch MM400cc. 

De pijn bij het hechten aan de ribben was bij mij eigenlijk te vergelijken met de pijn bij de eerste BV. De PC zei dat de pijn pittiger zou zijn die tweede keer, maar dat was in mijn geval toch niet.

 

Spoedig herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik ben gebeld door dr Kalem Achmed (collega van vd Pot). Het ziet er niet goed uit. Ik moet straks naar het rode kruis ziekenhuis, met corona protocol. Zeer waarschijnlijk word ik vandaag nog geopereerd. De vraag is of alleen spoelen genoeg gaat zijn of dat de prothese er tijdelijk uit moet. 


Oh nee wat heftig! Wel fijn dat ze zo snel handelen. Ik hoop zo voor je dat spoelen genoeg gaat zijn! Wat lijkt me dit spannend zeg.. 
Heel veel sterkte dan vandaag, ik zal aan je denken hoor! ❤️❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ja zeker fijn. Ik vond die kant al 2 weken verdacht, maar ging gister opeens zo snel met de koorts. Maar zeker met bijvoorbeeld het verhaal van Minci in mijn achterhoofd vind ik het fijn dat ze me gelijk serieus namen en actie ondernemen


Ja precies, dat is heel fijn en hopelijk daardoor ook voldoende om te spoelen! Ik hoop het echt voor je.

En meen je, wat vond je verdacht aan die kant dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.