Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Wij vertrekken zo en heb een hele slechte nacht gehad . 
Het is op dit moment moeilijk te beseffen omdat het lichamelijk veel en veel beter gaat. Op het wondje na heb ik al dagen geen pijn meer en heeft de kuur goed zijn werk gedaan.  
Mentaal daar in tegen is een totaal ander verhaal en heeft dit er behoorlijk ingekakt. 
 

jullie allemaal bedankt voor de lieve woorden , ik houd jullie op de hoogte ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Minci zei:

Wij vertrekken zo en heb een hele slechte nacht gehad . 
Het is op dit moment moeilijk te beseffen omdat het lichamelijk veel en veel beter gaat. Op het wondje na heb ik al dagen geen pijn meer en heeft de kuur goed zijn werk gedaan.  
Mentaal daar in tegen is een totaal ander verhaal en heeft dit er behoorlijk ingekakt. 
 

jullie allemaal bedankt voor de lieve woorden , ik houd jullie op de hoogte ?


vraag dit ook nog even na he! 
Heel veel sterkte meis ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lekker is dat moet lang wachten. 
Gisteren kreeg ik telefoon je moet je om 11.10 melden bij de anesthesie . 
prima gedaan en doorgestuurd naar dagopnamen zeggen ze je bent te vroeg je staat pas om 15.15 op de planning. 
En ze lopen uit ?

 

Niks gegeten moest nuchter blijven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Minci said:

Nou lekker is dat moet lang wachten. 
Gisteren kreeg ik telefoon je moet je om 11.10 melden bij de anesthesie . 
prima gedaan en doorgestuurd naar dagopnamen zeggen ze je bent te vroeg je staat pas om 15.15 op de planning. 
En ze lopen uit ?

 

Niks gegeten moest nuchter blijven .

Ah dat is rot. Stay strong! Je kunt het, ik ga voor je duimen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Minci zei:

Nou lekker is dat moet lang wachten. 
Gisteren kreeg ik telefoon je moet je om 11.10 melden bij de anesthesie . 
prima gedaan en doorgestuurd naar dagopnamen zeggen ze je bent te vroeg je staat pas om 15.15 op de planning. 
En ze lopen uit ?

 

Niks gegeten moest nuchter blijven .


Lekker dan!! Wat slecht ook, wachten op een normale operatie is al pittig maar nu is het helemaal rot ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal , 

 

5 uur in de ochtend en ik kan niet slapen , lig namelijk in het ziekenhuis . 
 

Gisteren om 17.15 werd ik eindelijk van de kamer gehaald. Tot dat ik het infuus heb gehad ( 3 keer geprikt ? )en allemaal controles heb gehad was het 18.00 toen ze me naar de OK hadden gereden. 
Gelukkig werd ik door mijn eigen arts geopereerd en ze stelde me echt gerust en benadrukte dat de prothese er echt uit moet en het allemaal uiteindelijk goed komt. 
 

Ik was snel wakker en goed bij kennis helaas wel pijn en 3 keer extra morfine gehad . Toen ik terug lag op de kamer ging het helaas minder ik was super misselijk en duizelig en trok wit weg . Te zwak om op eigen benen te staan en eten al helemaal niet ook de pijn bleef aanhouden. Daarom is besloten dat ik moest blijven en mijn lieve man die dus de hele dag bij me was is naar huis gereden. 
Nu heb ik vooral honger omdat het 36 uur geleden is dat ik heb gegeten . 
Ik probeer nu nog wat te slapen en hopelijk mag ik snel naar huis . 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.