Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

  • 5 weeks later...

Goedemorgen allemaal , 

 

Vandaag is het WEER zo ver , om 11.30 mag ik me melden en hopelijk ben ik dan snel aan de beurt . Het valt nog mee met de zenuwen het enige nu is dat ik weet wat me te wachten staat en vooral hoe gaat het herstel daarna . 
 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Minci zei:

Goedemorgen allemaal , 

 

Vandaag is het WEER zo ver , om 11.30 mag ik me melden en hopelijk ben ik dan snel aan de beurt . Het valt nog mee met de zenuwen het enige nu is dat ik weet wat me te wachten staat en vooral hoe gaat het herstel daarna . 
 

 

 


Net heel je topic gelezen... Wat een ellende was dat zeg! 
Ik wens je alle succes vandaag! Hopelijk gaat de operatie op tijd door, en mag je nu wel

vlot herstellen zonder complicaties. 🍀❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames , 

 

nou mijn boob zit er weer in maar Pff wat een pijn. Het is natuurlijk de 3e keer dag ze op dezelfde plek snijden dus ja dat voel je wel mijn litteken trekt echt heel erg. De pijn is ook best heftig de vorige keer voelde ik niks dus hopelijk zakt het snel weg want kan me geen houding vinden . 
 

nu hopen op een goed herstel ! 
heb geen zin om een heel verslag te typen het liep allemaal weer uit heb een super dikke hand omdat het infuus verkeerd is geprikt maar goed de boob zit er in .’

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat Boob no2 ook weer van de partij is. Heftig dat je zoveel pijn ervaart (mental note to self: be prepared). Hopelijk is met pijnstilling goed onder controle te houden de pijn en kun je een goede nacht tegemoet zien. Hang in there!

 

Dit bericht had ik dus gedacht gister te plaatsen

Hoe gaat het nu met je?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Minci

 

Wat heb jij veel meegemaakt! Wat een opluchting dat je nu je operatie hebt gehad.

Ik kan mij voorstellen dat de kant waar je voor de 3de x aan bent geopereerd extra pijnlijk is. Laten ze je vooral goede pijnstillers geven!

 

Ik wens je heel veel sterkte toe. Hopelijk kan je gauw van 2 mooie borsten genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag dames , 

 

HELP . 
Gisterenavond kreeg ik pijn in mijn borst hele erge pijn alsof die super zwaar is en er elk moment af kon vallen. 
begon met koude rillingen duurde even tot ik het warm kreeg maar pijn bleef niet te doen. Na een oxycodon ben in slaap gevallen, om 05.00 ben ik wakker geworden om naar de wc te gaan en ik zakte gewoon in begon overmatig te zweten en moest overgeven en de pijn werd alleen erger . 
 

ik ben nu echt ten einde raad en zo bang voor herhaling . Maandag staat mijn afspraak maar twijfel of ik moet bellen naar het spoed nummer maja wat kunnen ze nu voor me doen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Minci zei:

Dag dames , 

 

HELP . 
Gisterenavond kreeg ik pijn in mijn borst hele erge pijn alsof die super zwaar is en er elk moment af kon vallen. 
begon met koude rillingen duurde even tot ik het warm kreeg maar pijn bleef niet te doen. Na een oxycodon ben in slaap gevallen, om 05.00 ben ik wakker geworden om naar de wc te gaan en ik zakte gewoon in begon overmatig te zweten en moest overgeven en de pijn werd alleen erger . 
 

ik ben nu echt ten einde raad en zo bang voor herhaling . Maandag staat mijn afspraak maar twijfel of ik moet bellen naar het spoed nummer maja wat kunnen ze nu voor me doen ? 

Dag @Minci

 

Heb je koorts dat lijkt mij wel als je rillingen hebt? Als je twijfelt zou ik zeker bellen een weekend kan anders heel lang duren. Heb je ook antibiotica gekregen van de dr?

 

Sterkte hoop dat het niets is🙏🏽🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Minci zei:

Dag dames , 

 

HELP . 
Gisterenavond kreeg ik pijn in mijn borst hele erge pijn alsof die super zwaar is en er elk moment af kon vallen. 
begon met koude rillingen duurde even tot ik het warm kreeg maar pijn bleef niet te doen. Na een oxycodon ben in slaap gevallen, om 05.00 ben ik wakker geworden om naar de wc te gaan en ik zakte gewoon in begon overmatig te zweten en moest overgeven en de pijn werd alleen erger . 
 

ik ben nu echt ten einde raad en zo bang voor herhaling . Maandag staat mijn afspraak maar twijfel of ik moet bellen naar het spoed nummer maja wat kunnen ze nu voor me doen ? 


Bij twijfel zou ik even bellen hoor! 
Een weekend kan lang duren als je zo aan het twijfelen bent of het goed of slecht gaat. 
 

Ik duim dat alles goed zal gaan. 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld en word terug gebeld door een chirurg. 
ik weet gewoon zeker dat dit niet goed is. De pijn en de grootte van de borst zijn abnormaal. 
Maar ben echt zo bang voor herhaling kan alleen maar janken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg heeft gebeld . Het was er een die ik niet ken en het eerste wat die zei was ben bang dat ze er uit moeten.

na heel lang aandringen heeft die een kuur voorgeschreven maar dat wilde hij eerst niet . Sorry maar mijn wereld stort in . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.