Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Heel begrijpelijk, zou hetzelfde doen. Merk dat ik door jouw situatie ook de onbevangenheid meteen kwijt ben.

 

Voel je je buiten je borst lichamelijk wel weer wat beter (koorts gezakt e.d.)? Morgen weer naar Veldhoven dus, ik hoop dat ze goed nieuws voor je heeft en dat de AB zijn werk heeft gedaan.

 

Knuffel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg meid, wat een verdriet. Ik mag er echt niet aan denken. Ik hoop dat het heel snel beter met je gaat. Ontstekingen zijn nare dingen. 

 

Mijn vriend had er vorig jaar een in zijn been en het duurde vrij lang voor ze erachter kwamen dat dat het was en het was bijna met hem gedaan. Toen hij de antibiotica kreeg, begon het na drie dagen plotseling gelukkig snel weer beter met hem te gaan. 

 

Ik hoop dat het bij jou ook snel gaat werken en dat je eindelijk kunt genieten. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, bent001 zei:

Hoe gaat het nu? Heel veel sterkte vandaag??

Dank je wel ?

Moet zeggen ben iets rustiger maar wel zenuwachtig voor wat ik te horen krijg. 
 

de pijn is minder , helaas nog wel wondvocht uit het gaatje en die harde stukken aan de onderkant . Ben echt heel benieuwd wat ze gaat zeggen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Succes zou bij de controle. Fijn dat het bij je eigen arts is

Dank je wel . 
 

ik belde vanmorgen omdat ik twijfelde over de tijd , zegt ze klopt half 1 maar wat raar dat je ingepland bent tijdens haar pauze ? ben benieuwd ik ga daar in ieder geval niet weg voordat ik haar gezien heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Minci zei:

Dank je wel . 
 

ik belde vanmorgen omdat ik twijfelde over de tijd , zegt ze klopt half 1 maar wat raar dat je ingepland bent tijdens haar pauze ? ben benieuwd ik ga daar in ieder geval niet weg voordat ik haar gezien heb. 


Wellicht is dat omdat ze misschien verder helemaal vol zit en haar pauze hier nu even voor skipt... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Minci zei:

Kreeg net een telefoontje , afspraak verzet naar half 2 . Ik vreet mezelf op joh .

Misschien juist fijn! Nu sta je ingepland en is er in het schema misschien iets verschoven voor je. Hierdoor zal ze juist echt tijd voor je hebben. 
Ik wens je heel veel succes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Minci zei:

Slecht nieuws ... 

Deze week weer onder het mes en de prothese moet er uit . 
Kutte is mijn arts zegt dat spoelen en terug plaatsen geen zin heeft het moet er helemaal uit . Ik kan niks anders doen dan janken !!!! 


O meis wat onwijs klote was hier al zo bang voor?

Halen ze ze alle twee eruit of laat je die zitten en over een paar maanden een terug plaatsing? Of ben je even genezen. Zou je zooo graag een knuffel willen geven ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jee.... wat ontzettend rot om te horen! Wat zul jij een verdriet hebben om deze hele situatie. Lief dat je alsnog de moeite neemt om ons op de hoogte te stellen. 
Ben idd benieuwd naar wat er verder gezegd is, of wat er nu gaat gebeuren als de eruit gaan. Maar neem eerst lekker je rust, in hoeverre dit lukt. 
ik wens je heel, héél veel sterkte!!???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.