Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Minci zei:

Ik ben net gebeld . Ik heb gelukkig mijn eigen arts gesproken en dat was heel fijn. 
ze snapt mijn ongerustheid en vind inderdaad dat rechts flink gezwollen is . 
Ik moet weer aan de antibiotica die is mijn man meteen gaan halen en wordt morgen terug gebeld . Ook moet ik maandag op controle komen .  


Vind maandag ook echt laat hoor! Ze kan je toch niet zo een heel weekend door laten lopen? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, RVtje zei:

@Minci hoe is de nacht gegaan?

Uhmm heb een beetje kunnen slapen , het in slaap vallen was een drama . 
 

En de bijwerkingen van de kuur zijn best heftig en weet niet of ik dat wel zo zie zitten.  Opgezette slokdarm, duizeligheid , misselijk , Diaree en darmen die blijven rommelen, maag die ontzettend pijn doet . Kan zelf niet lopen omdat ik bang dat ik meer val, slikken gaat moeizaam omdat slikken pijn doet en alles dicht zit en ga zo maar door . 
 

Ze hebben vanmorgen weer gebeld ik heb mijn verhaal gedaan en moest nogmaals foto’s sturen .  Ik ben gewoon op en mijn lichaam kan gewoon niet meer heb het gevoel dat elk deel elke spier pijn doet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Minci zei:

Uhmm heb een beetje kunnen slapen , het in slaap vallen was een drama . 
 

En de bijwerkingen van de kuur zijn best heftig en weet niet of ik dat wel zo zie zitten.  Opgezette slokdarm, duizeligheid , misselijk , Diaree en darmen die blijven rommelen, maag die ontzettend pijn doet . Kan zelf niet lopen omdat ik bang dat ik meer val, slikken gaat moeizaam omdat slikken pijn doet en alles dicht zit en ga zo maar door . 
 

Ze hebben vanmorgen weer gebeld ik heb mijn verhaal gedaan en moest nogmaals foto’s sturen .  Ik ben gewoon op en mijn lichaam kan gewoon niet meer heb het gevoel dat elk deel elke spier pijn doet .


Klinkt allemaal zo naar meis... bah

Als hun weigeren zou ik zelf echt contact op gaan nemen met je huisarts dit kan niet goed zijn? hoop zo dat er snel verbetering komt voor je! Vind dit zo naar voor je! Is je man wel thuis? En lukt het een beetje met de jongens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Minci zei:

Uhmm heb een beetje kunnen slapen , het in slaap vallen was een drama . 
 

En de bijwerkingen van de kuur zijn best heftig en weet niet of ik dat wel zo zie zitten.  Opgezette slokdarm, duizeligheid , misselijk , Diaree en darmen die blijven rommelen, maag die ontzettend pijn doet . Kan zelf niet lopen omdat ik bang dat ik meer val, slikken gaat moeizaam omdat slikken pijn doet en alles dicht zit en ga zo maar door . 
 

Ze hebben vanmorgen weer gebeld ik heb mijn verhaal gedaan en moest nogmaals foto’s sturen .  Ik ben gewoon op en mijn lichaam kan gewoon niet meer heb het gevoel dat elk deel elke spier pijn doet .

Dat is toch eigenlijk niet te doen met zulke bijwerkingen! Bijna helemaal immobiel erdoor.. Helpt het wel voor je borst? Is die minder pijnlijk en minder gezwollen? Hoe lang duurt de kuur?

 

Hoe is het gisteren en vannacht gegaan? Wat zeiden ze van de foto's? Moet je voor de zekerheid nog langskomen?

Veel sterkte weer om de dag door te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer onderweg naar huis . 
Wat een dag ........ 

 

Daar aangekomen werd er een echo gemaakt en daarop was te zien dat er echt heel veel wondvocht zit. Arts werd gehaald en hij zou me gaan verlossen. Ze vertelde dat ze aan twee kanten zouden verdoven en dan met naalden het vocht weg prikken.

Maar omdat ik al een gaatje had onder bij de hechtingen en daar al super veel uit kwam hebben ze gewoon de hele tijd gedrukt en alles daar uit laten komen. Naderhand was ook bijna geen vocht meer te zien op de echo . Er zit wel duidelijk een ontsteking want het was pus en niet alleen vocht . Ze hebben het op kweek gestuurd om te kijken wat het precies is en of ik nu de juiste antibiotica heb of dat ze iets anders voor moeten schrijven .

 

Volgens mij vroeg iemand waarom Nijmegen , dacht ik dus ook maar de arts die mij vanmorgen heeft gezien in de kliniek werkt daar en heeft de arts die mij geopereerd heeft ( die ook in Nijmegen werkt) direct gebeld en zo heeft zij kunnen regelen dat ik meteen geholpen werd. 
 

@RVtje Helemaal mee eens , ik ben er maandag geweest, dinsdag , donderdag en vandaag . Dinsdag was mijn borst ZOOO dik, opgezwollen en pijnlijk dat ik en mijn man 100 x hebben geroepen dit klopt niet maar nee hij zei dat ik maar geduld moest hebben en wilde niks voor schrijven

Toen heeft woensdag mijn arts toch een kuur voorgeschreven en pas vanmorgen toen daadwerkelijk gezien werd dit klopt niet toen pas ging iedereen rennen en regelen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.