Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

@Minci het verbaast mij dat je niet meteen ab hebt gekregen en dat je zelfs moet aandringen om het te krijgen. Gaf de chirurg aan waarom dat zo is? Het lijkt me het minst ingrijpend om daar nu mee te starten. Wellicht houdt dit de boel wel rustig. Heel veel sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Minci zei:

@Fje1981 zijn reactie was , er is geen beginnen aan het moet er uit . Dus ik barst in tranen uit en smeek om een kuur . 
heb nu augmentin en extra pijnstillers gehad . Hoop zo dat het aanslaat .

Ik hoop heel hard met je mee🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Minci zei:

Ik heb net gebeld en word terug gebeld door een chirurg. 
ik weet gewoon zeker dat dit niet goed is. De pijn en de grootte van de borst zijn abnormaal. 
Maar ben echt zo bang voor herhaling kan alleen maar janken. 

 

3 uur geleden, Minci zei:

De chirurg heeft gebeld . Het was er een die ik niet ken en het eerste wat die zei was ben bang dat ze er uit moeten.

na heel lang aandringen heeft die een kuur voorgeschreven maar dat wilde hij eerst niet . Sorry maar mijn wereld stort in . 


Oh nee.... 😢😭

Ik vind dit zo sneu allemaal!

Hopelijk doet de antibiotica nog wat ie moet doen!  

Ik kreeg meteen antibiotica voorgeschreven. 3x per dag twee pillen, dus zes pillen per dag... 

Na vandaag moet ik nog zes dagen antibiotica nemen van de arts. 
 

Ik duim zo hard voor je dat dit hele verhaal goed mag aflopen! 🙏🏻🍀🙏🏻🍀🙏🏻🍀

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Special-Me zei:

 


Oh nee.... 😢😭

Ik vind dit zo sneu allemaal!

Hopelijk doet de antibiotica nog wat ie moet doen!  

Ik kreeg meteen antibiotica voorgeschreven. 3x per dag twee pillen, dus zes pillen per dag... 

Na vandaag moet ik nog zes dagen antibiotica nemen van de arts. 
 

Ik duim zo hard voor je dat dit hele verhaal goed mag aflopen! 🙏🏻🍀🙏🏻🍀🙏🏻🍀

 

 

Welke kuur heb jij gehad . Ik was echt niet blij met het gesprek met die chirurg hij deed zo neerbuigend . 
 

Ik heb augmentin en moet 3 x daags 1 tablet voor 5 dagen maar . Vorige keer had ik iets sterkers volgens mij . 
 

maar sorry heb denk ik iets gemist heb jij ook een ontsteking en hoe gaat het met je ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Minci zei:

Welke kuur heb jij gehad . Ik was echt niet blij met het gesprek met die chirurg hij deed zo neerbuigend . 
 

Ik heb augmentin en moet 3 x daags 1 tablet voor 5 dagen maar . Vorige keer had ik iets sterkers volgens mij . 
 

maar sorry heb denk ik iets gemist heb jij ook een ontsteking en hoe gaat het met je ? 


Ik had inderdaad een infectie en kreeg op 10-6 een spoeling van beide borsten en protheses. 
 

Ik moest coproxin 500mg of ciprofloxacine 500mg nemen. 
Deze zijn hier moeilijker verkrijgbaar (België) 

ik neem nu Clindamycin 300mg x2 drie maal daags. 
Dit sinds donderdag 11-6 tot die ochtend kreeg ik nog antibiotica in het ziekenhuis, ik moest voor alle zekerheid een nachtje blijven. 
 

Ik duim ZOOOOOOO hard voor je. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Minci zei:

Oké spannend , bij jullie hebben ze gewoon je besmette implantaat gespoeld en terug geplaatst dus ? 
 

 


Bij mij wel, hier was de infectie gelukkig niet te erg. De arts heeft ook gesproken om het implantaat te verwijderen als er niets mogelijk was. Maar God zij dank kon het met alleen spoelen. 

 

Ik word wel heel goed opgevolgd, krijg regelmatig een berichtje om te vragen hoe het gaat, ... 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest met spoed naar Nijmegen naar het zkh. Wachten nu af naar de resultaten van het bloed maar volgens de chirurg ziet mijn borst er niet goed uit . 
ik heb besloten dat als de uitslag echt heel slecht is ik ze er beide uit laat halen .

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Minci zei:

Ik moest met spoed naar Nijmegen naar het zkh. Wachten nu af naar de resultaten van het bloed maar volgens de chirurg ziet mijn borst er niet goed uit . 
ik heb besloten dat als de uitslag echt heel slecht is ik ze er beide uit laat halen .


Minci toch... 

Ik heb de hele dag aan je gedacht. 
Dit was niet het nieuws dat ik wou lezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Minci zei:

Ik moest met spoed naar Nijmegen naar het zkh. Wachten nu af naar de resultaten van het bloed maar volgens de chirurg ziet mijn borst er niet goed uit . 
ik heb besloten dat als de uitslag echt heel slecht is ik ze er beide uit laat halen .


Allemachtig @Minci, het zit jou echt niet mee! Wat naar dit. Hebben ze ook gezegd hoe ze denken dat het komt? 2x achter elkaar is toch behoorlijk uitzonderlijk lijkt mij. Ik leef echt met je mee....Ik hoop dat het toch wonder boven wonder nog goed komt. Ik snap ook dat als dat niet zo is, je er klaar mee bent. 😔❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Minci zei:

Helaas het heeft voor mij niet zo Mogen zijn. 
waardes waren zo ontzettend hoog dat die er meteen uit moest . Heb er voor gekozen om ze er allebei uit te halen . 


Wat een ellende Minci... 😢😕😔


Hopelijk spreek je je eigen arts ook nog snel! En ik blijf me toch afvragen waarom hij na de vorige keer niet meteen een antibiotica kuur heeft opgestart. Toch zeker met het verleden en je implantaten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Minci zei:

Helaas het heeft voor mij niet zo Mogen zijn. 
waardes waren zo ontzettend hoog dat die er meteen uit moest . Heb er voor gekozen om ze er allebei uit te halen . 

 Vind echt dat de kliniek en je eigen chirurg steken hebben laten vallen. Natuurlijk heb je daar nu niets aan maar vind het zo oneerlijk! Sterkte meid en snap dat je ze nu er allebei uit laat halen. Dit wil je natuurlijk niet nog een 3de x meemaken😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat vreselijk voor je, meid. 😔😔

Ik begrijp je keuze helemaal. Wees lief voor jezelf de komende tijd en zoek steun bij mensen als je dat nodig hebt. Denk goed om jezelf, want dat kan je wel gebruiken nu. Heel veel sterkte. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Minci als mij dit was overkomen, dan had ik ze er ook uit laten halen..

Op een of andere manier lijkt jouw lichaam de lichaamsvreemde implantaten steeds af te willen stoten..

Een moeilijke, maar in mijn ogen wel de verstandigste beslissing..

Dit is die ont-zet-ten-de berg ellende en stress die jij al eerder hebt ervaren en waar je nu wéér midden in zit echt NIET waard...

Weg met die implantaten die zich in jouw lichaam als tijdbommen gingen gedragen..

Op naar GEZONDE natuurlijke borsten meis; je gezondheid gaat boven alles!

Heel veel liefs en sterkte Minci, ik denk aan je  ❤🧡💛💚💙💜

 

 

 

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ongeluk met je met je borsten maar verstandige keuze om ze er uit te halen. Hoe moeilijk het ook zal zijn, dit risico wil je niet nog een keer lopen! Op naar een goed herstel van je gezonde echte boobies!
Ik wens je heel veel sterkte toe en ik denk aan je! 
 

Liefs 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net je hele verhaal gelezen. Vreselijk wat jij allemaal hebt moeten door staan. Knap dat je ervoor gekozen hebt om ze er allebei uit te laten halen, maar ik denk idd een verstandige keuze in dit geval. Heel veel sterkte met alles en een dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @Minci
 

Ik hoop dat de explantatie goed is gegaan en je nu In ieder geval geen pijn meer hebt?

 

Ik hoop dat de kliniek of je arts nog met een uitleg komt waarom dit zo mis is gegaan. Daar heb je recht op, vooral ook het niet voortijdig geven van antibiotica vind ik opmerkelijk. 

 

Sterkte met verwerken van de afgelopen maanden. Dit zal vast niet makkelijk zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.