Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hi Meis, ik lees net je topic , geen idee of je het nog volgt want kan mij indenken dat dat heel lastig nu is😔

Wat vreselijk dat jij zoveel pech hebt gehad en jouw lijf de protheses niet accepteert maar afstoot. Denk zelf ook dat ook al had je direct een kuur gekregen, je lijf daarna alsnog tegen was gaan werken. 

Hoop dat je veel steun hebt om je heen en snap dat je er volledig door heen zit. Hoop dat je snel de kracht vind om je erover heen te zetten, indien nodig ook echt hulp zoeken meis, dit heeft je zoveel stres en ellende gebracht.Wil je een hele dikke virtuele knuffel geven, sterkte meis😘😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dag dames , 

 

voor de gene die het nog lezen . 
 

Ik had het even nodig om afstand te nemen van alles dat te maken heeft met borsten en etc . 
 

Waar zal ik beginnen. Zoals jullie weten heeft het niet zo mogen zijn en na 4 operaties en echt op het randje te hebben gelegen toen besloten om ze maar allebei te verwijderen . 
Wat heb ik de eerste weken toch gehuild ! Er was niks meer over van mijn borsten en zat er echt doorheen . Na 10 dagen begonnen mijn hechtingen te ontsteken en zijn er toen eerder uitgehaald ( weer aan de rechter kant ) ze hadden een stukje open gelaten waar de drain in had gezeten en die zou zelf mooi weer genezen  volgens mijn chirurg . Nu paar maanden later is de wond nog steeds niet dicht, moet wekelijks op controle naar het ziekenhuis en elke dag zelf wond verzorgen . Ik kan het dus nog steeds niet afsluiten .  Als ik het zo weer typ merk ik dat het toch best hoog zit alles er om heen was echt geen pretje , heb maanden niet kunnen werken tot grote ergernis van mijn leidinggevende. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Minci zei:

Dag dames , 

 

voor de gene die het nog lezen . 
 

Ik had het even nodig om afstand te nemen van alles dat te maken heeft met borsten en etc . 
 

Waar zal ik beginnen. Zoals jullie weten heeft het niet zo mogen zijn en na 4 operaties en echt op het randje te hebben gelegen toen besloten om ze maar allebei te verwijderen . 
Wat heb ik de eerste weken toch gehuild ! Er was niks meer over van mijn borsten en zat er echt doorheen . Na 10 dagen begonnen mijn hechtingen te ontsteken en zijn er toen eerder uitgehaald ( weer aan de rechter kant ) ze hadden een stukje open gelaten waar de drain in had gezeten en die zou zelf mooi weer genezen  volgens mijn chirurg . Nu paar maanden later is de wond nog steeds niet dicht, moet wekelijks op controle naar het ziekenhuis en elke dag zelf wond verzorgen . Ik kan het dus nog steeds niet afsluiten .  Als ik het zo weer typ merk ik dat het toch best hoog zit alles er om heen was echt geen pretje , heb maanden niet kunnen werken tot grote ergernis van mijn leidinggevende. 
 

Pfff wauw zo erg voor je meid :( . Hoop dat je wond snel dicht is en je iets of wat beter voelt.... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Minci zei:

Dag dames , 

 

voor de gene die het nog lezen . 
 

Ik had het even nodig om afstand te nemen van alles dat te maken heeft met borsten en etc . 
 

Waar zal ik beginnen. Zoals jullie weten heeft het niet zo mogen zijn en na 4 operaties en echt op het randje te hebben gelegen toen besloten om ze maar allebei te verwijderen . 
Wat heb ik de eerste weken toch gehuild ! Er was niks meer over van mijn borsten en zat er echt doorheen . Na 10 dagen begonnen mijn hechtingen te ontsteken en zijn er toen eerder uitgehaald ( weer aan de rechter kant ) ze hadden een stukje open gelaten waar de drain in had gezeten en die zou zelf mooi weer genezen  volgens mijn chirurg . Nu paar maanden later is de wond nog steeds niet dicht, moet wekelijks op controle naar het ziekenhuis en elke dag zelf wond verzorgen . Ik kan het dus nog steeds niet afsluiten .  Als ik het zo weer typ merk ik dat het toch best hoog zit alles er om heen was echt geen pretje , heb maanden niet kunnen werken tot grote ergernis van mijn leidinggevende. 
 

Oh lieverd wat een ellende heb jij moeten doorstaan en nog steeds. Een complicatie is al zeldzaam, maar jij hebt wel ontiegelijk veel pech. Heb vaak aan je gedacht, maar snap ook dat je de afstand nodig had. Pas goed op jezelf, werken komt wel weer, nu eerst goed herstellen en dit verwerken. Hele dikke digitale knuffel voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.