Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, bent001 zei:

Wat fijn dat je geholpen bent! En ben ook super blij voor je dat je ze nog hebt, vriendin van mij heeft ooit een infectie gehad en dat liep anders af. Dus nu goed rusten en hopen dat het nu met deze medicatie echt klaar is??

@bent001 dank je , ik hoop inderdaad dat deze medicatie nu aanslaat . 
Ik lees ook bewust geen horror verhalen of verhalen bij vrouwen die een ontsteking hebben gehad want ben bang dat ik mezelf alleen maar gek maak . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Minci zei:

@bent001 dank je , ik hoop inderdaad dat deze medicatie nu aanslaat . 
Ik lees ook bewust geen horror verhalen of verhalen bij vrouwen die een ontsteking hebben gehad want ben bang dat ik mezelf alleen maar gek maak . 

Doe je heel goed! Hou het even bij je zelf wel een fijn idee dat je nu ook echt in het ziekenhuis geholpen bent! 
Positief blijven en ze laten je echt niet zomaar met medicatie naar huis gaan hoor!

Wel mega slecht dat de kliniek zo laconiek is geweest. Goed eten, lekker uitrusten veel vitamine en het gaat gewoon goed komen bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah toch, kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit. Hopelijk is het ergste voorbij, en je krijgt nog zekerheid of ze de juiste bacterie bestrijden. Ze zitten er nu in ieder geval bovenop! Sterkte en laat die tranen er gewoon zijn, is ook niet leuk. Beterschap meis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Minci zei:

Ik ben alleen maar aan het janken . Ik ben er niet gerust om en we gaan nu het weekend in . Ik wil gewoon weten welke bacterie het is en of ik de juiste antibiotica heb.

Jeetje meid, lees nu eigenlijk toevallig je verhaal! Wat een rare situatie dat er niet meteen gehandeld is en je niet meteen antibiotica voorgeschreven kreeg.....

Mag ik vragen welke antibiotica je nu gekregen hebt? Er zijn er een paar die meestal voorgeschreven worden en het is afwachten of het helpt. Er zijn meiden waarbij het goed geholpen heeft. Sommigen hebben de prothese en de holte een keer moeten laten spoelen. De ‘horrorverhalen’ zijn er natuurlijk ook, maar dat moet je nu maar even negeren. Je hebt er niks aan jezelf daarmee gek e maken. Het kan gewoon met de ab goed komen namelijk. Garantie kan niemand je daarin geven, maar er is wel degelijk kans op herstel door medicatie. 
 

Laat even weten welke je hebt....

De bacterie die je hebt is hoogstwaarschijnlijk de stafylokokken. 
 

Heel veel sterkte meid. Neem voldoende rust: heel belangrijk. Dan kan je lichaam alle energie gebruiken voor herstel. 
En voldoende drinken! 
 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, best_boobie zei:

Jeetje meid, lees nu eigenlijk toevallig je verhaal! Wat een rare situatie dat er niet meteen gehandeld is en je niet meteen antibiotica voorgeschreven kreeg.....

Mag ik vragen welke antibiotica je nu gekregen hebt? Er zijn er een paar die meestal voorgeschreven worden en het is afwachten of het helpt. Er zijn meiden waarbij het goed geholpen heeft. Sommigen hebben de prothese en de holte een keer moeten laten spoelen. De ‘horrorverhalen’ zijn er natuurlijk ook, maar dat moet je nu maar even negeren. Je hebt er niks aan jezelf daarmee gek e maken. Het kan gewoon met de ab goed komen namelijk. Garantie kan niemand je daarin geven, maar er is wel degelijk kans op herstel door medicatie. 
 

Laat even weten welke je hebt....

De bacterie die je hebt is hoogstwaarschijnlijk de stafylokokken. 
 

Heel veel sterkte meid. Neem voldoende rust: heel belangrijk. Dan kan je lichaam alle energie gebruiken voor herstel. 
En voldoende drinken! 
 

xxx BB

hoi @best_boobie

 

bedankt voor je reactie , er is gewoon zo weinig te vinden als het GOED gaat want meestal delen mensen het alleen wanneer het slecht gaat. 
 

Ik heb nu de antibiotica Clindamycine gekregen , die gebruik ik sinds woensdag . 

Zegt die antibiotica je iets ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Minci zei:

hoi @best_boobie

 

bedankt voor je reactie , er is gewoon zo weinig te vinden als het GOED gaat want meestal delen mensen het alleen wanneer het slecht gaat. 
 

Ik heb nu de antibiotica Clindamycine gekregen , die gebruik ik sinds woensdag . 

Zegt die antibiotica je iets ? 

Ja zeker en dat is een hele goede keuze van je arts :35: 

Ook begrijpelijk dat je pas maandag terug moet. Antibiotica heeft meestal een dag of drie nodig om te zien of het effect heeft. Zou je eerder terug gaan, kunnen ze toch niks. 
Maandag kunnen ze zien of er verbetering opgetreden is tov afgelopen week. Is er verbetering, dan gaan ze het waarschijnlijk weer even een paar dagen aan zien, en zul je de ab verder moeten nemen. Voor hoe lang heb je deze gekregen?

Heeft het weinig effect, dan is spoelen misschien het eerste dat ze voor zullen stellen. (Afhankelijk van hoe je borst eruit ziet) Dit gebeurt onder narcose. Prothese wordt dan meestal terug geplaatst. 
Heeft de ab niet veel gedaan, dan is het mogelijk dat tijdelijk de prothese eruit moet. Maar dit wil de pc echt graag proberen te voorkomen hoor! Dus probeer niet in paniek te raken, je hebt meer kans dat het goed gaat dan dat het niet goed gaat. Echter; beloven kan ik het natuurlijk niet. 
 

De kweek die afgenomen is, daarvan duurt de uitslag meestal ook wel enkele dagen. Je te snel terug laten komen, zou dus niks uithalen. Je moet wel altijd bellen als je verergering van de klachten hebt!!

 

Heb je eigenlijk (nog) koorts? Zie je een rode plek op je borst?

En wat heb je tegen het eventuele lekken op je wond? 
 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, best_boobie zei:

Ja zeker en dat is een hele goede keuze van je arts  

Ook begrijpelijk dat je pas maandag terug moet. Antibiotica heeft meestal een dag of drie nodig om te zien of het effect heeft. Zou je eerder terug gaan, kunnen ze toch niks. 
Maandag kunnen ze zien of er verbetering opgetreden is tov afgelopen week. Is er verbetering, dan gaan ze het waarschijnlijk weer even een paar dagen aan zien, en zul je de ab verder moeten nemen. Voor hoe lang heb je deze gekregen?

Heeft het weinig effect, dan is spoelen misschien het eerste dat ze voor zullen stellen. (Afhankelijk van hoe je borst eruit ziet) Dit gebeurt onder narcose. Prothese wordt dan meestal terug geplaatst. 
Heeft de ab niet veel gedaan, dan is het mogelijk dat tijdelijk de prothese eruit moet. Maar dit wil de pc echt graag proberen te voorkomen hoor! Dus probeer niet in paniek te raken, je hebt meer kans dat het goed gaat dan dat het niet goed gaat. Echter; beloven kan ik het natuurlijk niet. 
 

De kweek die afgenomen is, daarvan duurt de uitslag meestal ook wel enkele dagen. Je te snel terug laten komen, zou dus niks uithalen. Je moet wel altijd bellen als je verergering van de klachten hebt!!

 

Heb je eigenlijk (nog) koorts? Zie je een rode plek op je borst?

En wat heb je tegen het eventuele lekken op je wond? 
 

xxx BB

Ook al kan je natuurlijk niks beloven geeft het me wel wat rust , al zal het weekend voor mijn gevoel heel lang duren. 
 

voor het lekken heb ik niks gehad , bij de radiologie hebben ze er wat gaasjes tegen aan gedaan . Ik zal straks eens een foto van maken . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Minci wat een hel moet het geweest zijn in het ziekenhuis, dat leegdrukken terwijl je gewoon bij bent..

Wanneer wordt de kweekuitslag teruggekoppeld? Was het wel een spoed aanvraag? Hoe eerder je het weet hoe beter. 

 

Is er inmiddels al wat verbetering? Beetje kunnen slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RVtje zei:

@Minci wat een hel moet het geweest zijn in het ziekenhuis, dat leegdrukken terwijl je gewoon bij bent..

Wanneer wordt de kweekuitslag teruggekoppeld? Was het wel een spoed aanvraag? Hoe eerder je het weet hoe beter. 

 

Is er inmiddels al wat verbetering? Beetje kunnen slapen?

Het was niet fijn in het ziekenhuis , maar had hoop dat ik “verlost” zou zijn wanneer het vocht er uit was . Als er dan wordt gezegd zit zeker wel een ontsteking en de borst blijft pijnlijk en groot dan hakt dat er wel in . 
 

Ik heb vannacht prima geslapen , gisterenavond voor het slapen gaan stroomde er weer vocht uit het gaatje had een hele handdoek nodig om het op te vangen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Minci zei:

Het was niet fijn in het ziekenhuis , maar had hoop dat ik “verlost” zou zijn wanneer het vocht er uit was . Als er dan wordt gezegd zit zeker wel een ontsteking en de borst blijft pijnlijk en groot dan hakt dat er wel in . 
 

Ik heb vannacht prima geslapen , gisterenavond voor het slapen gaan stroomde er weer vocht uit het gaatje had een hele handdoek nodig om het op te vangen . 


? het klinkt zo vreselijk naar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Minci zei:

Het was niet fijn in het ziekenhuis , maar had hoop dat ik “verlost” zou zijn wanneer het vocht er uit was . Als er dan wordt gezegd zit zeker wel een ontsteking en de borst blijft pijnlijk en groot dan hakt dat er wel in . 
 

Ik heb vannacht prima geslapen , gisterenavond voor het slapen gaan stroomde er weer vocht uit het gaatje had een hele handdoek nodig om het op te vangen . 

Fijn dat je goed hebt kunnen slapen (was hopelijk niet door de koorts dat je voor pampus lag?).

Goed dat het vuil eruit gaat, hoop echt dat het meteen de juiste antibiotica is en dat die het gevecht tegen de ontsteking snel gaat winnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames , 

 

even een update... 

Weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen.  Net weer ingestort jeetje hoeveel tranen een mens kan hebben droog nog uit zo . 
Ik had afgelopen nacht niet slecht geslapen en heb wat uurtjes kunnen maken gelukkig . Overdag ging het op en af maar over het algemeen niet heel slecht. Wondvocht bleef wel lopen het was nu ook helderrood en echt waterig geen pus meer . De borst voelt nog wel pijnlijk en anders , er zijn 2 hardere plekken in mijn borst ik heb begrepen dat dit ophoping van bloed kan zijn JEEJ, kan er wel bij . Toen stortte ik weer in en lig sinds 18.00 in bed te janken als een klein kind .

 

Er spookt van alles door je hoofd, dingen als mijn moeder had toch gelijk of waarom heb ik dit mezelf aan gedaan ik was gezond en ga zo maar door .  
Ik kan niet wachten tot het maandag is en wil hier zo snel mogelijk iets aan doen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Minci zei:

Dag dames , 

 

even een update... 

Weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen.  Net weer ingestort jeetje hoeveel tranen een mens kan hebben droog nog uit zo . 
Ik had afgelopen nacht niet slecht geslapen en heb wat uurtjes kunnen maken gelukkig . Overdag ging het op en af maar over het algemeen niet heel slecht. Wondvocht bleef wel lopen het was nu ook helderrood en echt waterig geen pus meer . De borst voelt nog wel pijnlijk en anders , er zijn 2 hardere plekken in mijn borst ik heb begrepen dat dit ophoping van bloed kan zijn JEEJ, kan er wel bij . Toen stortte ik weer in en lig sinds 18.00 in bed te janken als een klein kind .

 

Er spookt van alles door je hoofd, dingen als mijn moeder had toch gelijk of waarom heb ik dit mezelf aan gedaan ik was gezond en ga zo maar door .  
Ik kan niet wachten tot het maandag is en wil hier zo snel mogelijk iets aan doen . 


Zit je licht gezegd echt allemaal niet mee meis.

Maar ga jezelf geen verwijten maken, je wilde graag borsten niet al deze ellende, snap dat je nu andere gedachtes hebt, maar je hebt niks raars gedaan echt niet. 
Moeders zijn gewoon bezorgt over hun kinderen en willen niet dat ze dit soort dingen mee hoeven te maken. 
 

Hoop dat het bijtrekt en dat het voor je gevoel snel maandag is. Heb je nog wel genoeg pijnstillers en die morfine achtige medicatie kunnen je nu ook even wat rust in hoofd geven. Hele dikke knuffel ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk dat je er compleet doorheen zit, een kleine oppepper, het is goed dat het vocht nu helderrood is (al moet het ook niet te rood worden natuurlijk). Hopelijk is de pus er nu helemaal uit. Ik kan me ook voorstellen dat je nu denkt had ik maar niet laten snijden in een gezond lichaam maar dit hoort niet te gebeuren natuurlijk. Ik ga nu duimen voor alleen maar progressie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Loesje3 zei:

Goedemorgen @Minci hoe gaat het met je?

Goedemorgen @Loesje3

 

Ik weet het niet zo goed , als ik lig is er niks aan de hand . Zodra ik op sta voel ik meteen dat er iets niet klopt . Dat er iets zit dat er niet hoort . Als ik aan mijn borst zit is die nog steeds pijnlijk . Kan niet hopen dat deze zondag maar snel voorbij is en ik morgen eindelijk de arts zie die mij geopereerd heeft . 
 

Verder is het mentaal heel zwaar , ik blijf maar huilen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.