Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Zo snel iets afstoten lijkt mij niet toch, ik denk vooral heel veel pech. Dit had ons allemaal kunnen gebeuren, we weten dat er soms complicaties komen. Ik wens je heel veel sterkte toe, ik hoop dat de AB gaat werken. Maar kies wat voor jou goed voelt, en als je voor nu klaar mee bent dan is dat maar zo. Jouw lijf en jouw keuze. Sterkte meid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borst is duidelijk groter en opgezwollen niet rood.  Vooral veel pijn aan de zijkant en onder m’n borst boven voel ik de prothese zitten dus geen vocht aan de onderkant voel ik duidelijk iets zitten wat niet mijn prothese is . Sinds de eerste operatie heb ik alleen maar ellende gehad en ben ik op en uitgeput . Waarom ik, en wat heb ik mezelf toch aangedaan zijn dingen die ik mezelf dagelijks afvraag. 
Maandag mag ik weer terug naar de kliniek en dan zie ik mijn eigen arts weer. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, bent001 zei:

Hi Meis hoe gaat het nu? Is er wat verbetering? Hoe laat moet je er morgen zijn?

Hee , 

 

Ik vind het moeilijk inschatten . Momenten geweest dit weekend dat ik dacht oh doet wat minder pijn wel nog steeds gezwollen. Maar vooral zo aan het einde van de dag is de pijn echt veel erger . 
ik moet er om 12.30 zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten @Robijntje @Beyonce @Lady D @bent001

 

Bedankt , ik ben ook erg benieuwd wat ze te zeggen hebben . Vooral heel fijn dat ik vandaag weer mijn eigen arts zie. Afgelopen vrijdag was het een andere en hij poeierde me gewoon af en stond na 5 min weer buiten . Dat gebeurde de vorige keer met mijn rechter borst ook tot dat mijn eigen chirurg zei maar dit is echt niet goed . Ik houd jullie op de hoogte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo irritant dat ze het dan afdoen van oohhh hoort erbij of jaaa komt wel goed. 

 

Fijn dat je je eigen arts ziet. Die is in ieder geval helemaal op de hoogte van hoe alles is gegaan. 

 

Sterkte vandaag en ik hoop dat het niet dezelfde kant op gaat als eerst. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hee , 

 

Arts heeft mijn borst bekeken en ze ziet geen gekke dingen , moet zeggen dat ik wel voel dat het Minder pijn doet en de kuur zijn werkt doet. Het is wel zo dat er dus een ontsteking gaande was . Ze hoopt dat dit eenmalig was en het hier ophoud en ik 11 mei rechts de nieuwe prothese kan laten plaatsen . Mocht het zo zijn dat ik weer een ontsteking krijg en er een kuur nodig is lijkt het haar slim om de prothese te laten verwijderen . Ik hoop natuurlijk niet dat het zo ver komt en hoop dat het vanaf nu goed gaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje enerzijds goed nieuws en toch blijft het een beetje spannend! Is er een bepaalde periode waarna je kunt zeggen dat het met zekerheid goed is? Of blijft het echt een kwestie van afwachten? 
 

ik heb echt met je te doen. Voor nu; geniet van dit relatief goede nieuws!!! Meer kun je toch niet goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang heb je de kuur gekregen?? 

Als er wat sluimert moeten ze dit wel echt lang geven, zodat die klote bacterie uitgemoord wordt,  anders komt het weer terug. 

 

??? hoop zo dat het aanslaat, helpt en verhelpt.

 

Lieverd sterkte en hoop zo dat jij na mei ook je eindelijk compleet kan voelen. 

 

En die tranen,  die snap ik, laat ze maar gaan laat ze maar lopen. Die vreselijke onmacht.

 

Ben je ook bij je huisarts geweest? Bespreek met hem/haar ook wat er speelt en welke AB je krijgt.

 

????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames , 

 

as maandag zou de operatie plaats vinden en ik was er echt helemaal klaar voor . Vond het wel spannender dan voorheen maar nu weet ik natuurlijk wat me te wachten staat en dat het “mis” kan gaan. 
 

helaas kreeg ik paar dagen geleden een telefoontje met de mededeling dat ze mijn operatie moeten verplaatsen naar 8 juni . Ze mogen namelijk pas vanaf 19 mei weer opereren en er is 8 juni pas weer plek . Ik moet dus weer een maand wachten ik begrijp het aan één kant maar baal wel ik had me er zo op ingesteld . 
Maar goed ik kan er niks aan doen en zal nog 4 weken moeten wachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.