Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Minci zei:

@best_boobie  Ik weet niet of ik mijn verslag hier op de juiste plek heb staan , dacht eigenlijk dat het onder de rest van mijn berichten terecht zou komen . 

 

2 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Minci

 

gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb je verslag even samengevoegd met je andere topic, dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle verdere updates.

 

Doe lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

Tadaaaaaa, en dat met losse handjes :45: 
(ik bedoel dat ik er niks voor heb hoeven doen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sjaantje02 zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. 

 

Klinkt als super gegaan. Duimen dat het bij mij ook zo vlotjes gaat. Het uitlopen en wachten is dan even jammer, maar als dat het enige is. 

 

Heel goed herstel verder 

@Sjaantje02 dank je wel ! 
Ik hoop dat het bij jou idd ook zo vlotjes gaat , wanneer was jij ook al weer aan de beurt ? 
 

Moet zeggen dat ik vandaag meer last heb geen pijn die niet te houden is maar wek

meer aanwezig . Liggend voel ik weinig maar lopen Pff , voelt alsof er 100 kg op mijn borsten lig en moet ze echt ondersteunen met mijn handen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Sjaantje02 zei:

Ja ik mag woensdag nieuwe boobies krijgen ? 

Oehh spannend nog 1 dagje! Hoe laat mag je ongeveer? Zag dat het in je topic ging over stoppen met trainen van je borstspieren.. heel verstandig, zou willen dat ik dat ook had gedaan haha. Maar wel fijn om goede buikspieren te hebben merk ik! Van welke cupmaat kom jij af? Dr Grabietz ken ik wel, die heeft ook een tijd in Waalwijk gewerkt (ik ook ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Minci jullie nog naar de Mac geweest?

Wat fijn dat het, op het infuus na, allemaal zo vlotjes gegaan is!

Heb je vannacht kunnen slapen? Mijn nacht was echt vreselijk. Ik ben op een gegeven moment maar naar de bank gegaan om rechtop te kunnen liggen (mn ouders liggen in mijn elektrische bed). Toen van 430 tot 630 wat geslapen. Vandaag maar een voedingskussen laten fixen haha.

Jij had al behoorlijk wat van jezelf toch voor de kinderen? Maar je schrok nog van de grootte? Dat heb ik niet, die van mij zijn heel bescheiden. Heb je thuis zonder bh al gekeken? Geeft die wel genoeg druk dan als je ze moet ondersteunen?

De pijn is bij mij wel behoorlijk aanwezig hoor, vooral aan de rechterkant. Lijkt ook of er veel meer zwelling zit daar aan de zijkant. Ze zeggen dat de 3e dag na de ok de pijnlijkste is dus die komt nog ? Maar ik was al blij dat ik mezelf af kon vegen na het plassen en een bord vast kon houden enzo.. Heb ergere verhalen gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, RVtje zei:

@Minci jullie nog naar de Mac geweest?

Wat fijn dat het, op het infuus na, allemaal zo vlotjes gegaan is!

Heb je vannacht kunnen slapen? Mijn nacht was echt vreselijk. Ik ben op een gegeven moment maar naar de bank gegaan om rechtop te kunnen liggen (mn ouders liggen in mijn elektrische bed). Toen van 430 tot 630 wat geslapen. Vandaag maar een voedingskussen laten fixen haha.

Jij had al behoorlijk wat van jezelf toch voor de kinderen? Maar je schrok nog van de grootte? Dat heb ik niet, die van mij zijn heel bescheiden. Heb je thuis zonder bh al gekeken? Geeft die wel genoeg druk dan als je ze moet ondersteunen?

De pijn is bij mij wel behoorlijk aanwezig hoor, vooral aan de rechterkant. Lijkt ook of er veel meer zwelling zit daar aan de zijkant. Ze zeggen dat de 3e dag na de ok de pijnlijkste is dus die komt nog ? Maar ik was al blij dat ik mezelf af kon vegen na het plassen en een bord vast kon houden enzo.. Heb ergere verhalen gehoord.

@RVtje Wat fijn om van je te horen . 
Ik schrok inderdaad en zei nog tijdens het aftekenen tegen de chirurg ze worden niet te groot he . Volgens mijn man zijn ze net zo groot als ik had voor de kinderen maar goed de zwelling moet nog afnemen . 
Ik vind niet dat mijn bh genoeg steun geeft ik moet ze tijdens het lopen echt vasthouden anders is de pijn niet te doen . 
En natuurlijk werd ik vanmorgen ongesteld kan er wel bij , helaas heb ik best heftige menstruaties dus moet regelmatig naar de  wc nou dat is geen pretje . 
 

Ik kan echt geen houding aannemen in bed heb echt van alles geprobeerd maar slapen lukte maar niet steeds van die hazenslaapjes . Lig nu op de bank met heel wat kussens in mijn rug. 
 

haha we zijn langs de mc drive gereden maar hebben allebei alleen een ijskoffie genomen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, RVtje zei:

Oehh spannend nog 1 dagje! Hoe laat mag je ongeveer? Zag dat het in je topic ging over stoppen met trainen van je borstspieren.. heel verstandig, zou willen dat ik dat ook had gedaan haha. Maar wel fijn om goede buikspieren te hebben merk ik! Van welke cupmaat kom jij af? Dr Grabietz ken ik wel, die heeft ook een tijd in Waalwijk gewerkt (ik ook ;))

Ik mag mij morgen om 11.15 uur melden ? 

Ik heb nu een kleine 70C a B, is maar net welke goed zit. Maar dan is de borst niet gevuld hoor. Als ik zit, staan mijn bh's altijd wat af. Ik heb tijdens mijn borstvoeding wel op een E gezeten en misschien zelfs nog meer als ze echt vol zaten en mega stuwing had. Maar dit is al zo'n 12 jaar geleden hoor. 

 

Oohh dat slapen ja wat een ellende, kon afgelopen nacht al niet slapen en dan heb ik nog niks. Volgens mij droom ik ook al elke nacht dat ik geopereerd wordt ? 

Ik heb een soort bedsteun aangeschaft.  Lijkt op een soort halve stretcher,  deze kan je in hoogte/schuinte verstellen. Ik hoop dat ik er iets aan ga hebben. Met een heleboel kussens om mij heen. 

 

Ik hoop zo dat het voor jullie mee blijft vallen en dat jullie vannacht lekker slapen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4-2-2020 om 14:09, Minci zei:

Update. 
 

ik ben net thuis, alvast sorry voor alle fouten heb barstende koppijn. 
 

In de wachtkamer trok ik wit weg toen ik werd geroepen en op wilde staan werd het weer zwart voor mijn ogen en moest ik ter plekken op de grond liggen. 
uiteindelijk met hulp in het kamertje op bed gaan liggen. 
 

Arts kwam er bij ( ben zijn naam vergeten hij was in ieder geval Vlaams ) Bh uit deed super pijn en toen die er aan zat viel ik weer weg van de pijn.  Hij kon niks zorgwekkends vinden het was gewoon soepel.  Achter de computer zag die dat ik de eerste week ook koorts heb gehad . Hij zei de eerste dag kreeg je meteen koorts eigenlijk heeft jou lichaam nog niet voldoende tijd gehad om te herstellen. En ben ik dus te vroeg gestopt met alle medicatie . Dus heb weer een hele tas vol meegekregen . 
 

Verder moest ik meer eten , ik gaf aan dat ik niet zo veel zin had en veel overgaf  dus mijn lichaam moet echt gaan aansterken. 

 

@Minci Jeeeje wat schrikken. Hopelijk gaat het nu al wat beter. Maar hoe wisten ze dat je de 1e dag al koorts had, was dat al direct na de operatie? En welke medicatie krijg je nu dan, pijnstilling of iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RVtje @Nog even wachten @Loesje3 @Nina_a @bent001

 

Dames , bedankt voor de lieve berichtjes . 
Ik baalde dat de site het niet deed maar goed . Hier gaat het niet veel beter en weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet .

 

Mijn rechter borst is bijna 2 x zo groot en pijnlijk , tijdens het lopen moet ik de borst ondersteunen om de pijn beetje dragelijker te houden . Ze hadden net gebeld en ik moest weer foto’s sturen. 
 

Ik heb alleen Ibuprofen en pcm gehad en zo nodig voor de nacht tramadol ( maar 3 stuks ) Heb aangegeven dat ik me toch zorgen maak zit nu op 17 po en vorige week voelde ik me super goed en had ik nergens last van . Ze gaan het beoordelen en hopelijk krijg ik snel wat te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, RVtje zei:

@Minci shitttt dit is niet wat we hoopten te horen ? echt zo klote dit! Hoe kan het nou soepel / normaal voelen terwijl de borst 2x zo groot is?!

Dat zei ik gisteren tegen de arts ook , mijn man ook die zegt je ziet hoe groot het verschil is en voor mijn gevoel is die super hard . Al was ik niet heel tevreden over de arts hij stond er beetje te lachen en wist niet hoe de thermometer werkte heeft die 10 min over gedaan . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Minci zei:

Dat zei ik gisteren tegen de arts ook , mijn man ook die zegt je ziet hoe groot het verschil is en voor mijn gevoel is die super hard . Al was ik niet heel tevreden over de arts hij stond er beetje te lachen en wist niet hoe de thermometer werkte heeft die 10 min over gedaan . 

Echt heel vreemd! En als hij zo ongemakkelijk staat te doen daalt je vertrouwen ook met de seconde. Ben benieuwd wat het nou is. Dat ze maar opschieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo blij inderdaad dat de site het weer doet. 

Was zo benieuwd naar hoe het nu ging. 

 

Maar jeetje best weinig echte pijnstilling. En idd wat hier boven ook werd gezegd,  je vertrouwen in zo'n arts daalt dan enorm. 

 

Blijf er achteraan gaan. 

Ik hoop zo dat het snel beter gaat. 

En vertrouw je het niet en geven zij geen gehoor stap door naar je huisarts.

Strekte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net gebeld . Ik heb gelukkig mijn eigen arts gesproken en dat was heel fijn. 
ze snapt mijn ongerustheid en vind inderdaad dat rechts flink gezwollen is . 
Ik moet weer aan de antibiotica die is mijn man meteen gaan halen en wordt morgen terug gebeld . Ook moet ik maandag op controle komen .  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.