Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Jemig wat een verschrikkelijke dag zeg.

En wat heb jij je sterk gedragen. 

Fijn dat het nu achter de rug is, deze klote operatie, waar je totaal niet op zat te wachten.  

Geniet van de borst die wel goed is en hou je voor dat de ander over een poosje ook zo is. Ga niet te snel, denk aan jezelf en aan je lichaam. 

Heel veel sterkte en straks lekker naar huis en daar goed aansterken, ook in je koppie, want ook dat krijgt een klap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een dag heb je achter de rug, een situatie die al klote is nog erger maken! Heb je nog een beetje geslapen? Hoe is het met de pijn? En met jouzelf? Hopelijk zit je snel weer wat beter in je vel en kun je het verwerken wat er allemaal is gebeurd. Het blijft angstig als je de volgende keer onder het mes moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb jij veel moeten verduren meid... Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je je lichamelijk en geestelijk snel weer beter voelt! Zal niet meteen zijn; geef het ook de tijd, want het is idd niet niets wat jou is overkomen..

Ik vind je heel krachtig en bewonder het dat je nog de tijd en puf op kunt brengen om ons op de hoogte te houden.

Zorg goed voor jezelf de komende tijd meis...

Dikke knuffel!!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi , 

 

Ik mocht vanmiddag naar huis , heb even naar de borsten gekeken maar daar moest ik alleen maar van huilen dus hebben ze snel weer de band omgedaan. 
Vanaf morgen mag ik weer douchen dus dan zal ik ze toch weer zien helaas . 
 

Woensdag heb ik een afspraak in de kliniek om de protheses te passen die in mijn bh kunnen en dan kan ik vanaf dan weer de sport bh aan en over 2,5 week mag ik gewone bh’s dragen . 
 

Echt shoppen voor bh’s wil ik niet doen want voor hetzelfde geld kan ik ze straks in juli niet aan . Ik probeer sterk te blijven en wil maandag weer aan het werk (opbouwen buiten de klas ) Ik heb namelijk afleiding nodig. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Minci zei:

Hoi Hoi , 

 

Ik mocht vanmiddag naar huis , heb even naar de borsten gekeken maar daar moest ik alleen maar van huilen dus hebben ze snel weer de band omgedaan. 
Vanaf morgen mag ik weer douchen dus dan zal ik ze toch weer zien helaas . 
 

Woensdag heb ik een afspraak in de kliniek om de protheses te passen die in mijn bh kunnen en dan kan ik vanaf dan weer de sport bh aan en over 2,5 week mag ik gewone bh’s dragen . 
 

Echt shoppen voor bh’s wil ik niet doen want voor hetzelfde geld kan ik ze straks in juli niet aan . Ik probeer sterk te blijven en wil maandag weer aan het werk (opbouwen buiten de klas ) Ik heb namelijk afleiding nodig. 
 

 

Hey meid

Wat is het allemaal vervelend verlopen zeg.. Alsof het nog niet genoeg was dat de prothese eruit moest... 
Begrijpelijk dat je nu even niet wil kijken, niet wilt voelen, en vooral gewoon door wilt gaan met je leven. Ik denk dat dat de eerste dagen ook vooral het beste is, om de scherpe kantjes niet te voelen. Wees wel lief voor jezelf en geef jezelf de kans een manier te vinden dit een plekje te geven. Hoe lastig ook..
Over een paar maandjes mag jij ook eindelijk gaan genieten van twee mooie boobs.. Maar tot die tijd is het even bikkelen helaas.. :( 

Sterkte 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Minci zei:

Hoi Hoi , 

 

Ik mocht vanmiddag naar huis , heb even naar de borsten gekeken maar daar moest ik alleen maar van huilen dus hebben ze snel weer de band omgedaan. 
Vanaf morgen mag ik weer douchen dus dan zal ik ze toch weer zien helaas . 
 

Woensdag heb ik een afspraak in de kliniek om de protheses te passen die in mijn bh kunnen en dan kan ik vanaf dan weer de sport bh aan en over 2,5 week mag ik gewone bh’s dragen . 
 

Echt shoppen voor bh’s wil ik niet doen want voor hetzelfde geld kan ik ze straks in juli niet aan . Ik probeer sterk te blijven en wil maandag weer aan het werk (opbouwen buiten de klas ) Ik heb namelijk afleiding nodig. 
 

 


sterk meis dat je maandag weer wil beginnen! Luister wel goed naar je lijf he!

Ook fijn dat je wel een prothese mee krijgt zodat je die kan gebruiken.

Begrijp heel goed dat je het niet wil zien, lijkt mijn ook heel confronterend ?

Gewoon niet te veel kijken en draag gewoon voorlopig een sport bh. Dikke knuffel ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RVtje zei:

@Minci hoe is het met je?

Hoi Hoi , 

 

Ik probeer een beetje de dagelijkse dingen op te pakken . Niet te zwaar of te veel vooral ook voor de kinderen want een moeder die alleen maar in bed of bank ligt hebben ze niks aan en ik word er niet gelukkiger op. 
 

Ik hoop dat ik me na woensdag als ik de prothese heb gehad voor in de bh veel beter ga voelen . Mijn rechter borst is nu nog erger dan die was voor de vergroting omdat die natuurlijk uitgerekt is . 
Voor mijn gevoel heb ik mezelf verminkt en voel ik me veel erger dan in de tijd voor de vergroting . Het zal waarschijnlijk allemaal tijd nodig hebben en ik kan niet wachten om een datum te plannen zodat ik iets heb om naar toe te leven . 
 

Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-2-2020 om 18:58, Minci zei:

Hoi Hoi , 

 

Ik probeer een beetje de dagelijkse dingen op te pakken . Niet te zwaar of te veel vooral ook voor de kinderen want een moeder die alleen maar in bed of bank ligt hebben ze niks aan en ik word er niet gelukkiger op. 
 

Ik hoop dat ik me na woensdag als ik de prothese heb gehad voor in de bh veel beter ga voelen . Mijn rechter borst is nu nog erger dan die was voor de vergroting omdat die natuurlijk uitgerekt is . 
Voor mijn gevoel heb ik mezelf verminkt en voel ik me veel erger dan in de tijd voor de vergroting . Het zal waarschijnlijk allemaal tijd nodig hebben en ik kan niet wachten om een datum te plannen zodat ik iets heb om naar toe te leven . 
 

Hoe is het met jou? 

Kan me voorstellen dat je de dingen rustig aan weer op wil pakken, met name voor de kinderen, als zij er blij van worden dat hun moeder niet meer zo 'ziek' is dan wordt jij ook wat gelukkiger.

 

De prothese gaat je vast wel goed doen. 

Gelukkig is het maar tijdelijk.. Je moet jezelf niet schuldig voelen hoor! Het is niet dat je jezelf dit hebt aangedaan, het is hele dikke vette pech! Het is goed dat je voor jezelf had gekozen, je hebt de beslissing toen weloverwogen gemaakt en dat het zo loopt is gewoon klote! Over een paar maanden kun je weer écht gelukkig zijn.

 

Met mij gaat het wel goed op borstengebied. Af en toe nog wel last omdat de autodeur dicht gooien meer kracht kostte dan verwacht of een zware stoel aanschuiven bijvoorbeeld.. Maar ik doe het rustig aan en laat het zware werk nog braaf liggen. Ik ben vorige week begonnen met werken (voor het eerst sinds het overlijden). Computerwerk doe ik nu omdat met patiënten werken te zwaar is maar zonder operatie had ik het ook zo gedaan om er weer terug in te kunnen komen. Het is heel vermoeiend omdat alle collega's wel even willen praten maar het is wel een grote stap in de goede richting. En mn collega's weten niks van de operatie haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, RVtje zei:

@Minci hoe is het nu met prothese? En het werken?

@RVtje Hee Hee , 

Vanmorgen heb ik de externe prothese gehad , het is eigenlijk een soort van kussentje en de 2 maten die ze hadden besteld pasten allebei niet. Met wat aanpassingen hebben we er een passend kunnen maken . 
Ik werk nog niet volledig, ik heb maandag en dinsdag tot de eerste  fruit pauze gewerkt dat was tot 10.30 wel buiten de klas. Vandaag niet gewerkt omdat ik naar de kliniek moest en morgen ook weer tot 10.30.  Ik heb bij bepaalde bewegingen nog wel pijn vooral veel last van mijn rib aan de rechter kant . Bij de kliniek zeiden ze dat waarschijnlijk mijn rib gekneusd is tijdens het spoelen van de borst . Kan er wel bij ?
 

Wat goed om te horen dat jij weer aan het werk bent . Zal wel even wennen zijn waarschijnlijk en misschien ook wel fijn na de verschrikkelijke tijd die je hebt gehad . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Minci zei:

@RVtje Hee Hee , 

Vanmorgen heb ik de externe prothese gehad , het is eigenlijk een soort van kussentje en de 2 maten die ze hadden besteld pasten allebei niet. Met wat aanpassingen hebben we er een passend kunnen maken . 
Ik werk nog niet volledig, ik heb maandag en dinsdag tot de eerste  fruit pauze gewerkt dat was tot 10.30 wel buiten de klas. Vandaag niet gewerkt omdat ik naar de kliniek moest en morgen ook weer tot 10.30.  Ik heb bij bepaalde bewegingen nog wel pijn vooral veel last van mijn rib aan de rechter kant . Bij de kliniek zeiden ze dat waarschijnlijk mijn rib gekneusd is tijdens het spoelen van de borst . Kan er wel bij ?
 

Wat goed om te horen dat jij weer aan het werk bent . Zal wel even wennen zijn waarschijnlijk en misschien ook wel fijn na de verschrikkelijke tijd die je hebt gehad . 

Wat balen dat die externe prothese ook weer niet in 1x goed is ? En van die rib is helemaal rot! Ik vond het bij het plaatsen al voelen alsof je in elkaar was geslagen en alles had gekneusd maar dan is het niet eens echt het geval..

Voel jij je fijn bij het werken?

Het is wennen om weer te werken maar wel fijn om dat ritme weer te hebben. En dat om je heen iedereen zich druk maakt om het gezeik rondom de fusie heeft ook wel iets ;)

4 mei zou best snel zijn toch maar anders ga je weer richting de zomervakantie, dat is ook niks.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.