Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

12 uur geleden, Minci zei:

@Sjaantje02 @bent001

Ik had op Rvtje gereageerd maar geld ook voor jullie natuurlijk . Lief dat jullie vragen hoe het met me gaat . Emoties zitten nog hoog helaas hoop dat het snel de juiste kant op gaat .  Volgende week woensdag gaan de hechtingen er uit en dan krijg ik te horen of ik 4 mei geopereerd mag worden.


Goed dat je het rustig aan het opbouwen bent! En hoop zo dat 4 mei doorgaat is in ieder geval een maand eerder dan je eerder dacht! 
En dat je emoties hoog zitten is logisch buiten alle ellende die je hiervan hebt heb je ook twee keer kort achter elkaar een narcose gehad, iets wat ook een mega impact heeft op je lijf!

En als je je eitje kwijt kan kan dat altijd hier hoor! 

 

Lukt het wel allemaal met de kleine mannen thuis? En rare vraag maar hoe gaat je goeie borst? Heelt ie mooi? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh @Minci hoop zo dat het vanaf nu allemaal goed mag gaan voor jou. 4 mei is snel, waar hangt het van af hoe lang je nu moet wachten, doen ze tussentijds nog een check of de ontsteking er uit is en het weefsel rustig is oid?


Kom je verder een beetje in je energie na de twee operaties? Logisch dat je dat niet in de koude kleren is gaan zitten ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames , 

 

Hoe gaat het bij jullie ? 
 

Ik ben gisteren weer op controle geweest en de hechtingen zijn er uit . De snee is wel groter dan die was na de eerste operatie maar goed dat hoort er nu helaas bij . Ook is mijn operatie datum bekend en mag ik 11 mei weer onder het mes. 
Aan één kant ben ik super blij en heb ik weer iets om naar uit te kijken maar aan de andere kant vind ik het dood eng wetend dat ik nog een keer moet en wat er toen gebeurd is . 

Gelukkig hebben we deze week vakantie in het zuiden en heb ik nog even rustig aan kunnen. Maandag ga ik weer werken en begin alleen met de ochtenden en nog niet voor de klas de week daarna hoop ik week volledig aan de slag te kunnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat het heel spannend is, maar zi doorlopen is ook niet echt een optie toch? En je andere borst is wel goed gegaan toch. Maar toch is en blijft het spannend zeker ook in de weken na je operatie. Fijn dat je deze week nog rustig aan kon doen.  Rustig weer opbouwen lijkt me verstandig.  Kun je er al met je man of iemand anders over praten? Is toch heel heftig wat er is gebeurd.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff Minci dat snap ik maar al te goed.

Ja eerst maken we ons druk om hoe de hechting en het latere litteken wordt en nu zijn we blij als het gewoon goed geneest.

 

Echt fijn om naar uit te kijken,  maar pff rete spannend. Het gaat echt goed komen. Hou je daar aan vast. De andere kant is mooi en deze kant gaat ook zo worden. 

 

Fijn dat je nog even vakantie hebt gehaden straks weer wat afleiding en om handen. Dan gaat de tijd ook wat sneller.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames , 

 

Ik zit er helemaal doorheen . Sinds maandag pijn aan mijn linker borst waar de prothese dus nog in zit ik dacht dat ik de dag er voor veel had gedaan dus niks achter gezocht . Helaas werd de pijn alleen maar erger en de borst groter . 
Morgen naar de kliniek ze wilden me meteen zien . Ik ben zoo bang want dit voelt precies hetzelfde als de ontsteking die ik rechts had en aan de telefoon had ze het ook al over een ontsteking. Ik kan echt niet meer ben gesloopt ! En de tranen tja heb ik niet in de hand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee toch, wat vind ik dit vervelend voor je, je ‘goede’ borst. Ik wist niet dat dit zo lang na PO nog kan. Wel goed dat ze er morgen naar gaan kijken. Ik ga voor je duimen dat het een iets anders is of dat ze dit kunnen behandelen. Sterkte meid, je kunt er niets aan doen hoe het nu loopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach nee wat verschrikkelijk zeg! Ik heb je hele topic doorgelezen en heb echt heel erg met je te doen! Dit is gewoon een nachtmerrie. Echt heel naar. Ik wil je heel erg veel succes en sterkte wensen morgen. Ik ga evenals mijn voorgangers heel erg hard voor je duimen en hopen op ‘goed’ nieuws!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin is inderdaad zoals de vorige keer , hij is niet warm heb geen koorts maar het hoort niet . Zat wat spanning op de borst en heb weer een kuur gehad . Ik ben uitgeput als dit niet aanslaat laat ik hem er uit halen en dan hoeft het van mij niet meer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh lieve @Minci, wat verschrikkelijk...

Idd dat dit zo lang PO nog kan gebeuren...?

Ik weet het niet hoor, maar misschien kan jouw lichaam niet tegen de protheses, en wil het op deze manier de protheses afstoten...

Kan me goed voorstellen dat als de kuur niet aanslaat, het voor jou niet meer hoeft.. Zou ik ook hebben. Je gezondheid gaat voor alles. Dit is het niet waard, al die ellende...

Heel veel sterkte meid; hopelijk slaat de kuur toch aan..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puff meid komt ook gewoon geen einde aan, en wat Robijntje zegt, misschien stoot jouw lijf deze prothese af. Snap dat als het weer allemaal mis is je er klaar mee bent, dat zou ik dan ook zijn. Maar vind het super klote voor je!’ Je begint ergens aan en je kijkt er zo naar uit en dan dit...echt mega klote!

Ga voor je duimen meis???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.