Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Op 14-4-2020 om 23:43, Veerveertje zei:

Zo hè, wat een enorm verschil joh! Echt super tof om te zien. Dat is erg veelbelovend voor je voor straks!

 

Goed om te horen dat het allemaal gewoon goed gaat so far en het er allemaal bij hoort. En terecht dat ze je een pechvogel noemen ipv een zeur! In jouw positie is het bijna onmogelijk om een zeur te zijn; elke vraag die je ze stelt is je goed recht! ❤️❤️❤️

Thanks, en ja dat geeft zeker hoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik van de kliniek een pasprothese heb meegekregen heb ik toch besloten een foam prothese met stoffen buitenkant te bestellen. Is een stuk lichter en minder zweterig.

Ik zeg dat ziet er in bh lang niet slecht uit

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ondanks dat ik van de kliniek een pasprothese heb meegekregen heb ik toch besloten een foam prothese met stoffen buitenkant te bestellen. Is een stuk lichter en minder zweterig.

Ik zeg dat ziet er in bh lang niet slecht uit

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zeg dat..zie je eigenlijk helemaal niet. Ja lijkt me ook niet fijn zo'n zweterig ding. 😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat zoiets mogelijk is als tussenoplossing. Is idd niks van te zien. Mooi bh ook trouwens. Hopelijk gaat t snel weer goed met je en mag je binnenkort weer geopereerd worden. Al lijkt t me ook heel heftig om 3 operaties in zo'n korte tijd te krijgen. Sterkte met alles!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2020 om 21:47, Ld1234 zei:

Zeg dat..zie je eigenlijk helemaal niet. Ja lijkt me ook niet fijn zo'n zweterig ding. 😘😘

Ja deze externe foamen prothese is echt fijn. 

 

Op 16-4-2020 om 22:36, Nina_a zei:

Ziet er mooi uit zo, zie je niets van. Een lichtere vulling lijkt mij ook wel prettiger inderdaad. Ook zonder bh vind ik het er trouwens echt netjes uitzien. 

Klopt ziet er ook netjes uit, maar voor op straat lopen geef ik toch de voorkeur aan gelijkheid naar voren 😉 toe

 

Op 17-4-2020 om 07:58, Lindan zei:

@Nog even wachten Ziet helemaal niet slecht uit 👍😊 dragen wat fijnst zit vooral met het warme weer. 

heb je hem ook in donkere kleur . Anders blijf je wassen 😉

de prothese bedoel je? Nee heb er nog maar eentje. Maar 's avonds een handwasje en 's morgens alweer droog. Ik ga nog wel de sportvariant bestellen, waar je ook mee kunt zwemmen. 

 

Op 17-4-2020 om 08:27, bent001 zei:

@Nog even wachten is inderdaad niet zichtbaar!Wat is dat voor prothese dan, van stof of zit het in de bh? 

Fijn ook dat je een normale bh kan dragen!

je zou de prothese kunnen vastnaaien in de bh met 3 steekjes. Maar in de bh's die ik heb blijft hij prima zitten. Het externe protheses van www.proudbreast.com en ze heten qups. Het is een foamen binnenkant met een stoffen buitenkant. 

 

Op 17-4-2020 om 14:32, Beyonce zei:

Jeetje @Nog even wachten dat zie je inderdaad amper. Als je niets weet dan zie je er niks van! Wat fijn zeg! Hoe gaat het nu met je verder? Is de pijn die je had verbeterd? 

De pijn die ik had is er bijna niet meer gelukkig.

 

Op 17-4-2020 om 18:24, Whisper zei:

Fijn dat zoiets mogelijk is als tussenoplossing. Is idd niks van te zien. Mooi bh ook trouwens. Hopelijk gaat t snel weer goed met je en mag je binnenkort weer geopereerd worden. Al lijkt t me ook heel heftig om 3 operaties in zo'n korte tijd te krijgen. Sterkte met alles!! 

Ja daar kijk ik niet perse naar uit. De 2e operatie heb ik ook echt langer van moeten herstellen. Mijn brein is nog af en toe wat minder scherp, maar stapje voor stapje komen we er wel. Wel benieuwd wat 3 operaties binnen een half jaar met je doet.

 

Op 18-4-2020 om 11:29, rozebooz zei:

ziet er netjes uit zo met bh hoor! Met kleding aan niks van te zien lijkt mij zo. Voel je ook beetje bij beetje beter? het lekkere weer zal wel goede doen :) 

Ja het gaat echt wel beter gelukkig. 

 

De wond herstelt ook redelijk, al komt er nog steeds een beetje vocht uit. Ik heb wel het idee dat het van binnenuit zich nu aan het sluiten is, dus dat is mooi. Hopelijk nog maar een weekje ofzo met de gaaskompressen in mijn bh lopen. Dat is het meest irritante, het jeukt een beetje soms en de plakken waar je dat met tape vastzet beginnen een beetje te irriteren. Maar goed als dat alles is he. Verder voel ik me ook wel redelijk, met uitzondering van de kilo's die er echt snel bij komen. Straks heb ik een belmeeting van mijn werk. Ik ga maar gewoon een rondje wandelen denk ik, oortjes in en gaan. Ik moet echt meer gaan bewegen (en minder eten uiteraard). Hopelijk kan ik straks ook wat fitchannel activiteiten gaan oppakken, maar daar wil ik eerst de wond dicht bij hebben, anders bang dat het open scheurt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten sorry ben niet meer zo actief op het forum maar goed om te lezen dat het beter met je gaat.

 

De bh met foam prothese ziet er prima uit en is fijn als tussen oplossing. 

3x narcose in korte tijd is zeker heftig dus gebruik de tijd nu om even bij te komen. 

 

Pffff... En dikker worden... Ik heb ook echt vetjes gekweekt de afgelopen 6 weken. Veel minder actief dan normaal en snaaien uit verveling. Zit nu op 6 weken po dus nu snel de draad oppakken met bewegen en gezonder eten. 

 

Wandelse! Het is er prima weer voor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje, @bent001 en @Beyonce ja super blij met rechts. En gewoon ook dat ik het verschil kon zien met het blote oog ipv op de foto. 

 

2 uur geleden, Whisper zei:

Dankjewel. Ik wist niet dat het in een week tijd zoveel kon verschillen, maar wat ziet het er ontzettend mooi uit en dat op zulke korte termijn eigenlijk. Voel je je wel een beetje goed, zo na de laatste operatie? 

Ja het gaat een beetje met sprongetjes. Kan zijn dat het nu een tijdje niet verandert. 

Ik voel me inmiddels wel weer redelijk oke. Echte scherpte mist nog een beetje. Maar stapje voor stapje ga ik vooruit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2020 om 10:35, Nog even wachten zei:

Wow dames ik ben zo blij met mijn rechterborst. Ik keek gister in de spiegel en zag gewoon dat hij een stuk ronder en er nog meer bolling in de onderpool te zien was. Ik heb een foto in mijn album geplaats met het verschil tussen week 6 en week 7

Goed om de horen , zou ik in je album mogen kijken ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Zeker! Ik heb je toegevoegd.  Al iets gehoord over jouw datum?

Dank je , vind dag je borst er netjes uit ziet hopelijk heelt het vanbinnen ook mooi. 
 

Ik ga er van uit dat hij 11 mei door gaat heb niks gehoord dat het niet zou kunnen. Ik krijg pas 2 dagen van te voren de tijd . 
 

het enige is dat mijn leidinggevende moeilijk doet . De scholen openen 11 mei en ik werk in het onderwijs maar ze wist dag dit al stond 11mei nog voor de Corona crisis . Nu wil ze met de arbo arts bellen dus ik wacht het telefoontje af . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Minci zei:

Dank je , vind dag je borst er netjes uit ziet hopelijk heelt het vanbinnen ook mooi. 
 

Ik ga er van uit dat hij 11 mei door gaat heb niks gehoord dat het niet zou kunnen. Ik krijg pas 2 dagen van te voren de tijd . 
 

het enige is dat mijn leidinggevende moeilijk doet . De scholen openen 11 mei en ik werk in het onderwijs maar ze wist dag dit al stond 11mei nog voor de Corona crisis . Nu wil ze met de arbo arts bellen dus ik wacht het telefoontje af . 


Hè wat vervelend zeg... Heel lullig ook aangezien ze de datum al wist. Hoop voor je dat dat niet doorzet dan en dat je gewoon 11 mei lekker krijgt zoals verwacht. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.