Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Minci zei:

@Nog even wachten

Spannend zeg , hopelijk ben je het weekend goed doorgekomen . En de temperaturen worden heel hoog idd . 

Lief dat je reageert in mijn topic. Heb uiteraard wel met jouw verhaal in mijn hoofd gezeten, maar nu opgeven is geen optie dus we gaan er voor en houden vertrouwen.

Ik hoop echt dat je lichamelijk snel hersteld en dit alles een plekje kunt geven.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet je ook zeker niet tegen laten houden door mijn verhaal . Er was niemand in het ziekenhuis van de chirurgen die het snapten of konden uitleggen en niemand van hen heeft dit ooit meegemaakt met een hun Patiënten . 
 

Morgen gaan ze de drain verwijderen dus hopelijk krijg ik dan weer mijn eigen chirurg te spreken.  Ik ben gewoon een grote pech vogel . 
mijn emoties spelen op dit moment nog een te grote rol en fysiek ben ik er ook niet geweldig aan toe hopelijk gaat het vanaf nu de juiste kant op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omggg nog 2 nachtjes slapennnnnn!! 😃😃 Ik kijk er gewoon naar uit voor jou, haha. Ook omdat wij rond dezelfde tijd geopereerd werden, pfff ik leef ook met je mee want ik zou er niet aan moeten denken om het hele riedeltje nog eens opnieuw te doen zo snel na onze operatie. 
Maarrr het wordt natuurlijk ook opnieuw genieten. Lijkt me grappig vergelijken straks, met de boob die al mooi staat. Makkelijk te volgen, je proces 😅😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Aardbeitje zei:

Nog één dag en dan mogen wij !!!

 

Ik vertrek om 10:00 ( even de auto vol gooien in België van te voren haha )


Vanaf nu kunnen jullie gewoon de uren aftellen in plaats van de dagen! 🎉😃


Oh kom je nog een bezoekje brengen? 😜

Ik ga met mijn dieseltje in Nederland tanken, de diesel is daar weer goedkoper dan hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Nog één dag en dan mogen wij !!!

 

Ik vertrek om 10:00 ( even de auto vol gooien in België van te voren haha )


Oeeee jullie zijn op dezelfde dag, wat leuk!! Spannend voor jou ook zeg, eindelijk je wissel! 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Veerveertje zei:

Omggg nog 2 nachtjes slapennnnnn!! 😃😃 Ik kijk er gewoon naar uit voor jou, haha. Ook omdat wij rond dezelfde tijd geopereerd werden, pfff ik leef ook met je mee want ik zou er niet aan moeten denken om het hele riedeltje nog eens opnieuw te doen zo snel na onze operatie. 
Maarrr het wordt natuurlijk ook opnieuw genieten. Lijkt me grappig vergelijken straks, met de boob die al mooi staat. Makkelijk te volgen, je proces 😅😆

Jouw hyperheid werkt aanstekeling. Lief berichtje. Ja het is straks duidelijk waar links heen moet gaan met herstellen. Hopelijk spreekt rechts haar ook even stevig toe. 

 

 

3 uur geleden, Aardbeitje zei:

Nog één dag en dan mogen wij !!!

 

Ik vertrek om 10:00 ( even de auto vol gooien in België van te voren haha )

Dan kom ik wsl al zo'n beetje uit de OK (niet dat ik dat meekrijg op dat moment vermoed ik)

 

3 uur geleden, Special-Me zei:


Vanaf nu kunnen jullie gewoon de uren aftellen in plaats van de dagen! 🎉😃


Oh kom je nog een bezoekje brengen? 😜

Ik ga met mijn dieseltje in Nederland tanken, de diesel is daar weer goedkoper dan hier. 

ja morgen rond deze tijd ben ik weer een klein beetje onder de mensen (hoop ik)

 

2 uur geleden, Robijntje02 zei:

Wens jullie beiden heeeeel erg veel succes toe morgen @Nog even wachten en @Aardbeitje!!!

Jullie moeten allebei een nachtje blijven, toch?

Spannend hoor; ik zal aan jullie denken!

Thx.  En inderdaad allebei met nachtje slapen.

 

2 uur geleden, Ld1234 zei:

@Nog even wachten en @Aardbeitje heel veel succes morgen!! Ik zal aan jullie denken!!🍀🍀

Thx. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Detje_P zei:

Heel veel succes @Nog even wachten!!

En jij ook @Aardbeitje!

Altijd weer spannend, maar jullir hebben t allebei al na mee gemaakt dus weten wat er te wachten staat. 😊

Alvast een goede herstel toegewenst!

Ik mag overmorgen! 🎉

Ja voor jou ook bijna zover. Ja ik weet ongeveer wat eraan komt. Maar is niet dat ik heel erg naar de eerste nacht en bijbehorende rugpijn uitkijk hoor 😆. Maar kijk er vooral naar uit. Op naar symmetrie. 

 

3 uur geleden, MMelody zei:

Heel veel succes morgen! Het is je zo gegund 😘

Zou je mij misschien willen toevoegen aan jouw album, dan kan ik meespieken na de operatie 🙈

Dank je wel, lief. Ik heb je toegevoegd hoor. Binnenkort weer nieuwe content 😉

 

3 uur geleden, Whisper zei:

Aangezien ik niet weet of ik morgenvroeg tijd heb om te reageren, wil ik je nu alvast heel veel succes wensen!! Ik duim voor je dat alles goed verloopt en je ook een goed herstel hebt. You go girl! 🍀💪🏼

Dank je wel, en om half 7 moet je inderdaad aan andere dingen denken hoor. Komt goed. 

 

3 uur geleden, Special-Me zei:

Ik zet vanavond de kaarsjes klaar, morgen om 6u30 ga ik los. 

Dank je wel. Met kaarsjes erbij moet het goed komen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Aardbeitje zei:

Probeer vannacht goed te rusten 😘

We zullen zien en anders morgen maar inhalen.

 

44 minuten geleden, Es1234567 zei:

Heeeeel veel succes morgen!! Op een heel goed herstel! 🍀🙏🏻

Dank je wel! 

 

43 minuten geleden, Lindan zei:

Heel veel succes meid 🍀🥳🤩eindelijk is het zo ver !!! Xx

Jiehoe ik ben er klaar voor hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Zo ik ben weer terug op de kamer. Alles voorspoedig gegaan. Dokter van der Pot was ook bij dat hij het weer in orde kon maken. Net even gespiekt en de boel staat weer lekker strak 😊.

Later meer nu even bijkomen.

 

Dank voor al jullie lieve berichtjes en medeleven. Doet me goed


Ohhhhh ik ben zo blij voor je! 😃😃😃

 

Op naar een voorspoedig herstel. De kaarsjes staan er nog altijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Zo ik ben weer terug op de kamer. Alles voorspoedig gegaan. Dokter van der Pot was ook bij dat hij het weer in orde kon maken. Net even gespiekt en de boel staat weer lekker strak 😊.

Later meer nu even bijkomen.

 

Dank voor al jullie lieve berichtjes en medeleven. Doet me goed


Yeaaaah je hebt “dr”! 🥳 Fijn dat het erop zit, letterlijk en figuurlijk. Op naar je herstel wijffie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Zo ik ben weer terug op de kamer. Alles voorspoedig gegaan. Dokter van der Pot was ook bij dat hij het weer in orde kon maken. Net even gespiekt en de boel staat weer lekker strak 😊.

Later meer nu even bijkomen.

 

Dank voor al jullie lieve berichtjes en medeleven. Doet me goed

Ohh super fijn!! Heb je dat weer achter de rug 😊. Straks lekker thuis herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.