Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Op 25-4-2020 om 20:09, Minci zei:

Dank je , vind dag je borst er netjes uit ziet hopelijk heelt het vanbinnen ook mooi. 
 

Ik ga er van uit dat hij 11 mei door gaat heb niks gehoord dat het niet zou kunnen. Ik krijg pas 2 dagen van te voren de tijd . 
 

het enige is dat mijn leidinggevende moeilijk doet . De scholen openen 11 mei en ik werk in het onderwijs maar ze wist dag dit al stond 11mei nog voor de Corona crisis . Nu wil ze met de arbo arts bellen dus ik wacht het telefoontje af . 

Oke dat is een lastige situatie. Al zou ik zeggen dat bij jou de medische noodzaak er nu toch wel is en de arbo dus weinig gronden heeft om dit te weigeren. Ja de timing is niet heel lekker, maar iemand die nu met zwangerschapsverlof gaat laat je toch ook niet doorwerken. of is dat wat simpel gedacht. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een beetje rustiger vanuit mijn kant, komt omdat er niet zoveel te melden is eigenlijk. De wond herstelt goed, hij is nu bijna dicht. Dat gaat wel even een hoera momentje zijn hoor als daar een mooi korstje op zit. Nu dan verder herstellen (hoofd is nog steeds niet helemaal scherp) en wachten op een nieuwe datum. Voor zover ik weet gaat Blooming voorlopig nog niet opereren. Ik ga er eigenlijk vanuit dat wanneer ze weer gaan plannen ze contact met me opnemen. Dan heel goed nadenken of het voor of na de vakantie gaat zijn de hersteloperatie. We kregen vandaag bericht vanuit onze locatie in Oostenrijk (gaan eerst 5 dagen Oostenrijk, daarna weekje Kroatie is de planning) dat die 29 mei weer gasten mogen ontvangen, dus de kans dat we alsnog op vakantie gaan is wel wat groter dan een paar weken geleden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het nu goed gaat! En dat je vakantie door kan gaan, even wat rust en opladen in een andere omgeving is altijd goed. Kans is natuurlijk best wel aanwezig dat ze na 11 mei weer operatie’s gaan inplannen dus hopelijk krijg je dan een datum zodat je ergens naar toe kan leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bent001 zei:

Wat fijn dat het nu goed gaat! En dat je vakantie door kan gaan, even wat rust en opladen in een andere omgeving is altijd goed. Kans is natuurlijk best wel aanwezig dat ze na 11 mei weer operatie’s gaan inplannen dus hopelijk krijg je dan een datum zodat je ergens naar toe kan leven.

Ja moeten nog maar even wachten hoe het loopt, maar is wel hoopvol. 

Ik mag sowieso pas na juli geopereerd worden. Heb jij al gehoord of je afspraak doorgaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles nu gaat zoals het moet gaan!

En lekker hoor, die vakantie! Daar snak ik ook naar, maar dat wordt hem niet dit jaar vrees ik. 
Weet jij eigenlijk waarom er zo’n periode tussen moet zitten voor je weer geopereerd mag worden? Ben daar wel nieuwsgierig naar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Veerveertje zei:

Wat fijn dat alles nu gaat zoals het moet gaan!

En lekker hoor, die vakantie! Daar snak ik ook naar, maar dat wordt hem niet dit jaar vrees ik. 
Weet jij eigenlijk waarom er zo’n periode tussen moet zitten voor je weer geopereerd mag worden? Ben daar wel nieuwsgierig naar. 

Bacteriën moeten volledig uit het lijf zijn volgens mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Veerveertje zei:

Wat fijn dat alles nu gaat zoals het moet gaan!

En lekker hoor, die vakantie! Daar snak ik ook naar, maar dat wordt hem niet dit jaar vrees ik. 
Weet jij eigenlijk waarom er zo’n periode tussen moet zitten voor je weer geopereerd mag worden? Ben daar wel nieuwsgierig naar. 

Wat was jullie plan qua vakantie? Wij zouden met de auto gaan, dat scheelt ook wel denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ja moeten nog maar even wachten hoe het loopt, maar is wel hoopvol. 

Ik mag sowieso pas na juli geopereerd worden. Heb jij al gehoord of je afspraak doorgaat? 


Maar goed een datum helpt natuurlijk wel!

Nee ik heb niks gehoord, ben een beetje bang dat ze het om willen zetten naar een telefonisch consult, heb hem precies op 20 mei, maar wil eigelijk liever een fysieke afspraak lijkt me ook zo gek om in je blote tieten een FaceTime gesprek te voeren. Daarnaast zal hij echt ook moeten voelen omdat niet alles zichtbaar is op foto of beeld. Maar zou ook blij zijn als we nu echt iets concreets kunnen afspreken, wel of geen operatie en zowel wat gaan we dan doen. Prothese komt nu onder mijn eigen weefsel uit en heb zelfs een soort plooi onder mijn borst heel raar. We gaan het horen! 😉
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bent001 zei:


Maar goed een datum helpt natuurlijk wel!

Nee ik heb niks gehoord, ben een beetje bang dat ze het om willen zetten naar een telefonisch consult, heb hem precies op 20 mei, maar wil eigelijk liever een fysieke afspraak lijkt me ook zo gek om in je blote tieten een FaceTime gesprek te voeren. Daarnaast zal hij echt ook moeten voelen omdat niet alles zichtbaar is op foto of beeld. Maar zou ook blij zijn als we nu echt iets concreets kunnen afspreken, wel of geen operatie en zowel wat gaan we dan doen. Prothese komt nu onder mijn eigen weefsel uit en heb zelfs een soort plooi onder mijn borst heel raar. We gaan het horen! 😉
 

Ja echt geen genoegen nemen met telefonisch consult hoor in jouw situatie. Snap dat je nu concreet wilt weten waar je aan toe bent en wat het actieplan gaat zijn. Is Parkkliniek wel weer open en aan het opereren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Bacteriën moeten volledig uit het lijf zijn volgens mij


Aaah, oke.

 

23 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Wat was jullie plan qua vakantie? Wij zouden met de auto gaan, dat scheelt ook wel denk ik

 

Dit jaar gelukkig niet heel boeiend, We zouden een week met m’n schoonvader + vrouw en kids gaan en dan mijn vriend en zijn kids naar Duitsland. Maar we hadden gelukkig nog niet geboekt. Denk dus dat we ook gewoon lekker overslaan en volgend jaar wat spannenders gaan uitvoeren. 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, bent001 zei:


Maar goed een datum helpt natuurlijk wel!

Nee ik heb niks gehoord, ben een beetje bang dat ze het om willen zetten naar een telefonisch consult, heb hem precies op 20 mei, maar wil eigelijk liever een fysieke afspraak lijkt me ook zo gek om in je blote tieten een FaceTime gesprek te voeren. Daarnaast zal hij echt ook moeten voelen omdat niet alles zichtbaar is op foto of beeld. Maar zou ook blij zijn als we nu echt iets concreets kunnen afspreken, wel of geen operatie en zowel wat gaan we dan doen. Prothese komt nu onder mijn eigen weefsel uit en heb zelfs een soort plooi onder mijn borst heel raar. We gaan het horen! 😉
 


Absoluut afdwingen ja, heb jij echt recht op hoor! Wat rot om te horen wat je zegt over dat onder eigen weefsel uitkomen 😔 Kan er visueel niet veel van maken in m’n hoofd, maar het klinkt niet goed. Nou, nog eventjes afwachten tot de 20e dus. Ben heel benieuwd voor je.

 

Hoe weet je eigenlijk waar je eigen borstweefsel zit? Ik kan nog niet ontdekken waar mijn natuurlijke “tietvet” nu naartoe is gegaan 🤣 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Veerveertje zei:


Absoluut afdwingen ja, heb jij echt recht op hoor! Wat rot om te horen wat je zegt over dat onder eigen weefsel uitkomen 😔 Kan er visueel niet veel van maken in m’n hoofd, maar het klinkt niet goed. Nou, nog eventjes afwachten tot de 20e dus. Ben heel benieuwd voor je.

 

Hoe weet je eigenlijk waar je eigen borstweefsel zit? Ik kan nog niet ontdekken waar mijn natuurlijke “tietvet” nu naartoe is gegaan 🤣 


Hahhaa nou klinkt gek maar voel veel eigen weefsel op mijn borst zitten, dus de prothese zit aan deze kant een stuk dieper of zo, zal je vanavond  een foto sturen kan ik het je laten zien, ga zo richting kantoor.

 

@Nog even wachten en @Veerveertje ja neem ik ook geen genoegen mee maar denk ook niet dat hij dat zelf een goed idee gaat vinden, ga vooraf wel even bellen en al aangeven dat er echt live gekeken moet worden, maar heb wel er wel vertrouwen in dat ze dat gaan doen hoor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, bent001 zei:


Hahhaa nou klinkt gek maar voel veel eigen weefsel op mijn borst zitten, dus de prothese zit aan deze kant een stuk dieper of zo, zal je vanavond  een foto sturen kan ik het je laten zien, ga zo richting kantoor.

 

@Nog even wachten en @Veerveertje ja neem ik ook geen genoegen mee maar denk ook niet dat hij dat zelf een goed idee gaat vinden, ga vooraf wel even bellen en al aangeven dat er echt live gekeken moet worden, maar heb wel er wel vertrouwen in dat ze dat gaan doen hoor.

 


Dat lijkt mij ook hoor. Ben benieuwd naar die foto. Heb mijn eigen boobs nog eens aandachtig gevoeld (alsof ik dat de afgelopen 7 weken nog niet genoeg heb gedaan) maar kan echt moeilijk ontdekken waar precies mijn eigen borstweefsel nu zit 😂 vet jammer, want ben wel erg nieuwsgierig. Zal dat m’n pc wel eens vragen bij m’n 3 maanden-controle. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2020 om 21:47, Nog even wachten zei:

Zeker en met mij nog veel mensen 😊. Hoe gaat het bij jou? 

o zie je berichtje nu pas 😊 Met mij gaat het goed. Nu 7,5 weken PO. Heb na 6 weken 2 beugelbh's gekocht in speciaalzaak maar merk dat ik ze toch nog niet de hele dag aan kan, het gaat irriteren, aan de zijkanten en aan de onderkant, dus dan trek ik vervolgens maar weer mijn 'oude' sportbh's aan van de kliniek. Waar ik inmiddels de deuken van in mijn schouders heb staan 😩maar toch zitten die nog steeds het beste. Ik slaap er s nachts ook mee en op mijn zij slapen lukt ook nog niet. Ik probeer het wel maar het voelt heel ongemakkelijk. Mijn borsten zijn gewoon nog supergevoelig maar ik ben erg blij met het resultaat. Het heeft gewoon nog een beetje meer tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4-5-2020 om 22:41, Happy100 zei:

o zie je berichtje nu pas 😊 Met mij gaat het goed. Nu 7,5 weken PO. Heb na 6 weken 2 beugelbh's gekocht in speciaalzaak maar merk dat ik ze toch nog niet de hele dag aan kan, het gaat irriteren, aan de zijkanten en aan de onderkant, dus dan trek ik vervolgens maar weer mijn 'oude' sportbh's aan van de kliniek. Waar ik inmiddels de deuken van in mijn schouders heb staan 😩maar toch zitten die nog steeds het beste. Ik slaap er s nachts ook mee en op mijn zij slapen lukt ook nog niet. Ik probeer het wel maar het voelt heel ongemakkelijk. Mijn borsten zijn gewoon nog supergevoelig maar ik ben erg blij met het resultaat. Het heeft gewoon nog een beetje meer tijd nodig.

Goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2020 om 22:41, Happy100 zei:

o zie je berichtje nu pas 😊 Met mij gaat het goed. Nu 7,5 weken PO. Heb na 6 weken 2 beugelbh's gekocht in speciaalzaak maar merk dat ik ze toch nog niet de hele dag aan kan, het gaat irriteren, aan de zijkanten en aan de onderkant, dus dan trek ik vervolgens maar weer mijn 'oude' sportbh's aan van de kliniek. Waar ik inmiddels de deuken van in mijn schouders heb staan 😩maar toch zitten die nog steeds het beste. Ik slaap er s nachts ook mee en op mijn zij slapen lukt ook nog niet. Ik probeer het wel maar het voelt heel ongemakkelijk. Mijn borsten zijn gewoon nog supergevoelig maar ik ben erg blij met het resultaat. Het heeft gewoon nog een beetje meer tijd nodig.

goed dat je zo blij met het resultaat bent, de rest komt vanzelf wel weer. Heeft bij de een nou eenmaal meer tijd nodig dan bij de ander. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dan ook even een update over hoe het bij mij gaat. De wond lijkt eindelijk dicht te zijn. Ben ik heel erg blij mee, al juich ik nog niet te vroeg,  want hij was al eerder dicht maar dan na een nacht of een aantal uur overdag toch weer een klein gaatje erin. Maar nu al 36 uur dicht. 

Ik heb van de week een mail gestuurd met de vraag of ze me nog voor mijn vakantie zouden willen/kunnen opereren of dat het erna gaat worden. Ik hoop dat ik daar snel antwoord op krijg.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, ben benieuwd wat ze gaan zeggen, fingers crossed!! Heb je eigenlijk een vergroot risico nu op complicaties? Of is dat gelijk aan normaal risico? Kan me voorstellen dat je zeker de eerste weken wel in de buurt (NL) wil blijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Nina_a zei:

Spannend, ben benieuwd wat ze gaan zeggen, fingers crossed!! Heb je eigenlijk een vergroot risico nu op complicaties? Of is dat gelijk aan normaal risico? Kan me voorstellen dat je zeker de eerste weken wel in de buurt (NL) wil blijven. 

Volgens mij net zo groot als normaal. Ik vermoed wel dat ik preventief anti biotica zal krijgen

Ja ik wil wel eerste weken graag in de buurt blijven en ik wil ook op vakantie kunnen genieten met zoontje, vriend en bonuszoon incl poedelen in het zwembad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Ik wil alleen tussen 22 juni en 3 juli geopereerd worden. 30 juni zou precies 3 maanden zijn. En we gaan 1 augustus op vakantie. Dus krap, maar ik hoop/verwacht wel het eea met rechts te doen. 

Anders wordt het na 16 augustus

Oké nou eigenlijk wel kunnen er van uit gaan natuurlijk dat het nu allemaal goed verloopt ga inkeek van uit voor ons beide ! Heel benieuwd naar hun antwoord !

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Minci zei:

Oké nou eigenlijk wel kunnen er van uit gaan natuurlijk dat het nu allemaal goed verloopt ga inkeek van uit voor ons beide ! Heel benieuwd naar hun antwoord !

Ja moeten we ook vanuit gaan. 2x zulke pech is zeer onwaarschijnlijk. Op naar 2 mooie borsten voor ons beide! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.