Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Special-Me zei:


Ik moest ook een nacht blijven vorige week, ik heb echt geen oog dicht gedaan. 
Ik kreeg pas te horen dat ik moest blijven toen ik er al was... Mijn eigen kussen had ik liever gehad, ik kan niet zonder mijn kussen. 

Een eigen kussen is inderdaad goud waard. Die ziekenhuiskussens zijn van plastic zijn het echt niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Heb ook altijd mijn eigen kussen mee. Bij mijn vriend ligt een replica. Maar dit gaat om het zwangerschapskussen die ik mee wil nemen. De eerste keer heb ik ook bijna niet geslapen, dus dan maar beter relaxt liggen

Je kunt inderdaad maar zo goed mogelijk voorbereid zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Precies het beste ervan maken hihi.

 

Mijn kussen gaat ook mee en knorrie 🐷

En nog een koffer...... 😂

Yep hier ook weekendtas en zwangerschapskussen om me nek (past echt niet in de tas). En mijn knuffelkussen gaat ook zeker mee. 

 

37 minuten geleden, Janou zei:

Je kunt inderdaad maar zo goed mogelijk voorbereid zijn!

Yep en kliniek bevestigde via de mail dat het geen probleem zou zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Veerveertje zei:

Wat heb je een fijne tijd! Hoe eerder erin, hoe eerder eruit! Zo blij voor je dat het eindelijk bijna zover is! 😃

Niet helemaal, want ik blijf een nachtje (standaard bij Blooming), dus wel maximaal waar voor mijn geld met 3x operatie en overnachting 😂😂

ik heb er zin in, nog een beetje hoop dat het niet tropisch warm wordt. Als dat zo is sluit ik me op op mijn slaapkamer met de mobiele airco

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Niet helemaal, want ik blijf een nachtje (standaard bij Blooming), dus wel maximaal waar voor mijn geld met 3x operatie en overnachting 😂😂

ik heb er zin in, nog een beetje hoop dat het niet tropisch warm wordt. Als dat zo is sluit ik me op op mijn slaapkamer met de mobiele airco


De airco ga ik dit weekend ook laten installeren in de woonkamer. 😃

Hier een groot raam op het zuiden, het zal bakken worden. 
 

Nog 5 dagen en je mag weer. Lukt het wat met de zenuwen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Special-Me zei:


De airco ga ik dit weekend ook laten installeren in de woonkamer. 😃

Hier een groot raam op het zuiden, het zal bakken worden. 
 

Nog 5 dagen en je mag weer. Lukt het wat met de zenuwen? 

Ja gaat wel goed, gister beetje van slag toen ik de tijd doorkreeg. Vandaag erg druk geweest op werk, dus weinig tijd om er over na te denken. 
maar ik kijk er ook erg naar uit. Morgen Corona test 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Nog maar 5 dagen ( bijna 4 )

Aftellen, alvast heel veel succes met de test 

 

Xx

Ja joh voor je het weet hebben we het achter de rug.

 

Ik ben net gebeld dat een test niet meer verplicht is en ik morgen dus niet heen hoef. Dat wordt morgen lekker huisje poetsen en raampjes lappen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Ja joh voor je het weet hebben we het achter de rug.

 

Ik ben net gebeld dat een test niet meer verplicht is en ik morgen dus niet heen hoef. Dat wordt morgen lekker huisje poetsen en raampjes lappen


Oef! 
Dan kan je de komende dagen genieten van het poetsen, opruimen, wassen, strijken, ... 

En niet in spanning wachten op de resultaten van de test. 
 

mik duim dat nu alles goed mag gaan! 🍀🤞🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

 

Ohhh heerlijk geen staaf in je neus ( heb ik het goed ? ) of keel....

 

Heb je gelijk lekker alles fris en fruitig voor de 23e, hier ook bezig met alles in huis.

 

Ja heb gehoord dat ie erg diep je neus in moet. Er is altijd genoeg te doen in huis en zeker als je weet dat het de komende weken minimaal.gaat zijn (ik heb geen man om.te commanderen 😜)

1 minuut geleden, Special-Me zei:


Oef! 
Dan kan je de komende dagen genieten van het poetsen, opruimen, wassen, strijken, ... 

En niet in spanning wachten op de resultaten van de test. 
 

mik duim dat nu alles goed mag gaan! 🍀🤞🏻

Nou verwacht niet dat ik het zou hebben hoor, maar inderdaad geeft wel weer ruimte in het hoofd. 

We gaan er gewoon vanuit. 2x zulke pech zou wel heel erg zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ja joh voor je het weet hebben we het achter de rug.

 

Ik ben net gebeld dat een test niet meer verplicht is en ik morgen dus niet heen hoef. Dat wordt morgen lekker huisje poetsen en raampjes lappen

Oooh mazzelaar die test vond ik zeer traumatisch 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Aardbeitje zei:

 

Klopt, ook niks over gehoord.

 

Wel dat mijn bloed kwijt is geraakt..........

 

Moest bloed prikken voor ijzer, ivm corona een andere locatie dan bij de huisarts.

parkkliniek belde dat ze geen uitslagen hadden gekregen, wat bleek.

Foetsie.

Dat gebeurd mij dan weer !

 

Toen zelfs speciaal verlof aangevraagd om te kunnen gaan circa 2 uur gewacht om aan de beurt te zijn.

Maar ik heb niks meer gehoord, wel aangegeven dat ik geen verlof meer krijg omdat ik vanaf volgende week 6 weken verlof heb.


 


En wat nu?! 
Ze gaan toch gewoon opereren mag ik hopen! 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Klopt, ook niks over gehoord.

 

Wel dat mijn bloed kwijt is geraakt..........

 

Moest bloed prikken voor ijzer, ivm corona een andere locatie dan bij de huisarts.

parkkliniek belde dat ze geen uitslagen hadden gekregen, wat bleek.

Foetsie.

Dat gebeurd mij dan weer !

 

Toen zelfs speciaal verlof aangevraagd om te kunnen gaan circa 2 uur gewacht om aan de beurt te zijn.

Maar ik heb niks meer gehoord, wel aangegeven dat ik geen verlof meer krijg omdat ik vanaf volgende week 6 weken verlof heb.


 

Vet irritant zulke dingen🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Niet helemaal, want ik blijf een nachtje (standaard bij Blooming), dus wel maximaal waar voor mijn geld met 3x operatie en overnachting 😂😂

ik heb er zin in, nog een beetje hoop dat het niet tropisch warm wordt. Als dat zo is sluit ik me op op mijn slaapkamer met de mobiele airco


Ohhh jaaa shit, dat is ook zo hahaha. Nou ga maar inderdaad wel uit van hitte, de voorspellingen zijn er maar. En neem je een laptop ofzo mee om wat te kunnen vermaken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Aardbeitje zei:

@Nog even wachten nou en jij doet het toch maar even, zonder slaaf haha.

Heb je wel iemand die er voor jou is zolang het nodig is ivm herstel ?

X

Zeker. Mijn vriend komt woensdagavond tot en met zondagavond. Mijn beste vriendin woont in de straat bij me en mijn zus en ouders wonen hier in het dorp. Dus komt goed. En als het moet staat mijn ex ook voor me klaar, maar dat heb ik liever niet.

 

1 uur geleden, Fje1981 zei:

Oooh mazzelaar die test vond ik zeer traumatisch 🥴

Ja heb er ook horrorverhalen over gehoord. Maar ik heb cranial face release (ballonnen die in je neusholte worden opgeblazen) gehad dus dacht dat ik dit ook wel zou moeten overleven.

1 uur terug, Aardbeitje zei:

 

Klopt, ook niks over gehoord.

 

Wel dat mijn bloed kwijt is geraakt..........

 

Moest bloed prikken voor ijzer, ivm corona een andere locatie dan bij de huisarts.

parkkliniek belde dat ze geen uitslagen hadden gekregen, wat bleek.

Foetsie.

Dat gebeurd mij dan weer !

 

Toen zelfs speciaal verlof aangevraagd om te kunnen gaan circa 2 uur gewacht om aan de beurt te zijn.

Maar ik heb niks meer gehoord, wel aangegeven dat ik geen verlof meer krijg omdat ik vanaf volgende week 6 weken verlof heb.


 

Hoe irritant zeg

13 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ohhh jaaa shit, dat is ook zo hahaha. Nou ga maar inderdaad wel uit van hitte, de voorspellingen zijn er maar. En neem je een laptop ofzo mee om wat te kunnen vermaken? 

Zeker komt goed. 

 

3 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Al luchtige kleding klaar liggen haha ?

Nog niet, maar ik heb morgen ineens tijd over dus wie weet 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo het begint opeens wel heel echt te worden nu, al valf het nog enigszins mee met de spanning. Huis is aan kant, morgen nog een wasje erin. Al voorzichtig wat spulletjes klaargelegd en net een supertip van @dientje over welke kleding ik aan moet met de komende warmte. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het wachten op de operatie weer voorbij. Kunnen we weer wachten op de volgende eik momentjes en geduld hebben tot die linker ook lekker zakt 😇

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.