Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
2 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Ohhh we mogen bijna, beetje zenuwen al ? Hihi

Nee eigenlijk niet. Ik voel voornamelijk opluchting dat ik weer mag. Wel een beetje angstig voor het effect van de 3e narcose in 4 maanden tijd. Maar dat moeten we maar op de koop toenemen. Ik doe 2 weken rustig aan op werk, maar daarna moet ik nog wel flink aan de bak ivm overdragen van mijn werk, want na mijn vakantie start ik bij een nieuwe werkgever. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

ik wilde mijn zwangerschapskussen meenemen (vorige keren zo last van mijn rug gehad), maar denk niet dat dat in het kluisje past 


Zouden ze die van de kamer stelen? 🤔 

Een “zwangere” vrouw zullen ze dat toch niet flikken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Fje1981 @Aardbeitje @Detje_P ik vind het heerlijk, weinig tijd om me druk te gaan maken. 

1 uur terug, Detje_P zei:

@Nog even wachten Die dr. van der Pot maakt wel mooie resultaten zeg. Ook van borstlifts. Ik ken iemand die t eigenlijk ook heel graag wil laten doen, maar ze vindt t veels te eng om t tr latrn doen. Heb haar maar meteen wat resultaten van zijn werk doorgestuurd 😊.

Dat is een prachtig compliment. Het is ook eng, maar deze arts (en zo zijn er natuurlijk nog wel een aantal) weet echt wel wat hij doet en is heel makkelijk in de omgang. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Nog even wachten zei:

 

@Fje1981 @Aardbeitje @Detje_P ik vind het heerlijk, weinig tijd om me druk te gaan maken. 

Dat is een prachtig compliment. Het is ook eng, maar deze arts (en zo zijn er natuurlijk nog wel een aantal) weet echt wel wat hij doet en is heel makkelijk in de omgang. 


Ik volg hem ook op insta, nog iets positief... Geen slecht zicht om onder narcose te gaan. 😉

Ik vind het echt wel een knappe man! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Nog even wachten zei:

ik wilde mijn zwangerschapskussen meenemen (vorige keren zo last van mijn rug gehad), maar denk niet dat dat in het kluisje past 

Die bedden kunnen in het zh toch in alle standjes.. Dat overleef je wel.. Dat kussentje gaat je niet helpen.. 

De pijnstillers wel😜

Tis hoe dan ook gewoon ruk omdat het niet thuis is. Ik doe sowieso nergens anders dan thuis een oog dicht🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Janou zei:

Die bedden kunnen in het zh toch in alle standjes.. Dat overleef je wel.. Dat kussentje gaat je niet helpen.. 

De pijnstillers wel😜

Tis hoe dan ook gewoon ruk omdat het niet thuis is. Ik doe sowieso nergens anders dan thuis een oog dicht🙈


Ik moest ook een nacht blijven vorige week, ik heb echt geen oog dicht gedaan. 
Ik kreeg pas te horen dat ik moest blijven toen ik er al was... Mijn eigen kussen had ik liever gehad, ik kan niet zonder mijn kussen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.