Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hier dan ook even een update over hoe het bij mij gaat. De wond lijkt eindelijk dicht te zijn. Ben ik heel erg blij mee, al juich ik nog niet te vroeg,  want hij was al eerder dicht maar dan na een nacht of een aantal uur overdag toch weer een klein gaatje erin. Maar nu al 36 uur dicht. 

Ik heb van de week een mail gestuurd met de vraag of ze me nog voor mijn vakantie zouden willen/kunnen opereren of dat het erna gaat worden. Ik hoop dat ik daar snel antwoord op krijg.  


Wat goed om te horen zeg! Hopen dat het zo blijft inderdaad. En spannend, hoop het zo voor je! Ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Veerveertje zei:


Wat goed om te horen zeg! Hopen dat het zo blijft inderdaad. En spannend, hoop het zo voor je! Ben benieuwd. 

Nog steeds dicht dus looking good. Benieuwd wanneer ik wat hoor over hersteloperatie

 

15 uur geleden, bent001 zei:

Ohh spannend hoop dat je eerder terecht kan! Zou fijn zijn voor je vakantie! Zo niet plannen we als ik ook moet gewoon samen 😉

@Mincilees dat jouw datum ook naar voor is geschoven, moes al aan je denken hij stond voor 3 mei toch? 

Ik hoop het ook, maar met de gekke tijd wil ik ook wel gewoon op vakantie als dat mogelijk is. En inderdaad anders maken we ons samen op voor de hersteloperatie na de zomervakantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, TinyAA zei:

@Nog even wachten spannend hoor! Zou heel fijn zijn als je met nieuwe borsten op vakantie kunt gaan. Ik ga voor je duimen! Je hebt genoeg meegemaakt en verdient al het geluk!

lief, komt goed hoor! En anders met de foamen prothese op vakantie. Mijn vriendin kon niet eens zien dat ik in bikini de foamen prothese in had, heeft die 1,5 samenleving toch nog zijn voordelen 😉

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Jiehoe zojuist bericht gekregen dat 23 juni mijn linkerprothese opnieuw geplaatst zal gaan worden! Ideale timing met nog 5,5 week voor mijn vakantie. Helemaal happy!!!


Oooooh wat een super goed nieuws zeg!! Mag ook wel eens. Lekker aftellen weerrrrr 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nog even wachten zei:

Jiehoe zojuist bericht gekregen dat 23 juni mijn linkerprothese opnieuw geplaatst zal gaan worden! Ideale timing met nog 5,5 week voor mijn vakantie. Helemaal happy!!!

Wat super fijn vooruitzicht zeg.!! Dan kan het niet anders dan dat het goed zat hersteld is tegen de tijd dat je op vakantie gaat met die 5,5 weken.😁 En zag dat de wond nu eigenlijk dicht was?. Nog steeds alles goed?. Hoop het wel.🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Nog even wachten zei:

Jiehoe zojuist bericht gekregen dat 23 juni mijn linkerprothese opnieuw geplaatst zal gaan worden! Ideale timing met nog 5,5 week voor mijn vakantie. Helemaal happy!!!

Aahhhg yes dat is super fijn te lezen. 

Aftellen 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Veerveertje zei:


Oooooh wat een super goed nieuws zeg!! Mag ook wel eens. Lekker aftellen weerrrrr 🥳

Haha ja weer aftellen, ik wil mijn forumnaam geen eer meer aan doen 😉

 

14 uur geleden, rozebooz zei:

Wat super fijn vooruitzicht zeg.!! Dan kan het niet anders dan dat het goed zat hersteld is tegen de tijd dat je op vakantie gaat met die 5,5 weken.😁 En zag dat de wond nu eigenlijk dicht was?. Nog steeds alles goed?. Hoop het wel.🙂

Ja super timing. Ja wond is nu dicht (eindelijk), het is geen mooie litteken aan het worden, maar he hij mag straks toch weer open. Ik hoop dat straks met inwendige hechtingen het weer een mooi litteken wordt, nu een beetje een rommeltje. En anders een mooi aandenken aan de corona tijd 😉

 

11 minuten geleden, Sjaantje02 zei:

Aahhhg yes dat is super fijn te lezen. 

Aftellen 🥰

Ja ben er echt heel blij mee. 

 

9 minuten geleden, Minci zei:

Jeej , dat is goed nieuws zeg ! 
echt heel blij voor jou , nu kunnen we eindelijk uitkijken naar 2 nieuwe boobs !

 

hoe is het trouwens met je andere “goede” borst ? 

Absoluut. Uiteindelijk heb jij er dan wel veeeeel langer mee moeten lopen dan ik. Maar op naar 2 mooie boobs voor ons allebei. 

Met mijn goede neppe borst gaat het heel erg goed. Van de week voor het eerst zonder bh geslapen was nog wel een beetje wennen, maar voelde tegelijkertijd ook zo bevrijdend dat dat weer kon. De onderpool is nog verder aan het bollen geslagen. Je kunt nu duidelijk een stuk borst onder mijn tepel uit zien bij een foto (klinkt gek, maar is wel een hele vooruitgang) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2020 om 21:57, bent001 zei:

Ohh spannend hoop dat je eerder terecht kan! Zou fijn zijn voor je vakantie! Zo niet plannen we als ik ook moet gewoon samen 😉

@Mincilees dat jouw datum ook naar voor is geschoven, moes al aan je denken hij stond voor 3 mei toch? 

@bent001 klopt , ik zou eigenlijk 11 mei geopereerd worden maar wegens Corona en omdat ik word gezien als “risico” patiënt wilden ze me niet opereren in de maand mei . Ik baalde heel erg maar snap de keus ook wel . Nu word ik eerst 5 juni getest op Corona en 8 juni staat de operatie gepland heb verder geen klachten dus hoop gewoon geopereerd te kunnen worden . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Minci zei:

@bent001 klopt , ik zou eigenlijk 11 mei geopereerd worden maar wegens Corona en omdat ik word gezien als “risico” patiënt wilden ze me niet opereren in de maand mei . Ik baalde heel erg maar snap de keus ook wel . Nu word ik eerst 5 juni getest op Corona en 8 juni staat de operatie gepland heb verder geen klachten dus hoop gewoon geopereerd te kunnen worden . 


Ja snap ook hoor het nu al zo lang geduurd, maar voor je veiligheid is de keuze beter. Fijn dat ze je vooraf wel gaan testen voor het geval dat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2020 om 13:58, Nog even wachten zei:

Jiehoe zojuist bericht gekregen dat 23 juni mijn linkerprothese opnieuw geplaatst zal gaan worden! Ideale timing met nog 5,5 week voor mijn vakantie. Helemaal happy!!!

Dag,

 

Wat fijn dat je andere borst voldoende is hersteld en je mag uitkijken naar je operatie.

Hoop dat alles voorspoedig zal verlopen, dat heb je na die bacteriele ellende zo verdiend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Fje1981 zei:

Dag,

 

Wat fijn dat je andere borst voldoende is hersteld en je mag uitkijken naar je operatie.

Hoop dat alles voorspoedig zal verlopen, dat heb je na die bacteriele ellende zo verdiend! 

Lief, dank je wel! 

 

Op 20-5-2020 om 22:00, Lindan zei:

@Nog even wachten wow ik lees het nu pas ,Een  nieuwe datum. En dat is al heel snel !!🥳 spannend meid!!

dat is aftellen voor jou ! Wat fijn dat je nog met de zomer geopereerd wordt!!

 

 

Ja goed he. Heb er zo'n zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur terug, Loesje3 zei:

Goed nieuws @Nog even wachten ! Fijn om te lezen dat de andere kant zich goed gedraagt ;)

 

Nog even wachten (sorry) en dan een dikke streep onder de ellende 😘

 

Op 23-5-2020 om 09:56, Es1234567 zei:

Een nieuwe datum! En het valt nog goed ook met je vakantie!! Wat super fijn om te horen! Iets om naar uit te kijken! 🙌🏻🌟🤩

 

Nog iets meer dan 2 weekjes en de twins zijn weer herenigd 😁.  Rechterborst gaat super, al kan ik nog niet te lang zonder bh, maar de arts had ook aangegeven dat het met 550cc voor de spier ook zaak is ze goede ondersteuning te geven, dus dat doe ik ook trouw.

 

Vrijdag 19 juni nog een corona test en dan hoor ik hoe laat ik mag. En ik mag ook, zoals gebruikelijk is bij Blooming, weer een nachtje logeren. Dit keer de operatie niet in het Rode Kruis Ziekenhuis, maar in  kliniek Velsen, een nieuwe locatie waar ze opereren

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.