Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Petra84 zei:

 O wat leuk! Heb je ook een album? Zou ik mogen meekijken? Wat heb je gekregen? Ik heb mentor 400 cc hp

 
ik heb geen album maar wil je best wat foto’s in een pb sturen! Zou ik met jou mee mogen kijken ook? Ben heel benieuwd! Ik heb mentor 300 cc hp gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Minion19 zei:

 
ik heb geen album maar wil je best wat foto’s in een pb sturen! Zou ik met jou mee mogen kijken ook? Ben heel benieuwd! Ik heb mentor 300 cc hp gekregen!

Ja heel graag en ik zal je toevoegen maar er staan enkel nog maar mijn voor foto's want durf het niet los te maken nu al 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke meiden hier een korte versie van mijn dag gisteren

 

Om 13 uur moest ik melden en kreeg toen te horen dat ze een uitloop hadden van een kwartier... oke kan gebeuren

Uiteindelijk kreeg om half 3 te horen dat ik een half uur later na de voorbereiding zou gaan ... zo gezegd zo gedaan

Omkleden en wachten in de voorbereiding kamer daar weer een half uur gewacht op de anesthesist en de arts en uiteindelijk ben ik om kwart voor 4 na de ok gegaan en om half 6 was ik op de uitslaapkamer 

Heel veel pijn met wakker worden extra pijnstillers en iets tegen misselijkheid gekregen 
Uiteindelijk was ik half 9 in de avond thuis maar viel eigenlijk continue nog weg en het laatste waar ik aan dacht was me telefoon 😅  ik was alles behalve blij ... vanacht wakker geworden en toen pas blij geworden 😂
Tijdens de operatie extra medicatie gehad want me bloed wilde niet stollen en ook hiervoor tabletten mee gehad dus dat vond ik ook doodeng 🙈 gelukkig ben ik de nacht goed doorgekomen weleens waar klaar wakker met mini slaapjes 

Sinds deze ochtend weer veel pijn druk branderig gevoel jullie herkennen het wel


Even deze eerste dagen doorkomen en heel rustig aan doen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @Petra84

 Fijn om van je te horen en dat je blij bent. 

Vervelend dat je zo lang moest wachten. Maar je hebt ze! 

De eerste dagen zijn wat pittig. Neem consequent je pijnmedicatie zelfs als je er de wekker voor moet zetten. Maar het gaat met de dag beter, let maar op! 

Kan me voorstellen dat het niet stollen van je bloed eng is. Maar denk wel dat die medicatie goed zijn werk doet. 

Doe idd lekker rustig aan. Komende tijd gewoon toegeven aan hoe het voelt. Alle beetjes slaap meepakken die je kan want een hele nacht doorslapen vond ik iig lastig. 

Benieuwd naar je boobies! :1big_boobs:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden ❤ 

En klopt eraan overgeven en hopenlijk gaat het per dag beter 

Het was een lange dag ... slapen overdag heb ik nog niet gehoeven dus hoop vnvd door te slapen maar we zullen zien ... het enigste is dat ik nu al geen houding meer kan aannemen in bed 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je aanwinsten! 🤗

Beetje jammer dat het allemaal wat lang geduurd heeft gisteren, maar ze zijn er en dat is wat telt! De komende dagen even doorbijten, goed op tijd je medicijnen nemen, maar dat weet je natuurlijk al. Geloof het of niet, het rugslapen gáát wennen, echt waar 😄

Heb je ze al in het echie bekeken? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, LettyBoob zei:

Gefeliciteerd met je aanwinsten! 🤗

Beetje jammer dat het allemaal wat lang geduurd heeft gisteren, maar ze zijn er en dat is wat telt! De komende dagen even doorbijten, goed op tijd je medicijnen nemen, maar dat weet je natuurlijk al. Geloof het of niet, het rugslapen gáát wennen, echt waar 😄

Heb je ze al in het echie bekeken? 

 

 

Ja klopt ben nu het schema goed aan volgen en neem de pcm om de 4 uur ipv 6 uur en de naproxen om de 8 uur 

Mss vanvond voor het slapen de oxy eens proberen 

Indd ze zijn er 🙂 maar heb ze nog niet bekeken net met de kliniek gebeld ze mogen vanaf morgen een half uurtje luchten 🤣🤣 durf het zelf nu nog niet zo goed ... ook vanwege een nabloeding maar dat vanaf morgen nihil zeiden ze dus probeer morgen te luchten en een foto te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Petra84 zei:

 

Ja klopt ben nu het schema goed aan volgen en neem de pcm om de 4 uur ipv 6 uur en de naproxen om de 8 uur 

Mss vanvond voor het slapen de oxy eens proberen 

Indd ze zijn er 🙂 maar heb ze nog niet bekeken net met de kliniek gebeld ze mogen vanaf morgen een half uurtje luchten 🤣🤣 durf het zelf nu nog niet zo goed ... ook vanwege een nabloeding maar dat vanaf morgen nihil zeiden ze dus probeer morgen te luchten en een foto te maken

Spannend!! Mag jij ook pas na 2 weken douchen? Ik heb het wel gedaan na twee dagen, het was toen meer dan 30 graden die dagen. Ben toen als een zeester op bed gaan liggen met de ventilator op de pleisters om ze te drogen. Dat was ok zeiden ze op de kliniek. Die nabloeding was wel even schrikken zeker, maar dat zit vast helemaal goed hoor met die medicijnen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, LettyBoob zei:

Spannend!! Mag jij ook pas na 2 weken douchen? Ik heb het wel gedaan na twee dagen, het was toen meer dan 30 graden die dagen. Ben toen als een zeester op bed gaan liggen met de ventilator op de pleisters om ze te drogen. Dat was ok zeiden ze op de kliniek. Die nabloeding was wel even schrikken zeker, maar dat zit vast helemaal goed hoor met die medicijnen. 

 

Ik mag wel douchen van onder zeg maar als de pleisters maar niet nat worden en de hechtingen... en was zeker even spannend hoor vond het ook doodeng om weer na huis te gaan 😊 eigenlijk niet echt gevraagd na douchen maar neem aan als je het droog hou dat het wel mag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Petra84 zei:

Oke meiden hier een korte versie van mijn dag gisteren

 

Om 13 uur moest ik melden en kreeg toen te horen dat ze een uitloop hadden van een kwartier... oke kan gebeuren

Uiteindelijk kreeg om half 3 te horen dat ik een half uur later na de voorbereiding zou gaan ... zo gezegd zo gedaan

Omkleden en wachten in de voorbereiding kamer daar weer een half uur gewacht op de anesthesist en de arts en uiteindelijk ben ik om kwart voor 4 na de ok gegaan en om half 6 was ik op de uitslaapkamer 

Heel veel pijn met wakker worden extra pijnstillers en iets tegen misselijkheid gekregen 
Uiteindelijk was ik half 9 in de avond thuis maar viel eigenlijk continue nog weg en het laatste waar ik aan dacht was me telefoon 😅  ik was alles behalve blij ... vanacht wakker geworden en toen pas blij geworden 😂
Tijdens de operatie extra medicatie gehad want me bloed wilde niet stollen en ook hiervoor tabletten mee gehad dus dat vond ik ook doodeng 🙈 gelukkig ben ik de nacht goed doorgekomen weleens waar klaar wakker met mini slaapjes 

Sinds deze ochtend weer veel pijn druk branderig gevoel jullie herkennen het wel


Even deze eerste dagen doorkomen en heel rustig aan doen 😘


Fijn dat je de operatie achter de rug hebt. Lekker rustig aan doen nu 😘 hopelijk kun je vannacht lekker doorslapen! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte Petra! Eerste dagen is even doorkomen, succes! Ik durfde ze ook niet los te laten de eerste dagen 🤣

 

Wat betreft douchen vond ik de info wat onduidelijk(Vooral het verschil tussen de klinieken maar ook bij DG), dus dat heb ik wel gewoon gedaan. Mocht blijkbaar 2 weken niet. Maar heeft t herstel van de hechtingen niet in de weg gestaan, zag er alsnog netjes uit na 2 wk. Ik douche sowieso niet elke dag, dus dat heb ik zeker ook niet gedaan. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk je verhaal te lezen @Petra84 fijn dat je uiteindelijk na een lange dag goed thuis bent gekomen. Ik zou als ik jou was gewoon die oxycodon nemen, ik heb een gevoelige maag en word snel misselijk maar daarvan totaal geen last gehad! En helpt zeker met slapen. Neem nu lekker Je rust 😘 ben heel benieuwd naar je foto’s binnenkort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden

 

Indd het is achter de rug... vanmorgen was ik met wakker worden totaal niet lekker maar heb wel een goede nacht gehad met de oxy ... om half 5 de pcm en naproxen genomen op wekker en om half 7 was ik wakker en erna om kwart over 9 ... enne mijn bh is los geweest 😍

Ziet er heel raar uit hahaha maar ben er blij mee 

 

Ik zal de foto's uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.