Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, Zoemertje zei:

@Petra84 waw je borsten zijn ook mooier van vorm geworden; de soepelheid komt vanzelf wel 👍

In het begin zien we er allemaal zo 'hoekig'uit maar je ziet...  Komt allemaal goed. Geduld is hier het sleutelwoord 😂

Héél mooi

Veel liefs x

 

Dankjewel @Zoemertje ik vind ze indd ook nog erg hoekig haha en hoop dat ze nog iets meer na binnen trekken!

 

ja geduld het dat is toch een toverwoord 

Lief van je!

 

Heb jij ook nog foto's geupload?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Willsx zei:

@Petra84

 

Ik vind ze er al heel mooi uit zien! En inderdaad nog even geduld!

 

Fijn om te lezen dat je al veel zonder pijnstillers je dagen door kunt komen 😊

 

Dankjewel @Willsx

 

Ja word ook wel steeds blijer maar nog niet zoals ik had verwacht ookal weet ik dat geduld moet hebben vind ik ze nog behoorlijk hoekig maar geduld geduld geduld 🤭🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 Wat lekker dat je al op je zij kan slapen! Dat vind ik zelf nog niet echt prettig.. Slaap ook nog altijd op mijn 'eiland' zoals mijn vriend dat noemt, zo noemt hij het xxl voedingskussen haha..

T.o.v. de vorige foto's zijn ze echt al meer gaan zakken en vormen, heel mooi! Nog even geduld en ze zitten op de juiste plek. 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ProjectX zei:

@Petra84 Wat lekker dat je al op je zij kan slapen! Dat vind ik zelf nog niet echt prettig.. Slaap ook nog altijd op mijn 'eiland' zoals mijn vriend dat noemt, zo noemt hij het xxl voedingskussen haha..

T.o.v. de vorige foto's zijn ze echt al meer gaan zakken en vormen, heel mooi! Nog even geduld en ze zitten op de juiste plek. 😍

 

Dankjewel @ProjectX ja ze worden wel iets mooier en dat tover woordje geduld he 🤣🤣 

 

Ja ideaal is eilandje nog maar op de zijkant lukt een beetje nog niet zoals ik zou willen maar elke dag gaat wel wat beter en vooral ook nog maar 1 zijkant de andere kant vind ik ook niet fijn maar goed ook dat komt weer goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden 

 

Weer een beetje gebroken uit me bed gekomen 😊 vanaf wanneer konden jullie weer plat slapen op je rug en zonder de voedingskussen? Wilde hem vanacht eruit doen maar merk dat ik dan echt nog niet fijn kan liggen en de druk op de zijkant van borsten vind ik dan nog niet zo fijn 😅 met voedingskussen gaat dit beter maar begin weer last te krijgen van me rug enzo ... en de nachten worden weer vervelend zeg maar 🤭 mss vandaag maar proberen om 2 kussens ipv 1 te nemen zonder voedingskussen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Petra84 zei:

Meiden  ... hoelang hebben jullie last gehad van je ribben? Of mss dat het de aanhechting is ? Maar bij mij nog steeds heel erg gevoelig 😊 


Ha @Petra84! Ik heb er sinds vorige week geen last meer van. Dus duurde bij 4 weken ongeveer.  Hopelijk is het bij jou ook snel over! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2020 om 09:48, Petra84 zei:

Goedemorgen meiden 

 

Weer een beetje gebroken uit me bed gekomen 😊 vanaf wanneer konden jullie weer plat slapen op je rug en zonder de voedingskussen? Wilde hem vanacht eruit doen maar merk dat ik dan echt nog niet fijn kan liggen en de druk op de zijkant van borsten vind ik dan nog niet zo fijn 😅 met voedingskussen gaat dit beter maar begin weer last te krijgen van me rug enzo ... en de nachten worden weer vervelend zeg maar 🤭 mss vandaag maar proberen om 2 kussens ipv 1 te nemen zonder voedingskussen 

Ik slaap nog steeds met Voedingskussen maar vind het gewoon ook lekker haha.. ben nu 6 weken po. Zou wel zonder kunnen slapen denk ik. 
Lukt het met 2 kussens? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Danh zei:


Ha @Petra84! Ik heb er sinds vorige week geen last meer van. Dus duurde bij 4 weken ongeveer.  Hopelijk is het bij jou ook snel over! 

Ja ben nu vrijdag 5 weken maar heb nog best last zo met de dagen maar goed nog even volhouden haha ook andere pijntjes of branderige gevoel soms

 

Ben ook benieuwd als je na 6 weken alles weer mag of het wel lukt want nu niet zwaarder tillen als 2 kilo en eigenlijk niks doen zal dadelijk wel even wennen zijn 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, ProjectX zei:

Ik slaap nog steeds met Voedingskussen maar vind het gewoon ook lekker haha.. ben nu 6 weken po. Zou wel zonder kunnen slapen denk ik. 
Lukt het met 2 kussens? 😊

 

Haha gelukkig ben ik niet de enige dus maar eerlijk heb nog niet geprobeerd maar nog steeds met de voedingskussen haha maar fijn wel te lezen dat er meer doen maar mis wel het contact met me mannetje hoor ... zou zo graag weer helemaal in hem kruipen 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

😍 Wauw vandaag voor het eerst echt helemaal gelukkig geworden van mijn twins!!!! Ging net douchen en bekeek me even goed en zijn mooi aan zakken en zag er zo mooi uit al 🙏😍 Even helemaal gelukkig en zo dankbaar en blij  .... super blij ei hier 🤣

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Petra84 zei:

😍 Wauw vandaag voor het eerst echt helemaal gelukkig geworden van mijn twins!!!! Ging net douchen en bekeek me even goed en zijn mooi aan zakken en zag er zo mooi uit al 🙏😍 Even helemaal gelukkig en zo dankbaar en blij  .... super blij ei hier 🤣

Wat goed om te horen!! Hoe gaat het verder met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, AMST zei:

Wat goed om te horen!! Hoe gaat het verder met je? 

 

Ja gaat steeds beter 😁 wel nog wat pijntjes hier en daar maar mag niet klagen en ook de vermoeidheid is zowat weg! Ben weer volop ook met me team bezig en werk dus ben weer op de been haha had afgelopen maand echt even niks eraan gedaan 🤭 maar nu weer wel en vandaag ook echt happy geworden van de twins ... ze moeten wel nog zakken en soepel worden maar ben al een heel erg blij en ook met de CC

Want dat was nog wel een dingetje hoor haha dacht dat ze te klein gingen zijn maar in de spiegel vandaag te zien komt het zeker goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Petra84 zei:

😍 Wauw vandaag voor het eerst echt helemaal gelukkig geworden van mijn twins!!!! Ging net douchen en bekeek me even goed en zijn mooi aan zakken en zag er zo mooi uit al 🙏😍 Even helemaal gelukkig en zo dankbaar en blij  .... super blij ei hier 🤣

Hoi hoi, wat leuk om te lezen!! Ik ben gister geopereerd dus voor mij iets waar ik nu heel erg naar uit kijk. Kan niet wachten 🤣 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jescar zei:

Hoi hoi, wat leuk om te lezen!! Ik ben gister geopereerd dus voor mij iets waar ik nu heel erg naar uit kijk. Kan niet wachten 🤣 

 

O yeah!!! Gefeliciteerd met je twins!

Hoe gaat het met je? Beetje kunnen slapen? Heb je ook een verslag 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Petra84 zei:

😍 Wauw vandaag voor het eerst echt helemaal gelukkig geworden van mijn twins!!!! Ging net douchen en bekeek me even goed en zijn mooi aan zakken en zag er zo mooi uit al 🙏😍 Even helemaal gelukkig en zo dankbaar en blij  .... super blij ei hier 🤣

Wat ontzettend fijn om te lezen!! 👏🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden 

 

Wauw vandaag alweer 5 weken po

Wat vliegt de tijd zeg!! Ik ben ook weer meer aan doen dat merk ik wel en heb vandaag weer een foto gemaakt

2 maar eentje was een beetje donker dus een nieuwe gemaakt 

Zelf een foto maken is toch een beetje raar je staat scheef haha 

 

Benieuwd wat jullie ervan vinden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2020 om 16:31, Petra84 zei:

 

Ja gaat steeds beter 😁 wel nog wat pijntjes hier en daar maar mag niet klagen en ook de vermoeidheid is zowat weg! Ben weer volop ook met me team bezig en werk dus ben weer op de been haha had afgelopen maand echt even niks eraan gedaan 🤭 maar nu weer wel en vandaag ook echt happy geworden van de twins ... ze moeten wel nog zakken en soepel worden maar ben al een heel erg blij en ook met de CC

Want dat was nog wel een dingetje hoor haha dacht dat ze te klein gingen zijn maar in de spiegel vandaag te zien komt het zeker goed 

Wat fijn om te horen! Gelukkig is die vermoeidheid ook bijna weg, lijkt me vervelend om daar zo lang last van te hebben..! Ik heb stiekem even bij je foto gespiekt al en wauw! Ziet er echt mooi uit hoor. Ik snap dat je er zo blij mee bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, AMST zei:

Wat fijn om te horen! Gelukkig is die vermoeidheid ook bijna weg, lijkt me vervelend om daar zo lang last van te hebben..! Ik heb stiekem even bij je foto gespiekt al en wauw! Ziet er echt mooi uit hoor. Ik snap dat je er zo blij mee bent. 

 

Ja ik ook ben echt blij dat ik weer volop vooruit kan hihi ideaal en was echt afzien maar alles waard hoor als ik het bekijk 😁 dankjewel ben zelf ook al aardig tevreden enkel moeten ze nog steeds zakken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Petra84 zei:

Hallo meiden 

 

Wauw vandaag alweer 5 weken po

Wat vliegt de tijd zeg!! Ik ben ook weer meer aan doen dat merk ik wel en heb vandaag weer een foto gemaakt

2 maar eentje was een beetje donker dus een nieuwe gemaakt 

Zelf een foto maken is toch een beetje raar je staat scheef haha 

 

Benieuwd wat jullie ervan vinden 

 

Wauw, wat zijn ze mooooi! Wat een verschil weer in een weekje tijd, je ziet ze echt steeds ronder worden! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.