Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, ProjectX zei:

@Petra84ย fijn dat het goed met je gaat! En het drukkende/stekende gevoel hoort erbij. Wordt na verloop van tijd wel minder.ย 
Hoe vinden de kids het dat je niks kan doen? Heb je het ze eigenlijk verteld?ย 

Eigenlijk reageren ze heel goed en ze helpen goed mee ook maar heb geluk dat me man thuis is deze week en zou het anders niet gered hebben denk haha

ย 

Helaas gaan de nachten nog niet zo goed maar goed ook dit zal verbeterenย 

Deze week neem ik nog goed me rust

ย 

De kinderen weten wel dat mama is geopereerd en me dochter weet ook van de borstvergroting de jongens hebben we het ook verteld maar volgens mij is het niet zo blijven hangen enkel dat mama pijn heeft en is geopereerdย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Petra84 zei:

Hoe gaat het met jou? En rust neem ik nog zeker goed deze week nu heb ik de mogelijkheid nogย 


Heerlijk! Lekker laten verwennen! Ja goed ook! Vind het wel wat saai worden nu, de hele dag netflix en videoland haha. Maandag samen even een uurtje weggeweest, rondje door de intratuin gelopen. Was wel vermoeiend moet ik zeggen maar wel fijn even weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Danh zei:


Heerlijk! Lekker laten verwennen! Ja goed ook! Vind het wel wat saai worden nu, de hele dag netflix en videoland haha. Maandag samen even een uurtje weggeweest, rondje door de intratuin gelopen. Was wel vermoeiend moet ik zeggen maar wel fijn even weg

O knap zeg ... ik moet er nog niet aan denken om weg te gaan ๐Ÿ˜… maar super ik snap dat het even lekker was uit huis te gaan en ja netflix word flauw he dat heb ik ook ๐Ÿคฃ

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Petra84 zei:

Eigenlijk reageren ze heel goed en ze helpen goed mee ook maar heb geluk dat me man thuis is deze week en zou het anders niet gered hebben denk haha

ย 

Helaas gaan de nachten nog niet zo goed maar goed ook dit zal verbeterenย 

Deze week neem ik nog goed me rust

ย 

De kinderen weten wel dat mama is geopereerd en me dochter weet ook van de borstvergroting de jongens hebben we het ook verteld maar volgens mij is het niet zo blijven hangen enkel dat mama pijn heeft en is geopereerdย 

Ja fijn dat je man thuis is, wat een luxe! Mijne ging gewoon werken hoor.. maar die is zelfstandig ondernemer dus dat snap ik wel. ๐Ÿ˜… Gelukkig had ik een hele lieve moeder.ย 
ย 

Slaap je wel met het voedingskussen? Dat vond ik echt een wereld van verschil. En je wekker zetten voor medicatie.ย 
ย 

Als de kids maar voorzichtig met je doen. Ze zijn vast lief voor je โ˜บ๏ธ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de mijne ook hoor hihi maar we hebben de werkzaamheden een week later gepland juist door zelfstandig te zijn is dit ons gelukt anders niet ben ik bang met een baas ๐Ÿ˜Š maar een lieve moeder als hulp is ook erg fijn!

ย 

Ik geniet er nog even met volle teugen van haha maar heb het ook echt nog wel nodig hoor ๐Ÿ˜…ย 

ย 

Ja heb een voedingskussen en zet de wekker ook nog ... maar blij als ik die fase voorbij ben ... hoelang moet je met zo kussen slapen eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Petra84! Ik heb even je hele verslag gelezen vanaf voor je operatie nog. Wat een avontuur zeg, maar je hebt ze eindelijk! Wat fijn dat het goed met je gaat. Zou ik in je album mee mogen kijken zodat ik je voortgang kan zien? Ik ben echt super benieuwd!๐Ÿค—๐Ÿค—

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meidenย 

ย 

Jullie zijn toegevoegd ๐Ÿ™‚

ย 

Gisteren echt een slechte dag gehad en even niet op het forum geweest ... afgelopen nacht geprobeerd te slapen zonder me wekker te zetten helaas was dit geen succes deze ochtend ๐Ÿ™ˆ

Heb echt veel last van me borstbeen en de strakke bh die daar op rust maar goed ik merk wel dat elke dag steeds beter gaat en heb wel het idee dat ze al indalen ook

ย 

Vandaag alweer een weekje geleden wauw wat gaat het hard zeg!ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2020 om 10:37, Lisa1981 zei:

@Petra84ย Hoe gaat het nu met je? Al wat minder pijn nu?

Goedemorgenย 

ย 

Ja gelukkig wel en ben weer wat op de been ook ... zaterdag even met mijn zoontje na de voetbal wedstrijd wezen kijken 1 helft en gisteren even weg geweest maar was toch nog wel teveelย 

Kosten veel energie en in de avond flink last weer en pijntjes maar afgelopen nacht weer eens heel goed geslapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2020 om 10:45, Petra84 zei:

Hallo meidenย 

ย 

Jullie zijn toegevoegd ๐Ÿ™‚

ย 

Gisteren echt een slechte dag gehad en even niet op het forum geweest ... afgelopen nacht geprobeerd te slapen zonder me wekker te zetten helaas was dit geen succes deze ochtend ๐Ÿ™ˆ

Heb echt veel last van me borstbeen en de strakke bh die daar op rust maar goed ik merk wel dat elke dag steeds beter gaat en heb wel het idee dat ze al indalen ook

ย 

Vandaag alweer een weekje geleden wauw wat gaat het hard zeg!ย 

ย 

Hoi! Heel herkenbaar, af en toe een mindere dag. Gelukkig heb je de eerste anderhalve week achter de rug en waarschijnlijk zal het vanaf nu echt wel elke dag weer een stuk beter gaan. Ik merkte dat vanaf 2 weken de energie weer aardig terugkwam. En tot die tijd; gewoon aan toegeven en je rust nemen als je voelt dat dat beter is ๐Ÿ˜˜

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, LettyBoob zei:

ย 

Hoi! Heel herkenbaar, af en toe een mindere dag. Gelukkig heb je de eerste anderhalve week achter de rug en waarschijnlijk zal het vanaf nu echt wel elke dag weer een stuk beter gaan. Ik merkte dat vanaf 2 weken de energie weer aardig terugkwam. En tot die tijd; gewoon aan toegeven en je rust nemen als je voelt dat dat beter is ๐Ÿ˜˜

Ja klopt helemaal ... gisteren te lang weg geweest en in de avond alles gezwollen en vooral pijnlijk maar geef me eraan over ... vrijdag mogen de hechtingen eruit en daar kijk ik wel na uit ze vervelen nu met de bh haha

Auto rijden durf ik ook nog niet dus deze week helpt me mama om de jongste uit school te halen en hoop vrijdag groen licht te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autorijden vond ik ook best spannend aan het begin. Onze nieuwe auto gaat prima, maar als ik de oude pak moet ik nog steeds met twee handen schakelen ๐Ÿ˜‚ we hebben zelfs nog een oudere, een oldtimer, maar die laat ik nog maar even staan. Die heeft geeneens stuurbekrachtiging haha en dan zal inparkeren geen pretje zijn ๐Ÿ™ˆ

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, LettyBoob zei:

Autorijden vond ik ook best spannend aan het begin. Onze nieuwe auto gaat prima, maar als ik de oude pak moet ik nog steeds met twee handen schakelen ๐Ÿ˜‚ we hebben zelfs nog een oudere, een oldtimer, maar die laat ik nog maar even staan. Die heeft geeneens stuurbekrachtiging haha en dan zal inparkeren geen pretje zijn ๐Ÿ™ˆ

O nee dat geloof ik meteen haha ik heb wel een makkelijke op zich en ook met stuurbekrachtiging.ย 

Wanneer ben je gaan auto rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.