Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, Petra84 zei:

@Nog even wachtenย nou het is niet te doen eigenlijkย  ... ben al op van de zenuwen hihi en sinds vanacht 3 uur al hazeslaapjes maar goed ... vind het echt heel spannendย  ย  ย 

Maar me droom gaat uitkomen dus daar denk ik aan ๐Ÿ˜

ย 

Ik heb al vaker gelezen dat meiden van tevoren stilzenuwachtig waren en op de dag zelf heel rustig.

Ik was voor mijn 1e operatie heel kalm tot de nacht voor de operatie. Ik moest me ook om 7 uur melden, dus was ook bang te laat te komen. Laat het vooral over je heen komen en geef aan als je erg zenuwachtig bent, ze stellen je dan echt extra op je gemak.ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Petra84 zei:

Nou lieve meiden...

Alweer een wijziging ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ

Van Amstelveen terug naar Vlaardingenย 

Morgen om 13 uur melden ๐Ÿ˜…ย 

ย 

Ik ben al zo zenuwachtig en al die veranderingen heel de tijd doet er geen wonderen voor ๐Ÿฅบ

Komt helemaal goed, je hebt een goed gevoel bij je PC, dan is de locatie bijzaak. Rond deze tijd morgenย ben je thuis, is alles achter de rug en laat je je lekker verwennen!ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

Alvast heel veel succes en plezier ook morgen ๐Ÿ€๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ชBen benieuwd naar je verslag!

Dankjewel lieverd ๐Ÿ™ย 

Plezier ... hmmmzss haha zo denk ik er nog iets over maar vast en zeker na het wakker worden ๐Ÿ˜˜

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, AMST zei:

Komt helemaal goed, je hebt een goed gevoel bij je PC, dan is de locatie bijzaak. Rond deze tijd morgenย ben je thuis, is alles achter de rug en laat je je lekker verwennen!ย 

Jazeker dat ga ik doen... heb opvang heel het weekend voor de kinderen dus ga lekker in bed met me twins en manlief gaat ons verwennen ๐Ÿคฃ

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Petra84 zei:

Jazeker dat ga ik doen... heb opvang heel het weekend voor de kinderen dus ga lekker in bed met me twins en manlief gaat ons verwennen ๐Ÿคฃ

Hahaha goedzo! Zo hoort het! Komt allemaal goed lieverd! Ik snap dat het spannend is, en het zou raar zijn als je het niet spannend zou vinden..๐Ÿ˜‰, maar het is over voordat je het weet! Je bent in goede handen!ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden

ย 

@ProjectX yes today is mijn D Day ๐Ÿ˜

Eindelijk gaat mijn droom uitkomen na 14 jaar ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ

ย 

Kort nachtje ... 2 x heel raar gedroomd maar ach ja hoort erbij... nu even rustig wakker worden en dadelijk nog even de beneden poetsen en dan douchen alles inpakken en om kwart over 11 gaan we vertrekken ๐Ÿ™โค๐Ÿ™‚

Link naar reactie
Delen op andere sites

ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.