Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

34 minuten geleden, Lisa1981 zei:

@Petra84 Hoe gaat het met je?

Hallo Lisa1981

 

Ja goed dankjewel hoe gaat het met jou? Vrijdag mogen eindelijk me hechtingen eruit 🙏 voel het enorm trekken dus denk wel dat het een opluchting gaat zijn haha

De bh vind ik zo niet prettig maar goed de pijn is voortaan goed te doen wel de bekende pijntjes en trekjes en hier en daar branderig gevoel maar elke dag gaat beter 😁 en slaap ook al paar nachten best goed doet wonderen

Het moe zijn is nog wel een dingetje hoor en zo beperkt zijn ook... weet niet goed wat wel of niet mag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Petra84 zei:

Hallo Lisa1981

 

Ja goed dankjewel hoe gaat het met jou? Vrijdag mogen eindelijk me hechtingen eruit 🙏 voel het enorm trekken dus denk wel dat het een opluchting gaat zijn haha

De bh vind ik zo niet prettig maar goed de pijn is voortaan goed te doen wel de bekende pijntjes en trekjes en hier en daar branderig gevoel maar elke dag gaat beter 😁 en slaap ook al paar nachten best goed doet wonderen

Het moe zijn is nog wel een dingetje hoor en zo beperkt zijn ook... weet niet goed wat wel of niet mag 

Hi, Hier gaat het de goede kant op, ongelijkheid begint bij te trekken en vermoeidheid soms nog met vlagen. Pijntjes en steken heb ik idd ook nog. Het slapen went wel he. Wel fijn dat de hechtingen eruit mogen. Dat zal best schelen.

Het is lastig om weingi te doen hoor, zeker als de pijn minder wordt. Maar alles voor het goed doel😀😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Lisa1981 zei:

Hi, Hier gaat het de goede kant op, ongelijkheid begint bij te trekken en vermoeidheid soms nog met vlagen. Pijntjes en steken heb ik idd ook nog. Het slapen went wel he. Wel fijn dat de hechtingen eruit mogen. Dat zal best schelen.

Het is lastig om weingi te doen hoor, zeker als de pijn minder wordt. Maar alles voor het goed doel😀😘

Ja fijn dat het ook beter gaat en klopt die steekjes en pijntjes blijven wel even

Alles voor het goede doel en we kunnen nog lang genoeg alles zelf doen 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden 

 

Zo vandaag de hechtingen eruit gemogen wat een opluchting zeg!

Mijn bh zat veelste strak dus heb een andere gekregen en die zit meteen een stuk beter en ook mag ik ze 2 tot 3 uur per dag uit houden voor het zakken en hoef gelukkig borstband 😁

Zo opluchting!! Had de laatse 2 dagen flink pijn maar was dus van de bh die veelste strak en veroorzaakte veel pijn en wss een gekneusde rib maar nu de hechtingen eruit zijn en de nieuwe bh voelt al stukken beter 

 

Zal de foto uploaden

 

Liefs Petra 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Willsx zei:

@Petra84 hee!

 

Fijn om te lezen dat het steeds beter gaat! En wat heftig dat je juist door de bh zoveel last had!! Hopelijk zit het nu allemaal wat beter. 
 

ik heb de foto bekeken en het ziet er al mooi uit! 😍 Wat een verschil met de eerste dagen!

 

Geniet je er al een beetje van?

 

Ja was echt heel pijnlijk maar goed nu een andere en hopenlijk gaat het nu nog beter elke dag ... mag ook al slapen zoals ik wil enkel niet op de buik maar op de zij zal ook nog niet lukken hoor 

 

Nog echt genieten niet echt haha vond het herstel heel pittig en heb echt wel veel last van de druk en strakke bh gehad maar moet wel zeggen met deze bh aan ben ik al heel blij 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was een gedoe en vooral een hele opluchting en zit een stuk beter en comfortabeler 🤣 en heerlijk om in de avond op de bank lekker alles los te laten hangen... de eerste avond was wat spannend maar nu kijk ik er heel de dag na uit 😊 

 

Het enigste vervelende is eigenlijk een hele gevoelige pijnlijke tepel en dit is echt super k*t en vervelend maar verder is alles goed te doen 

 

Wel merk ik dat als ik nog teveel doe of weg ben geweest heel moe ben nog wel en een soort druk geeft op me borst 

 

Hoe gaat het met jou @Zoemertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 Heey Petra fijn om te horen dat alles nu goed met je gaat en je nu een fijnere bh heb, snap je helemaal met die gevoelige tepel heb day op dit moment nog heel erg bij mijn linker borst daar zit ook nog wel wat meer zwelling.

 

echt fijn dat je geen borstband om hoeft te doen ik moet nu nof drie weken lang met band en bh rond lopen 24/7 opzich wen je er wel aan. Maar je moet goe opletten wat je aan trekt.

 

zou ik ook mis in je album mee mogen kijken 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa scheelt echt enorm veel hoor deze bh en ook merk ik nu ze los mogen dat ze wat meer zakken lijkt wel 😁

 

@Bo1909st ik dacht dat ik je al toegevoegd had maar ga ik meteen even doen meid! En ja die tepel is  echt super vervelend  pfff maar helaas doen we er niks aan en mogen we hopen dat het snel weg trekt 

 

@newboob ja echt wel en dankjewel ben er ook wel heel blij mee al 😁

 

Vandaag ook weer echt zelf auto aan rijden maar meteen een zwelling weer rechts en voelt echt heel raar en vreemd met rijden maar goed zal ook wennen zijn natuurlijk... merk wel dat ik nu bv echt moet gaan rusten op de bank 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden

 

Vandaag weer even een foto geplaatst en vind dit keer wel een verschil zeg 🙈 

Weet dat ik geduld moeten hebben maar vind de ene kant beetje meer na buiten en is kleiner nog maar zal vast met het zakken te maken hebben maar hoop wel dat het goed komt 

 

Elke dag gaat wel weer beter en voel me steeds meer de oude al neem ik nog wel pcm maar al wel wat minder 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Willsx zei:

Goedemorgen @Petra84

 

je ziet inderdaad al goed verschil!! En inderdaad met een beetje geduld worden ze heel erg mooi denk ik 😍

 

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Kun je al veel dagelijkse dingen weer oppikken?

Ik bedoel het verschil tussen de 2 borsten 🙈 hoop dat rechts nog meer na binnen komt eigenlijk 

 

Geduld hebben indd maar vind het nu zelf niet zo mooi 🤭 links wel begint steeds meer rond en vorm te krijgen 

 

Ja ik help een beetje mee en rij al zelf auto maar veel met hulp nog 

Koken doe ik ook als alles klaar staat en de kids enzo helpen goed 

 

Manlief doet eigenlijk nog het huishouden en de was maar ik stof bv wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Petra84! Het ziet er al prachtig uit! Wat @Es1234567 ook zegt; Geduld is inderdaad het toverwoord. Bij mij zit rechts al zo goed als op zn plek, links doet het heeeeeeeel rustig aan allemaal.. Maar als ik dan terug kijk naar de eerste dag PO zit er al zoveel verschil in! Ook in links. Voelt allemaal wat soepeler en minder zwelling. Misschien helpt het je om te kijken naar wat er allemaal al wel is veranderd dan wat er nog ‘moet’ veranderen om je wat meer rust te geven :7: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1234567 ja ik zal je toevoegen en klopt ook wat je zegt hoor maar dat woordje geduld is een tover woord 😊

Maar doet wel weer goed te lezen dat meer het hebben hihi

 

@AMST ja klopt ook helemaal wat je zegt het is echt al heel veel veranderd dat weet ik en moet me dat ook zeker voorhouden maar had vanmorgen even een minder momentje hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Petra84 zei:

@Es1234567 ja ik zal je toevoegen en klopt ook wat je zegt hoor maar dat woordje geduld is een tover woord 😊

Maar doet wel weer goed te lezen dat meer het hebben hihi

 

@AMST ja klopt ook helemaal wat je zegt het is echt al heel veel veranderd dat weet ik en moet me dat ook zeker voorhouden maar had vanmorgen even een minder momentje hihi

Snap ik! Iedereen heeft zo wel eens zijn mindere momentjes dat je denkt 'Kut als alles maar goed gaat..'. Je weet immers ook niet hoe dit gaat verlopen, niemand doet dit wekelijks voor de fun en weet wat ze kunnen verwachten haha. Gelukkig kan je alles wel kwijt op dit forum :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden 

 

Hoe gaat het met iedereen? 

Het is steeds stiller lijkt wel 😊

Ik zelf lees nog elke dag maar reageer ook dagen minder merk ik ...

 

Vandaag alweer 4 weken po en heb een nieuwe foto geupload benieuwd wat jullie ervan vinden?!

 

Ben al een aantal dagen zonder pijnstillers maar soms moet ik er 1 nemen en vooral als ik teveel doe of onderweg ben word ik nog erg moe met een soort druk op me borsten 😊

 

Hoop dat de druk afneemt... verder sinds deze week toch wel jeuk bij me borsten en kleine pijntjes maar meer anders als eerst en meer zeurend en niet continu zeg maar .... slapen doe ik soms op me zij maar word nog regelmatig wakker en ook zweten dat vind ik echt minder 🤭 maar goed ... hopenlijk is dit alles snel voorbij en word ik elke dag blijer van het resultaat 

 

Slaap nog met voedingskussen dat is wel een ding zeg maar goed we klagen niet en gaan ervanuit dat alles snel weer bij het oude is 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.