Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, Suuske76 zei:

Ja gelukkig mocht mijn partner mee....al moest hij buiten wachten en dan duurt het wel lang๐Ÿฅด.

ย 

ja ik heb een album aangemaakt maar weet niet of je de fotoโ€™s kan bekijken. Laat maar weten. Ik snap nog niet hoe en wat allemaal met die fotos๐Ÿ˜ฉ.

ย 

ik heb motiva round full 355 cc, dual plane

ย 

Buiten letterlijk buiten? Of in de wachtkamer ๐Ÿ˜Š en ik kan helaas je album niet zien ... je moet zelf naar je album gaan en dan op album bewerken en dan kun je de namen toevoegen die je wilt toelaten ... en dan opslaan ๐Ÿ™‚

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Petra84 zei:

ย 

Buiten letterlijk buiten? Of in de wachtkamer ๐Ÿ˜Š en ik kan helaas je album niet zien ... je moet zelf naar je album gaan en dan op album bewerken en dan kun je de namen toevoegen die je wilt toelaten ... en dan opslaan ๐Ÿ™‚

Ja letterlijk buiten. Hij mocht niet wachten in de wachtkamer. Dus super blij met de schat dat hij dit allemaal voor mij over had๐Ÿ˜‰.ย 
als het goed is kun je nu kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lisa1981 zei:

@petra84 Jeetje ik was even een paar dagen offline en er is veel gebeurd zie ik.ย 

Fijn om te lezen dat je helemaal blij bent met je keuze nu. Nog heel even geduld meid en dan is het eindelijk zo ver.

ย 

ย 

Ja was zeker even stressen de afgelopen dagen ๐Ÿคญ maar alles is goed gekomen en nog anderhalf dag

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra, jeetje dat was eerst wel even schrikken natuurlijk, maar achteraf wel heel erg fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met Gabrietz. Wel een aardig verschil, van 500 naar 400. Maar ik zag net nog even aan het begin van deze topic dat je ook maar 54 kg weegt bij 1.70. Dan zou 500 idd wel eensย veel kunnen zijn, meer dan je zou willen als het nog enigzins natuurlijk moet blijven. Het is een teken van boven ๐Ÿ˜„

Nog twee nachtjes! ๐Ÿค—ย 

Liefs

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, LettyBoob zei:

Hoi Petra, jeetje dat was eerst wel even schrikken natuurlijk, maar achteraf wel heel erg fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met Gabrietz. Wel een aardig verschil, van 500 naar 400. Maar ik zag net nog even aan het begin van deze topic dat je ook maar 54 kg weegt bij 1.70. Dan zou 500 idd wel eensย veel kunnen zijn, meer dan je zou willen als het nog enigzins natuurlijk moet blijven. Het is een teken van boven ๐Ÿ˜„

Nog twee nachtjes! ๐Ÿค—ย 

Liefs

ย 

ย 

Ja klopt @LettyBoobย ik weeg ongeveer 52 kilo ๐Ÿ˜Š en zoals je zegt het heeft zo moeten zijn van boven en denk dat dit echt heeft moeten gebeuren en echt totaal geen slechte praat over Hupkens maar ik ben toch heel erg blij dat dit nu dokter Grabietz is geworden hihi

ย 

Whoop whoop nog 1 dag ... zenuwen beginnen nu toch wel te komen ๐Ÿคญ

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zoemertjeย hoelaat is je nacontrole?

Spannend maar het gaat al best goed met je toch? Hoelang is het nu geleden?

Hier alles nog even gepoetst de badkamer uit gedaan alle was is weg ... bijna klaar ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ zenuwen beginnen te komen ... vind nu toch wel erg spannend worden allemaalย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Petra84 zei:

Nou lieve meiden...

Alweer een wijziging ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ

Van Amstelveen terug naar Vlaardingenย 

Morgen om 13 uur melden ๐Ÿ˜…ย 

ย 

Ik ben al zo zenuwachtig en al die veranderingen heel de tijd doet er geen wonderen voor ๐Ÿฅบ

Oh dat kan ik me goed voorstellen. HOpelijkย nu geen gekke dingen meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.