Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Petra84 zei:

Hallo meiden

 

Indd het is achter de rug... vanmorgen was ik met wakker worden totaal niet lekker maar heb wel een goede nacht gehad met de oxy ... om half 5 de pcm en naproxen genomen op wekker en om half 7 was ik wakker en erna om kwart over 9 ... enne mijn bh is los geweest 😍

Ziet er heel raar uit hahaha maar ben er blij mee 

 

Ik zal de foto's uploaden

Ja met die oxy slaap je wel hè 😄

Ik heb je foto's net bekeken en je bent goed beurs zeg! Maar straks wordt het helemaal prachtig. 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, LettyBoob zei:

Ja met die oxy slaap je wel hè 😄

Ik heb je foto's net bekeken en je bent goed beurs zeg! Maar straks wordt het helemaal prachtig. 🤗

Ja klopt helemaal wel goed geslapen dat zeker maar dat misselijk wakker worden was minder haha

En klopt ben behoorlijk beurs en heb overal bloeduitstorting en word aardig blauw maar het is al best mooi 

Benieuwd als alles gezakt is 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Petra84 zei:

Hallo meiden

 

Indd het is achter de rug... vanmorgen was ik met wakker worden totaal niet lekker maar heb wel een goede nacht gehad met de oxy ... om half 5 de pcm en naproxen genomen op wekker en om half 7 was ik wakker en erna om kwart over 9 ... enne mijn bh is los geweest 😍

Ziet er heel raar uit hahaha maar ben er blij mee 

 

Ik zal de foto's uploaden


Fijn datt je goed geslapen hebt! 
Raar hè, je borsten voor het eerst zien... 

 

Mag ik meekijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Petra84 zei:

Ja echt wel heel spannend haha 

Maar ben nu al helemaal happy 😍 

En neem zeker de medicatie heb ik nog echt nodig en ben echt uitgeput nog dus lig eigenlijk nog heel de dag in me bed 

Het is achter de rug, nu lekker uitrusten! Mag ik mee kjjken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh voor het eerst je BH uit doen lijkt mij ook spannend.  Hopelijk gaat het herstel voorspoedig. 

@petra84 ik kan nog geen foto's van jou bekijken,  Ben niet de handigste op het forum hihi, kan jij mij toevoegen ajb. Zou leuk zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Petra84 zei:

Yes meiden ook jullie zijn toegevoegd 🙂

 

Net even heerlijk gedoucht en gewassen en eindelijk weer me haren gewassen ... doodeng maar ik voel me toch weer even een mens 😅

Dat kan ik me beste voorstellen inderdaad. Kan je je verder een beetje redden?

Hoe gaat het in combi met je kinderen, lijkt me best pittig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Petra84 zei:

Yes meiden ook jullie zijn toegevoegd 🙂

 

Net even heerlijk gedoucht en gewassen en eindelijk weer me haren gewassen ... doodeng maar ik voel me toch weer even een mens 😅

Fijn meid, lekker laten verwennen en goed je rust pakken!! Sucses met herstel verder!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn consult afspraak met dr Hupkens is nu al 2x afgezegd, is nog steeds ziek. Goed nagedacht en verder gekeken en denk nu toch dat ik m’n borsten bij dr van der Weij laat doen. Had daar ook al een consult staan 22 sept. Had zo moeten zijn denk ik. Wilde toch eigenlijk het liefst voor de spier laten plaatsen ivm sporten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden

 

@Lilve wat ontzettend vervelend zeg! Ben ik nog blijer dat ik me dus afgelopen vrijdag heb laten helpen door dokter Grabietz en ben echt zeer tevreden over deze arts dus zeker een aanrader hoor

 

@lauralaura jazeker pak goed me rust en het gaat elke dag beter 

Vooral het moe zijn en de druk op me borst is goed aanwezig maar de pijn is goed te handelen voortaan enkel de gemene en branderige steken door me tepel en borst zijn zo niet leuk 

 

@Lisa1981 wauw ontzettend mooi geworden al zeg!! Ziet er heel netjes uit!

 

Hier zijn ze al aan indalen heb ik het idee en zal straks nieuwe foto erop zetten 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.