Ga naar inhoud

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ook ik ben nieuw hier en zal me kort voorstellen ben Petra en 35 jaar en mama van 3 kinderen. Na 14 jaar eindelijk de stap genomen en op 4 september is het de dag! Heel spannend nu vooral omdat ik toch wel beetje schrik heb haha maar goed wie mooi wilt zijn 

Ik word geopereerd in Vlaardingen door dokter Hupkens en er is nog enige twijfel of het 500 cc of 450 cc gaat worden 

Heb wel al verschillende keren met de dokter gepraat en omdat ik bang ben voor een lelijke bolling aan de zijkant stap ik af van de side boob dus 500 cc

En ga voor de 450 cc 

Ik vind het allemaal heel erg spannend vooral nu de datum nadert 

 

Ik ben 1.70 en weeg 54 kilo

Mijn prothese word dual plane geplaats en ben heel benieuwd want iedereen praat over de pijn erna 

 

Ik kom gezellig met jullie meekletsen 

 

Groetjes Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Petra84 zei:

Hallo allemaal

 

Ook ik ben nieuw hier en zal me kort voorstellen ben Petra en 35 jaar en mama van 3 kinderen. Na 14 jaar eindelijk de stap genomen en op 4 september is het de dag! Heel spannend nu vooral omdat ik toch wel beetje schrik heb haha maar goed wie mooi wilt zijn 

Ik word geopereerd in Vlaardingen door dokter Hupkens en er is nog enige twijfel of het 500 cc of 450 cc gaat worden 

Heb wel al verschillende keren met de dokter gepraat en omdat ik bang ben voor een lelijke bolling aan de zijkant stap ik af van de side boob dus 500 cc

En ga voor de 450 cc 

Ik vind het allemaal heel erg spannend vooral nu de datum nadert 

 

Ik ben 1.70 en weeg 54 kilo

Mijn prothese word dual plane geplaats en ben heel benieuwd want iedereen praat over de pijn erna 

 

Ik kom gezellig met jullie meekletsen 

 

Groetjes Petra

O ja ik krijg motiva rond en high profile

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, LettyBoob zei:

Hoi Petra, 

Nog een paar weekjes, spannend! Twee weken geleden ben ik door dr. Hupkens geholpen en ik ben heel erg blij met het resultaat, hij heeft supermooi werk verricht. Mocht je willen kijken in mijn album, laat maar even weten dan voeg ik je toe. 

Goedemorgen LettyBoob

 

Wauw wat gaaf en ja heel graag!

Ben sinds gisteren nieuw en heb me gold gemaakt maar moet nog even uitzoeken hoe ik foto's etc plaats.

Ik heb nu echt van die theezakjes 🤣 ben heel benieuwd of het wel goed gevuld gaat worden en alles goed gaat maar denk ook dat het de spanningen zijn voor de operatie en heb vooral schrik voor erna 😊 mag ik vragen hoeveel cc je hebt? En super om te horen dat je een goede ervaring hebt met deze man

Hij gaf bij aan aangezien ik geen harde bolling wilde aan de zijkant .. omdat ik vrij tenger ben voor de 450 te gaan motiva round full 

 

Leuk met je te kletsen voelt fijn om met meiden te kletsen die ook ervaring hebben

 

Liefs Petra 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Petra84 zei:

Goedemorgen LettyBoob

 

Wauw wat gaaf en ja heel graag!

Ben sinds gisteren nieuw en heb me gold gemaakt maar moet nog even uitzoeken hoe ik foto's etc plaats.

Ik heb nu echt van die theezakjes 🤣 ben heel benieuwd of het wel goed gevuld gaat worden en alles goed gaat maar denk ook dat het de spanningen zijn voor de operatie en heb vooral schrik voor erna 😊 mag ik vragen hoeveel cc je hebt? En super om te horen dat je een goede ervaring hebt met deze man

Hij gaf bij aan aangezien ik geen harde bolling wilde aan de zijkant .. omdat ik vrij tenger ben voor de 450 te gaan motiva round full 

 

Leuk met je te kletsen voelt fijn om met meiden te kletsen die ook ervaring hebben

 

Liefs Petra 

Hoi, je kan in mijn operatieverslag lezen hoe alles ging. Ik heb 550cc gekregen. Ook motiva rond full.  Het was een wissel dus herstel gaat naar mijn idee veel sneller dan bij de eerste keer 9 jaar geleden. Ik had de 550cc wel nodig om alles op te vullen. Ben 1.84 en weeg 80 kg. Heb een borstbreedte van 14/14,5 cm. Via de zoekfunctie hier kan je heel veel informatie vinden. Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Succes met de voorbereidingen! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet nog niet hoe het werkt met albums etc en ook niet hoe ik ze bekijk moet nog op ontdekking uit merk ik 🤣 

 

Super lief van je! Ik ga meteen kijken na je verslag ben heel benieuwd en ja zou kunnen dat het herstel makkelijker gaat maar toch een operatie natuurlijk en dat is niet niks

 

Ik denk indd met die borstbreedte dat het een goede keuze is 😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 minuten geleden, Petra84 zei:

ik weet nog niet hoe het werkt met albums etc en ook niet hoe ik ze bekijk moet nog op ontdekking uit merk ik 🤣 

 

Super lief van je! Ik ga meteen kijken na je verslag ben heel benieuwd en ja zou kunnen dat het herstel makkelijker gaat maar toch een operatie natuurlijk en dat is niet niks

 

Ik denk indd met die borstbreedte dat het een goede keuze is 😁 

Als je op iemands naam klikt, ga je naar het plaatje van een soort krantje  in de grijze balk. Dan kan je verder klikken naar soorten dingen die diegene geplaatst heeft en dan album kiezen. 

Aan het begin moest ik ook even uitvogelen hoe alles werkt, maar op een gegeven moment snap je het :)

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LettyBoob zei:

 

Als je op iemands naam klikt, ga je naar het plaatje van een soort krantje  in de grijze balk. Dan kan je verder klikken naar soorten dingen die diegene geplaatst heeft en dan album kiezen. 

Aan het begin moest ik ook even uitvogelen hoe alles werkt, maar op een gegeven moment snap je het :)

 

🤣 Gelukkig ben ik niet de enigste 

Ik was net je verslag aan lezen en ga zo je album bekijken super lief van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je borsten mooi gevuld gaan zijn met 450cc. 😉 en die twijfels herken ik maar al te goed. Tijdens de corona heb ik beslist om 1 maatje groter te gaan.( 310cc ipv 285cc ) het zit em vooral in de breedte van de prothese en niet in projectie . Dat was ook initieel geadviseerd door de PC maar bij zo'n eerste passessie lijkt dat ineens zo véél. Had jij dat ook? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heel erg ... eerst zou ik voor 500 cc gaan en begon meteen de dag erna heel hard te twijfelen en nu toch voor de 450 cc gekozen maar vind het nog steeds heel spannend maar het ligt aan de borstbreedte zei mijn dokter dus vertrouw helemaal op hem 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 12,5 breed... en omdat ik gelift wordt zit ik zowiso op de full... dus dat is 450cc... maar heb al contact gehad met @best_boobie en zij adviseerde op basis van mijn wensen lijstje al minimaal een 500cc... en dan lees je zo veel dat "had ik maar" net dat maatje groter gedaan... dus ik zit met het volgende lijstje...
 

450cc full  is 12,5 cm breed met een projectie van 5,1 cm
500cc full  is 13,0 cm breed met een projectie van 5,3 cm
550cc full  is 13,5 cm breed met een projectie van 5,5 cm
590cc Corsé is 12,5 cm breed met een projectie van 6,3 cm
650cc Corsé is 13,0 cm breed met een projectie van 6,6 cm

Waarschijnlijk gaat de echte keuze tussen de 500, 550 en 590... maar vind het nu erg lastig.

 

Ga je ook je begin situatie delen? Ik durf dat niet... schaam me echt voor wat het nu is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja snap je gevoel hoor 🙂 

Had zelf ook eerst 500 met side boob en omdat ik heel bang ben voor een lelijke rand aan de zijkant ben toch voor geen side boob gegaan en dus op de 450 uitgekomen

 

Had hiervoor ook paar keer de arts gemaild met deze angst en zo zijn we op 450 uitgekomen en denk dat het voor mij wel fatsoenlijk is hihi 

1.70 lang en 54 kilo maar tenger ook

 

Had je nu een datum al of niet? 😊

En bespreek het zeker met je arts 

Maar volg uiteindelijk je gevoel en zo fijn dat iedereen elkaar zo helpt op het forum 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik nu bijna een jaar bezig met het traject... Corona kwam even tussendoor.... als Arts heb ik Dr. van der Pot bij Blooming in Haarlem. Echt een top arts zeker als je zijn instagram volgt. Op dit moment een nieuwe pas sessie in de agenda staan voor begin oktober. dus dat is alweer over 5 weken....

 

het plan voor nu is dat ik 20 foto's van borsten heb geprint op A4 en dan in een klapper en deze ga ik aan Dr. van der Pot geven.... dan moet hij maar gaan vertellen hoeveel CC erin moet om het gewenste resultaat te bereiken... zo sta ik er vandaag in.. dat kan morgen opeens weer heel anders voelen... vind het echt super lastig.

 

Ja het forum is wel erg fijn... ook super veel geleerd van de meiden die reeds geopereerd zijn, ook de voorbereidingen, herstel etc.. etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar doe je heel goed aan zo klapper!

Ik had dat niet gedaan hihi maar meer op uitleg en zo gekeken

 

Ja de twijfels blijven toch wel een beetje maar goed ga nu voor 450 al ik toen straks toch nog even dacht aan de 500 🤣🙈 maar ben dan echt bang voor zo lelijke rand aan de zijkant en dat je dat echt gaat zien

 

Ben heel benieuwd wat je dokter gaat zeggen en ja corona gooit veel in de war

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Petra84 zei:

Ja klopt hoor @Ld1234 ziet het er super mooi uit! 450 cc bij mij is zonder side boob als ik dit wil dan kom ik uit op 500 cc 🙈😊 en kan me er niet zoveel bij voorstellen maar vraag me dan ook af of het echt zo enorm verschil is 🤣


Ik snap dit niet zo, hoezo zou je met 450 cc geen sideboob krijgen en met 500 cc wel? Hebben we misschien een andere opvatting van sideboobs? Want ik heb ook sideboobs met m’n 300 cc (volgens mezelf dan 🤣) en kan me niet voorstellen dat je met 450 cc geen sideboob zou krijgen. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Petra84 zei:

@Veerveertje 🙈 hihi sorry lieverd 

Ik zeg enkel wat de dokter mij uitlegde 🤔 met mijn borstbreedte 12.5 cm werd het motiva round full  450 cc maar als ik een side boob zou willen dan zou het 500 cc worden 🤪 dus dat is wat ik weet 🤣🤣 dan zou ik een borstbreedte van 13 cm krijgen 🙈

 

 


Hmmm oké, ik ben hier niet zo bekend mee, maar het klonk ergens wat onlogisch. Maar misschien zit het hem dan in dat ze bedoelen dat je sideboob krijgt als je protheses neemt die breder zijn dan je eigen borstbreedte? En dat 450 cc dan dus niet breder is dan jouw eigen borstbreedte. 
Helaas weet ik niet wat mijn borstbreedte was voor de operatie, alleen wat ik nu heb qua breedte van de prothese, dus kan die vergelijking bij mezelf niet maken. Ik ga wel echt goed op die sideboob moet ik zeggen, ziet er mooi uit in shirtjes die daar wat later uitgesneden zijn bijv. 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.