Petra84

Petra84 : 4 september 2020 : Dr. Grabietz : MFIV

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ook ik ben nieuw hier en zal me kort voorstellen ben Petra en 35 jaar en mama van 3 kinderen. Na 14 jaar eindelijk de stap genomen en op 4 september is het de dag! Heel spannend nu vooral omdat ik toch wel beetje schrik heb haha maar goed wie mooi wilt zijn 

Ik word geopereerd in Vlaardingen door dokter Hupkens en er is nog enige twijfel of het 500 cc of 450 cc gaat worden 

Heb wel al verschillende keren met de dokter gepraat en omdat ik bang ben voor een lelijke bolling aan de zijkant stap ik af van de side boob dus 500 cc

En ga voor de 450 cc 

Ik vind het allemaal heel erg spannend vooral nu de datum nadert 

Ik ben 1.70 en weeg 54 kilo

Mijn prothese word dual plane geplaats en ben heel benieuwd want iedereen praat over de pijn erna 

Ik kom gezellig met jullie meekletsen 

Groetjes Petra

Hoi Petra, 

Nog een paar weekjes, spannend! Twee weken geleden ben ik door dr. Hupkens geholpen en ik ben heel erg blij met het resultaat, hij heeft supermooi werk verricht. Mocht je willen kijken in mijn album, laat maar even weten dan voeg ik je toe. 

• Like 1

Goedemorgen LettyBoob

Wauw wat gaaf en ja heel graag!

Ben sinds gisteren nieuw en heb me gold gemaakt maar moet nog even uitzoeken hoe ik foto's etc plaats.

Ik heb nu echt van die theezakjes 🤣 ben heel benieuwd of het wel goed gevuld gaat worden en alles goed gaat maar denk ook dat het de spanningen zijn voor de operatie en heb vooral schrik voor erna 😊 mag ik vragen hoeveel cc je hebt? En super om te horen dat je een goede ervaring hebt met deze man

Hij gaf bij aan aangezien ik geen harde bolling wilde aan de zijkant .. omdat ik vrij tenger ben voor de 450 te gaan motiva round full 

Leuk met je te kletsen voelt fijn om met meiden te kletsen die ook ervaring hebben

Liefs Petra 

Lieve meiden

Zijn er meer dames hier met ervaringen dokter Hupkens? Hoor het graag 🙏

Hoi, je kan in mijn operatieverslag lezen hoe alles ging. Ik heb 550cc gekregen. Ook motiva rond full.  Het was een wissel dus herstel gaat naar mijn idee veel sneller dan bij de eerste keer 9 jaar geleden. Ik had de 550cc wel nodig om alles op te vullen. Ben 1.84 en weeg 80 kg. Heb een borstbreedte van 14/14,5 cm. Via de zoekfunctie hier kan je heel veel informatie vinden. Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Succes met de voorbereidingen! 

• Like 1

ik weet nog niet hoe het werkt met albums etc en ook niet hoe ik ze bekijk moet nog op ontdekking uit merk ik 🤣 

Super lief van je! Ik ga meteen kijken na je verslag ben heel benieuwd en ja zou kunnen dat het herstel makkelijker gaat maar toch een operatie natuurlijk en dat is niet niks

Ik denk indd met die borstbreedte dat het een goede keuze is 😁 

Als je op iemands naam klikt, ga je naar het plaatje van een soort krantje  in de grijze balk. Dan kan je verder klikken naar soorten dingen die diegene geplaatst heeft en dan album kiezen. 

Aan het begin moest ik ook even uitvogelen hoe alles werkt, maar op een gegeven moment snap je het :)

• Like 1

🤣 Gelukkig ben ik niet de enigste 

Ik was net je verslag aan lezen en ga zo je album bekijken super lief van je!

Vind ze echt heel erg mooi en natuurlijk ogen en helemaal niet te overdreven of groot 🙂 

Ik denk dat je borsten mooi gevuld gaan zijn met 450cc. 😉 en die twijfels herken ik maar al te goed. Tijdens de corona heb ik beslist om 1 maatje groter te gaan.( 310cc ipv 285cc ) het zit em vooral in de breedte van de prothese en niet in projectie . Dat was ook initieel geadviseerd door de PC maar bij zo'n eerste passessie lijkt dat ineens zo véél. Had jij dat ook? 

• Like 1

ja heel erg ... eerst zou ik voor 500 cc gaan en begon meteen de dag erna heel hard te twijfelen en nu toch voor de 450 cc gekozen maar vind het nog steeds heel spannend maar het ligt aan de borstbreedte zei mijn dokter dus vertrouw helemaal op hem 😁

Ik ga je zeker volgen @Petra84 ik zit zelf ook dubio over de maat... ben heel benieuwd! Nog een kleine 2 weekjes en dan heb je nieuwe boobies!!