Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

@Lindan die van jou zijn dus dual plane geplaatst? Die van mij worden net als mijn huidige voor de spier geplaatst. Klopt mijn beredenering dat bij plaatsing op de spier de projectie  meer zichtbaar is? Of hoeft dat niet perse?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik even piepen? 🤪

Vanmorgen mijn coronatest gedaan, sodeju wat is dat onprettig!

Je denkt ach er wordt even wat slijm verzameld en that’s it nou think again!

Ik heb kennelijk 1 nauw neusgat wat pas na 2x poeren werd geconstateerd.

Dus ik stel voor het andere neusgat te proberen dat lukt vervolgens, het wattenstaafje gaat echter  zo diep je neus in dat het tegen je oor aankomt. Heb de hele dag met traanogen gelopen.

Keelswap idem wattenstaafje ging er zo diep in dat ik bijna mijn ontbijt omhoog  voelde komen!

Pff wat je wel niet over hebt voor mooie borsten🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Fje1981 zei:

Mag ik even piepen? 🤪

Vanmorgen mijn coronatest gedaan, sodeju wat is dat onprettig!

Je denkt ach er wordt even wat slijm verzameld en that’s it nou think again!

Ik heb kennelijk 1 nauw neusgat wat pas na 2x poeren werd geconstateerd.

Dus ik stel voor het andere neusgat te proberen dat lukt vervolgens, het wattenstaafje gaat echter  zo diep je neus in dat het tegen je oor aankomt. Heb de hele dag met traanogen gelopen.

Keelswap idem wattenstaafje ging er zo diep in dat ik bijna mijn ontbijt omhoog  voelde komen!

Pff wat je wel niet over hebt voor mooie borsten🙈


Holy shit hé 😂 Dat klinkt echt heel naar. Maar hey inderdaad, alles voor de boobs 😝

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fje1981 zei:

Mag ik even piepen? 🤪

Vanmorgen mijn coronatest gedaan, sodeju wat is dat onprettig!

Je denkt ach er wordt even wat slijm verzameld en that’s it nou think again!

Ik heb kennelijk 1 nauw neusgat wat pas na 2x poeren werd geconstateerd.

Dus ik stel voor het andere neusgat te proberen dat lukt vervolgens, het wattenstaafje gaat echter  zo diep je neus in dat het tegen je oor aankomt. Heb de hele dag met traanogen gelopen.

Keelswap idem wattenstaafje ging er zo diep in dat ik bijna mijn ontbijt omhoog  voelde komen!

Pff wat je wel niet over hebt voor mooie borsten🙈

OMG. En ik moet waarschijnlijk ook nog voor mijn operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo net gebeld moet mij om 11.55 uur melden morgen. Mag vanaf 10.00 uur niets meer nuttigen daarna nog wel heldere dranken. Ik ben niet vrolijk als ik honger heb dus dat wordt wat 😂😂😂

 

Heb al besloten om morgenochtend mijn ramen te lappen om mij gedachten te verzetten. Ramen lappen mag ik voorlopig niet dus dat is dan een mooie klus ‘je mot wat’ ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fje1981 zei:

Zooo net gebeld moet mij om 11.55 uur melden morgen. Mag vanaf 10.00 uur niets meer nuttigen daarna nog wel heldere dranken. Ik ben niet vrolijk als ik honger heb dus dat wordt wat 😂😂😂

 

Heb al besloten om morgenochtend mijn ramen te lappen om mij gedachten te verzetten. Ramen lappen mag ik voorlopig niet dus dat is dan een mooie klus ‘je mot wat’ ☺️

Ik bedoel dat ik tot 10 uur heldere dranken mag nemen daarna mag ik niets meer nuttigen!😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is kort! Ik mocht 12 uur lang niks eten en alleen tot 3 uur van tevoren water drinken. En ramen wassen met dit weer is niet eens zo heel erg, tenzij je natuurlijk een enorm huis hebt met veel ramen.. 

 

Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Bridt zei:

Oh dat is kort! Ik mocht 12 uur lang niks eten en alleen tot 3 uur van tevoren water drinken. En ramen wassen met dit weer is niet eens zo heel erg, tenzij je natuurlijk een enorm huis hebt met veel ramen.. 

 

Spannend!!

Neehoor valt mee doe alleen de beneden verdieping en ben zo achterlijk vroeg op dat zoeen extra klus een welkome afleiding is😜

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Bridt zei:

Oh dat is kort! Ik mocht 12 uur lang niks eten en alleen tot 3 uur van tevoren water drinken. En ramen wassen met dit weer is niet eens zo heel erg, tenzij je natuurlijk een enorm huis hebt met veel ramen.. 

 

Spannend!!

Volgensmij komt het op hetzelfde neer. Ik mag niets meer eten vanaf vannacht 0.00 uur en alleen heldere dranken drinken tot 10.00 uur mijn operatie is rond 12.30 uur.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh ik dacht tot 10 uur dat je nog lekker mocht eten 🙂

 

Over alcohol heb ik ook niks gehoord na de operatie, dat wilde ik nog vragen toen ik daar was, maar toen voelde ik me een beetje een alcoholist en heb mijn vraag ingeslikt 😄 Dit staat op de site van kliniek Veldhoven:

Quote

Stoppen met roken en drugs. Dat is positief voor het genezingsproces!

U dient 2 weken voor tot en met 2 weken ná de operatie te stoppen met roken en drugsgebruik (hieronder valt ook cannabis). Tevens dient u 3 dagen voor tot en met 3 dagen ná de operatie geen alcohol te gebruiken.

Elke sigaret zorgt voor een slechtere doorbloeding van de huid. Hierdoor komen er minder voedingsstoffen en zuurstof bij de wond, waardoor deze slechter geneest. Ook is de kans op een wondinfectie na een operatie groter. Drugs en alcohol kunnen ervoor zorgen dat een narcose of plaatselijke verdoving minder goed werkt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

eerste 24 uur niet, omdat de lever is even druk is met alle narcose resten uit je lijf te verwerken. daarna hangt t af van je medicatie. als je aan de paracetamol zit wordt t niet aangeraden (heeft veel effect op de lever, wordt nogal onderschat). daarna mag je als een malle. maar dan een met tieten. 

 

😂okiedoki!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Bridt zei:

Ooooh ik dacht tot 10 uur dat je nog lekker mocht eten 🙂

 

Over alcohol heb ik ook niks gehoord na de operatie, dat wilde ik nog vragen toen ik daar was, maar toen voelde ik me een beetje een alcoholist en heb mijn vraag ingeslikt 😄 Dit staat op de site van kliniek Veldhoven:

 

Thanks en 3 dagen geen wijntje red ik wel☺️ Sigaretten heb ik ook voorlopig afgezworen wellicht wel voorgoed

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

hier zou dat niet mooi zijn! en nieuwe tieten en schonere longen! ik vind het strak dat j enu gestopt bent! gewoon niet meer beginnen 🙂 

Ja hè, maargoed ben vaker gestopt dus zeg niet nooit. Maar voorlopig zeker niet tis zoeen gore gewoonte🙈 Zelfs mijn dochter van 5 word er niet blij van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.