Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Fje1981 zei:

Ik heb mijn 1 week PO in mijn album geplaatst!

Herstel gaat muv paniekactie aangaande linkerpleister prima☺️

Ik kan er maar niet overuit hoe zacht mijn borsten voelen. Dat komt natuurlijk ook omdat ik zolang met harde kapselborsten heb gelopen.

 

Littekens trekken steeds minder opstaan uit bed is minder pijnlijk en ik gebruik sinds woensdag geen paracetamol meer.

Vermoeidheid in de middag slaat nog toe maar daar kan ik nu ik nog niet hoef te werken heerlijk aan toegeven.

 

dat klinkt echt heel erg goed. Ik sprint direct door naar je album

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Oooooohhhh; fantastisch zeg! Je borsten zien er  supermooi, zacht uit @Fje1981; heel vrouwelijk en mooi in verhouding met je lichaam; en ook heel natuurlijk!!

Dank u en ja ze voelen weer zoals ze horen te voelen THANK GOD,🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Fje1981 zei:

Ik heb mijn 1 week PO in mijn album geplaatst!

Herstel gaat muv paniekactie aangaande linkerpleister prima☺️

Ik kan er maar niet overuit hoe zacht mijn borsten voelen. Dat komt natuurlijk ook omdat ik zolang met harde kapselborsten heb gelopen.

 

Littekens trekken steeds minder opstaan uit bed is minder pijnlijk en ik gebruik sinds woensdag geen paracetamol meer.

Vermoeidheid in de middag slaat nog toe maar daar kan ik nu ik nog niet hoef te werken heerlijk aan toegeven.

 


Wauw wat zijn ze mooi na 1 week, jeetje!! 
Is het zo dat je met een prothesewissel al meteen “mooiere” borsten hebt dan bij je eerste keer? Als ik dit vergelijk met de vierkante blokken die ik had de eerste week...... 😂😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veerveertje zei:


Wauw wat zijn ze mooi na 1 week, jeetje!! 
Is het zo dat je met een prothesewissel al meteen “mooiere” borsten hebt dan bij je eerste keer? Als ik dit vergelijk met de vierkante blokken die ik had de eerste week...... 😂😂😂

In mijn album zie je ook een foto van mijn eerste prothesewissel als ik naar die foto kijk zie ik de prothese wel meer zitten. Ik weet niet of ze ook hoekig waren want was 2 weken ingetapet🙈 Ik denk dat het krijgen van de juiste vorm wel sneller gaat bij prothesewissel aangezien de boel al opgerekt is geweest☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, komt denk ik omdat jij niet veel borst / veel vel van te voren had @Veerveertje; dan staat alles veel strakker in het begin

Bij een prothesewissel is er al ruimte gecreëerd door de oude implantaten.

Bij mij zagen mijn nieuwe boobs er ook al best snel heel mooi uit; in ieder geval geen vierkant Frankenstein-boobs, zoals veel dames wel hebben in het begin. Ik had nl. slappe lege borsten en voldoende los vel; dus bij mij stonden ze ook niet superstrak; en denk ook dat het een beetje scheelt als je voor de spier hebt ipv dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mijn 2-weken po consult gehad. Pleistertjes zijn verwijderd en littekens zagen er prima uit. Moet wel doorgaan met dragen post operatieve gehad ivm helen littekens en de uiteindelijke stand van de prothese.
 

Ben erg opgelucht en ook wel benieuwd naar de littekens. Moet helaas nu werken dus kan die nog niet zien🤪

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het er allemaal goed uitzag @Fje1981!

Jammer dat ze alleen niet even een spiegeltje erbij pakken, zodat je zelf ook al je littekens had kunnen bekijken, maar ja; als je thuis bent kun je ze alsnog, op je gemakje, gaan bekijken.

Heb je dr Hajder zelf nog gesproken, of ben je door een verpleegkundige geholpen?

En hoe lang moet je je PO-bh nog blijven dragen?

Ik weet wel wat jij gaat doen als je straks thuis bent :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Fijn dat het er allemaal goed uitzag @Fje1981!

Jammer dat ze alleen niet even een spiegeltje erbij pakken, zodat je zelf ook al je littekens had kunnen bekijken, maar ja; als je thuis bent kun je ze alsnog, op je gemakje, gaan bekijken.

Heb je dr Hajder zelf nog gesproken, of ben je door een verpleegkundige geholpen?

En hoe lang moet je je PO-bh nog blijven dragen?

Ik weet wel wat jij gaat doen als je straks thuis bent :152:

Ik zeg make up spiegeltje ronselen en opsluiten in het toilet 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 heb al even gespiegeld met telefoon 😂

Fijne is dat mijn borsten nu echt eroverheen hangen. Dus moet moeite doen om ze te zien. Ze zien er keurig uit🙏🏽
 

Post operative beha moet ik blijven dragen komende 4 weken want het litteken moet goed genezen. Ook wil hij dat de prothese goed blijven zitten en als je te vroeg ander soort beha’s gaat dragen kan je dit proces tegenwerken.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dus vannacht betrapte ik mijzelf erop dat ik probeerde te jeuken aan mijn borsten. Na het verwijderen van de pleisters gisteren zijn mijn littekens dus gaan jeuken. Ik kom niet gemakkelijk bij littekens want mijn flappen cq meloenen hangen eroverheen 🤪Ik weet dat jeuk betekend dat de boel ah helen is. Iemand bekend met dit fenomeen en hoelang duurde dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Fje1981 zei:

Ok dus vannacht betrapte ik mijzelf erop dat ik probeerde te jeuken aan mijn borsten. Na het verwijderen van de pleisters gisteren zijn mijn littekens dus gaan jeuken. Ik kom niet gemakkelijk bij littekens want mijn flappen cq meloenen hangen eroverheen 🤪Ik weet dat jeuk betekend dat de boel ah helen is. Iemand bekend met dit fenomeen en hoelang duurde dat?


 

Ohhhh en je mag niet krabbelen.... Zooooooooo vervelend! 

Ik volg, dan kan ik er rekening mee houden. 
 

En je flappen... 😂😂😂 Hoe kom je er op?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.