Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Bridt zei:

Op zich is het ook niet gek dat ze na 20 jaar een revisie nodig hebben? Maar het zal straks wel weer heel anders zijn!

Ja precies zeker met de oude generatie prothesen tis de hoogste tijd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ld1234 zei:

Ik zie wat je bedoeld idd met tennisballen, maar dat gaat helemaal goed komen met straks grotere implantaten erin waardoor je borsten mooier bij elkaar komen.😃

Ja dat hoop ik ook weet dat ik destijds best teleurgesteld waren dat ik niet echt decolleté had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Fje1981 said:

Ja precies zeker met de oude generatie prothesen tis de hoogste tijd 

Is daar eigenlijk nog veel in veranderd de laatste 20 jaar? Ik ben heel benieuwd of je dat straks ook anders vindt staan of aanvoelen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 bedankt voor het toevoegen🤗
En moet toch zeggen 20 jaar geleden maakte ze ook al hele bescheiden littekens . Ze zijn op zich na 20 jaar best mooi vol gebleven . Misschien door de jaren heen veranderd de huid . Ik ben heel benieuwd wat het resultaat gaat worden, gaat vast erg mooi worden!😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Robijntje02 zei:

@Fje1981 ik vind je borsten er eigenlijk nog steeds best heel mooi uitzien! Heel natuurlijk, en zeker als je bedenkt dat jouw implantaten er al 20 jaar inzitten! 

Maar met de nieuwe implantaten zullen ze er nóg mooier uit gaan zien.. 

Spannend!! 

Dank kan niet wachten hoor heb kapselvorming aan linkerkant ‘eigenlijk beide maar links is het ergst daarom wijkt die ook ah’ zeer pijnlijk voelt het

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lindan zei:

@Fje1981 bedankt voor het toevoegen🤗
En moet toch zeggen 20 jaar geleden maakte ze ook al hele bescheiden littekens . Ze zijn op zich na 20 jaar best mooi vol gebleven . Misschien door de jaren heen veranderd de huid . Ik ben heel benieuwd wat het resultaat gaat worden, gaat vast erg mooi worden!😁

Ik moet eerlijk bekennen dat ze juist mooier zijn geworden in de loop vd jaren zelfs na kindje en borstvoeding. Denk dat ik straks heel erg moet wennen aan mijn nieuw prothesen want ze zullen dan weer strak zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bridt zei:

Is daar eigenlijk nog veel in veranderd de laatste 20 jaar? Ik ben heel benieuwd of je dat straks ook anders vindt staan of aanvoelen 😊

Jazeker vooral als het gaat om de oppervlakte die van mij waren best ruw en de inhoud stevig. De Motiva is wel geruwd maar niet heel erg ter voorkoming van kapsel en de onhoud is ook zachter  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.