Fje1981

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen

Recommended Posts

Ok das fijn om te weten. Ik heb nu ook Mcghan maar dan 235cc en ga maat Motiva anatomisch 550 cc een behoorlijk verschil in vergelijking met wat ik heb. Mijn borstkas is echter breed en ik heb nu geen decolleté. Hopelijk lukt het nu wel om dat te creëren. Zijn jouw borsten nu veel groter?

Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kun je kijken. Je krijgt de motiva ergonomix prothese las ik. Dat is in principe gewoon een ronde prothese maar die valt meer anatomisch als je staat. Echte anatomische protheses hebben breedte en hoogte verschil. Dat heeft de ergonomix niet. Daar zijn breedte en hoogte gelijk aan elkaar. Ik denk zeker dat je met 550cc meer decolleté gaat krijgen. Krijg je 550cc full ergonomix?

Liefs, 

LD

Ja dacht het al demi is niet in 550 maar in 525cc😊

Ja ik krijg de ergonomix vrijdag nog een laatste gesprek om de maat en type nogmaals te bespreken. Ik zal eens in je album spieken goed ook om verschil te zien aangezien jij ronde prothese hebt.

Ik vind ze erg mooi! Wel een stuk flinker in vergelijkingen wat je had. Denk dat het verschil wellicht ook wel zichtbaar zal zijn Bij mij met 550 cc ookal heb ik niet de ronde. 

Dankje ik ben er ook heel blij mee. Bij jou zal je zeker een verschil gaan zien! Heb hier heel veel mooie resultaten gezien met de ergonomix protheses! Sowieso een goede keuze..je hebt eigenlijk een ronde prothese alleen als je staat valt ie wat meer anatomisch😃👍🏼. Plus jij gaat van 235cc naar 550cc. Ik ging van 290cc naar 450cc.😁

Denk dat ik ook een album moet gaan maken. Vd week maar wat foto’s maken van voor de operatie ☺️

Jaa ben benieuwd ga je verhaal volgen! Komt helemaal goed!😊

Ineens besef ik mij dat ik destijds wel drains heb gehad. Ik weet nog dat ze die eruit trokken op drselfde dag in het ziekhuis. Kon best lang zien waar het gaatje had gezeten van het slangetje van de drain. Was best naar het eruit trekken 🥺

pff zit mijzelf steeds gekker te maken. Wil dolgraag af van die 2 tennisballen maar heb zo geen zin om brak en immobiel te zijn 🙈

Hi,

Vanmorgen nog even naar de chirurg geweest. Had mijn vragenlijst goed voorbereid 😊

Allereerst wilde ik checken welk formaat en type motiva ik zou krijgen en dat is dus de 525, ergonomix demi.

Wij hebben nog even gekeken of wellicht de full een optie is maar dan kom ik al uit op 600 cc want qua breedte heb ik 14. Dat is echt een groot verschil en dat ze wat groter worden is prima maar ik wil niet dat een ieder aan mij ziet dat ik mijn borsten weer heb gedaan. Erger nog al mijn kleding vervangen omdat de knoopjes openschieten😛

Ook heb ik gevraagd of er drains zouden worden geplaatst en hij zei dat dit niet hoeft. Vroeger gebeurde dat standaard omdat men dacht dat dit bloedingen tegenhield. Ben daar wel blij om, vind de gedachten maar eng brrr.

Of ik een borstband nodig heb dat zal hij 1 week na de operatie tijdens het consult bepalen. Volgens hem zijn Motiva prothesen al vrij zwaar en mijn type qua cc en breedte ook. Hij verwacht dus dat ze dan al redelijk gezakt zijn en dat het niet nodig is om te dragen. Ook gaf hij aan dat hij een stuk van de hechting op mijn bot naait om te voorkomen dat er een vouw ontstaat (hij legde het logischer uit)

Ook gevraagd of ik 2 weken na de operatie weer verder kan met de fysio voor mijn knie en hij gaf aan dat dit wel kan mits ik niet mijn bovenlijf train. Ik zie de fysio donderdag en dan zal ik met hem bespreken of hij zo nog wel met mij kan oefenen.

Ben ontzettend gerustgesteld en wat mij betreft ben ik morgen al ad beurt.

Ik heb ivm de coronamaatregelen woensdag eerst nog een test en dan is het vrijdag zover.

Slaap slecht en kan mij slecht contreren op het werk, laat het maar gauw volgende week zijn!

Spannend! Dat vast naaien aan het ribweefsel heb ik ook gehad. Dat is wel wat pijnlijker dan gewoon hechten. Is ook om te voorkomen dat je prothese onder je borstplooi zakt.

525cc demi klinkt goed! Ben benieuwd!😊

Super dat je zo'n goed consult had vandaag en dat je helemaal achter de keuze van de prothese sta. 525 demi klinkt helemaal prima zoals je het beschrijft. Ik had achteraf wellicht toch de 625cc full (14cm ipv de 13,5cm die ik nu heb) gewild. Maar ben al zo blij met de verandering. En de motiva ergonomix voelt echt al snel heel soepel. 

Kijk jij kan het  het wel goed verwoorden wat hij bedoelt met het vastnaaien🙈

Ik vind het kiezen van een prothese zoiets technisch! Ben helemaal niet technisch dus ben echt afgegaan op advies arts en mijn gevoel bij hem. Ben omdat ik wilde weten wat voor prothese ik had ook langsgegaan bij Boerhaave kliniek met dr. Schuringa maar daar werd ik niet echt enthousiast van. Dat is echt zoeen typische ouwe rot in het vak die je het gevoel gaf domme vragen te stellen. Ben dus blij dat ik door deze jonge dokter wordt geholpen. Hij heeft ook eerlijk verteld waarom hij de full profile ergonomix niet zou kiezen want dat matcht niet mijn verzoek voor een natuurlijke look. Ik berust mij er dus in en hoop op een mooi resultaat met hopelijk meer decolleté want mijn borsten staan erg uit elkaar ondanks mijn eerder borstvergroting. Ik heb qua omvang 14 in het schema van Motiva en ben 1.74 cm en weeg 78 kg. En jij?