Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Ben wakker dames. Operatie is prima gegaan. Net al snelle blik geworpen en zover ik kan zien zijn borsten ongeveer hetzelfde qua grootte. Kon alleen liggend een foto maken en ben ook nog niet super helder maar er zag zo snel  geen extreem verschil zien qua maat. Ben benieuwd hoe ze eruitzien als ik sta! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lindan zei:

@Fje1981 yeah gefeliciteerd 🥳 

Fijn dat het goed is gegaan !  🍀Heb je nog verband om of gewoon gelijk in een strakke vest/ BH. Ik ben heel erg benieuwd zeg. Lekker uitrusten en genieten 😉 
 

Heb nu zoeen operatiebeha aangekregen met haakjes ad voorkant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kapselvorming was extreem! Ik had gevraagd of ik de prothesen kon zien. Dr had gezegd dat als hij ze in zijn geheel kon verwijderen hij ze zou bewaren en anders zou hij foto’s maken. Dat laatste heeft hij gedaan want om de prothesen te kunnen verwijderen heeft hij erin moeten knippen want kapsel was knoerthard door verkalking. 

Blij dat ze eruit zijn. Wel fijn dat de prothesen niet konden lekken zelfs niet hij knippen want ze hadden een vaste  vorm. Weet nog dat dit leek op een winegum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Aardbeitje zei:

 

Heb je al wat gedronken en gegeten ?

Ja net broodje jam en thee op. Was eraan toe werd pas laat geholpen 11.55 uur dus was gezet uitgestorven!

Wordt over halfuur opgehaald 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeg net aan dr of ik echt op mijn rug moest slapen en hij gaf aan dat dit niet perse hoeft. Zijslapen mag ook. Heb net op MP lichaamskussen gekocht wellicht dat ik hierdoor niet zo snel naar mijn zij rol. Ben namelijk echt een zijslaper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah je hebt ze! Gelukkig is alles goed gegaan en nu lekker bijkomen en herstellen. 
Ik mocht ook op mn zij slapen van mn chirurg, heb dit nog niet gedaan want dan moest ik mn kussen weer opnieuw neerleggen en die lagen net goed 🙈

Maar wellicht dat ik dat nog wel ga proberen, ben geen rugslaper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een update hebt gekregen! En het was dus ook wel nodig! Maar 20 jaar geleden zal de kwaliteit ook wel weer minder zijn geweest, hoop ik. En je hebt er lang plezier van gehad 😊

 

Hoe voel je je verder? Behalve hongerig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alvast de eerste foto’s geüpload in mijn album!

Ben nu al erg tevreden met het resultaat.

De afstand tussen mijn borsten is tamelijk breed maar dat is nou eenmaal mijn bouw. Met de 525 cc van Ergonomix Demi is dit een veel bredere prothese.

Als ze gaan zakken dan zullen ze alleenmaar mooier en natuurlijker ogen.

 

Ga nu plat Ben super moe en mijn hoofd voelt  alsof ik een hele avond heb lopen feesten 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

 

Ik heb best prima geslapen. Werd om 5 uur wakker en toen heb ik meteen wat pijnstillers genomen. Daarna tegen kwart voor 9 opgestaan:

 

Ik heb gisteren nog voordat ik naar de kliniek ging een lichaamskussen gekocht Via MP. Dat is echt een lifesaver! Ondanks dat mijn arts zei dat ik best op mijn zij mocht liggen is dat veels te pijnlijk. Ook slaap ik op 2 kussens zodat mijn bovenlijf wat hoger ligt ook dat ligt prettiger.

@Spookbewoning12 ik zou Zeker dus nog een lichaamskussen scoren als ik jou was!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.