Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik vind het stoer van je vent dat ie mee is gestopt @Janou. En dan maar even zijn gezeur aanhouden, dat had ie toch sowieso gedaan ook als ie niet gestopt was moet je maar denken

Daar heb ik niks tegen in te brengen🙈🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Fje1981 zei:

 

Vandaag voor het eerst gereden ging prima hoefde nieteens echt mijn stoel aan te passen

Ik ben qua autorijden vooral bang voor m'n aanvallen van road rage! 

Als ik m'n lange vinger flop dan komen m'n ellebogen al snel boven m'n schouders uit🤬

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

Topicvervuiling dames @Nog even wachten @Janou @Aardbeitje pas op want haal @best_boobie erbij😂😂😂😂

Sorry mop! 

Guilty as charged.. 

Maarre....heb je je 'ballen' nog vaak gecheckt daar op 't toiletje😜

 

Serieuze vraag dan.. Hoe bedoelde je ziet de hechting? De draadjes die aan het einde uitsteken of?? 

Kan ik me al voorbereiden voor als hier de pleistertjes eraf gaan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Janou zei:

Sorry mop! 

Guilty as charged.. 

Maarre....heb je je 'ballen' nog vaak gecheckt daar op 't toiletje😜

 

Serieuze vraag dan.. Hoe bedoelde je ziet de hechting? De draadjes die aan het einde uitsteken of?? 

Kan ik me al voorbereiden voor als hier de pleistertjes eraf gaan... 

Ik heb net even een foto geplaatst van mijn littekens nu. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat ik bedoel. Heb het idee dat ik nog steekjes of draad zie?🤔durf mijn tiet ook weer niet te veel omhoog te doen daar is het nog wat te gevoelig voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net wat pleister plaksel van de pleisters op mijn littekens gehaald en merk dat ik aan de onderkant van mijn linkerborst geen gevoel heb? Hebben jullie dat ook? Weet eigenlijk geeneens of dit altijd al zo is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Fje1981 zei:

Ik heb net even een foto geplaatst van mijn littekens nu. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat ik bedoel. Heb het idee dat ik nog steekjes of draad zie?🤔durf mijn tiet ook weer niet te veel omhoog te doen daar is het nog wat te gevoelig voor.

volgens mij ziet dat er gewoon prima uit hoor😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nog even wachten zei:

bij mij kwam het gevoel met een  week of 6 weer bijna volledig terug.

Je hechtingen moeten wellicht nog verder oplossen. 

 

20 minuten geleden, Fje1981 zei:

Ik heb net wat pleister plaksel van de pleisters op mijn littekens gehaald en merk dat ik aan de onderkant van mijn linkerborst geen gevoel heb? Hebben jullie dat ook? Weet eigenlijk geeneens of dit altijd al zo is geweest.

alle gevoel was bij mij pas na een jaar terug de eerste keer.. maar daarna ook wel gevoeliger als voorheen.... dus met een beetje geluk hoeft manlief er straks maar naar te kijken😈😎......whoehoeoeoe

 

en voordat ik hier weer de boel vervuil houdt ik mijn volgende gedachte maar weer even voor mijzelf😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Janou zei:

 

alle gevoel was bij mij pas na een jaar terug de eerste keer.. maar daarna ook wel gevoeliger als voorheen.... dus met een beetje geluk hoeft manlief er straks maar naar te kijken😈😎......whoehoeoeoe

 

en voordat ik hier weer de boel vervuil houdt ik mijn volgende gedachte maar weer even voor mijzelf😆

Hahaha talk dirty to me baby🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

Hahaha talk dirty to me baby🤩

Nou in dat geval!

 

Ik sta normaal niet zo lang 'droog' (omdat het nu allemaal niet sexy is en manlief ook niet op zo'n akward wip moment staat te wachten) nu dus wel al bijna 2 weken. De hand aan mezelf slaan met die T-rex armen vind ik eerder lachwekkend als opwindend en onze 'plezant en pikant' verzameling staat boven op de klerenkast in een koffer aangezien ik nieuwsgierige kinderen heb. Daar kwam ik dus ook niet bij....  en om dat nu nog even aan manlief te vragen onder het kopje thee op de bank... nahhhhh... tis leuker als het 'stiekem' is.😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Janou zei:

Nou in dat geval!

 

Ik sta normaal niet zo lang 'droog' (omdat het nu allemaal niet sexy is en manlief ook niet op zo'n akward wip moment staat te wachten) nu dus wel al bijna 2 weken. De hand aan mezelf slaan met die T-rex armen vind ik eerder lachwekkend als opwindend en onze 'plezant en pikant' verzameling staat boven op de klerenkast in een koffer aangezien ik nieuwsgierige kinderen heb. Daar kwam ik dus ook niet bij....  en om dat nu nog even aan manlief te vragen onder het kopje thee op de bank... nahhhhh... tis leuker als het 'stiekem' is.😁

Ik hou van jou @Janou. Heerlijk! Hier ook een nieuwsgierig kind. Die inmiddels denkt dat mijn magic wand is om stijve spieren te masseren.😂😂😂😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Ik hou van jou @Janou. Heerlijk! Hier ook een nieuwsgierig kind. Die inmiddels denkt dat mijn magic wand is om stijve spieren te masseren.😂😂😂😂😂

grrrrrr  maar die magic wand maakt ook wel echt alles los!

 

 

 

@Fje1981 Ooops i did it again.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Nog even wachten zei:

klopt en snel en effectief ook 🙈


Kreng is wel duur!! Maar moeite waard dus? Ik heb die Satisfyer Pro 2, dat was voor mij goud. Ding geeft echt een herhaling van orgasmes, niet normaal. Wel een beetje saai in gebruik, omdat het een luchtdrukvibo is, dus weinig beweging mee mogelijk. Maar damn 😩 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Veerveertje zei:


Kreng is wel duur!! Maar moeite waard dus? Ik heb die Satisfyer Pro 2, dat was voor mij goud. Ding geeft echt een herhaling van orgasmes, niet normaal. Wel een beetje saai in gebruik, omdat het een luchtdrukvibo is, dus weinig beweging mee mogelijk. Maar damn 😩 

om een ban te voorkomen, ik klim even in de pb bij je 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.