Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, Fje1981 zei:

@Robijntje02 jouw borsten zijn echt heel mooi. Heb jij de Motiva ergonomix  full?

@Fje1981 Dankjewel 😘

Ik heb puur op aanraden van Nio gekozen voor de Motiva Round, Full (en Verdonck raadde mij deze trouwens ook aan, ben bij hem ook op consult geweest, maar dan dual plane en icm een lift. Uiteindelijk gekozen voor Nio - dus voor de spier, zonder lift).

Dus niet de Ergonomics.

Hadden ze mij allebei de Ergonomics aangeraden, en dan bv de Demi, dan had ik daar voor gekozen, maar dat was dus niet t geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Ha ha, je was me net een paar seconden voor @Ld1234 😂😁

😂😂😂 ja bij jou weet ik uit mijn hoofd dat je de "kleinere" versie van mijn protheses hebt.

Bij mij was het trouwens ook echt op aanraden van de pc wat ik heb gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fje1981 zei:

@Ld1234 sjo ik ben weer helemaal bijgepraat over de soorten Motiva☺️ Had dus ook niet beseft dat jii ronde had ook dacht dag je nog de ergonomix had maar dan de full versie!
 

@LettyBoob ik zal je toevoegen 

Lekker die typos maargoed je snapt hopelijk wat ik bedoel 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

@Ld1234 sjo ik ben weer helemaal bijgepraat over de soorten Motiva☺️ Had dus ook niet beseft dat jii ronde had ook dacht dag je nog de ergonomix had maar dan de full versie!
 

@LettyBoob ik zal je toevoegen 

Hahaha ja ik begrijp je. Nee @Robijntje02 en ik hebben full round. @Nog even wachten heeft de ergonomix full en @Lindan heeft ergonomix demi. Dat is tenminste wat in mijn hoofd zit.

Vind ze allemaal prachtig😍😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 ik snap je ik ben ook af gegaan op advies arts. Hij luistert goed en ik ga ervanuit dat zijn advies aansluit op mijn doel.  Hij twijfelde tussen 2 maten maar ik heb de knoop doorgehakt voor de grootste. Ik mag gaan aftellen well see🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik en die van @Lindan die zijn het type demi die zijn ook erg mooi. Ze heeft wel wat minder cc maar omdat ze van zichzelf al boezem heeft zijn ze toch nog vol. Bij mij zal dat denk ik minder zijn want heb van mijzelf een B-cup.

Weet je dat ik ook geen supergrote boezem wil omdat ik geen zin heb om nieuwe garderobe aan te schaffen? Idioot of best logisch? 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Ld1234 zei:

Hahaha ja ik begrijp je. Nee @Robijntje02 en ik hebben full round. @Nog even wachten heeft de ergonomix full en @Lindan heeft ergonomix demi. Dat is tenminste wat in mijn hoofd zit.

Vind ze allemaal prachtig😍😍

Goed onthouden! 

 

25 minuten geleden, Fje1981 zei:

Ja dat weet ik en die van @Lindan die zijn het type demi die zijn ook erg mooi. Ze heeft wel wat minder cc maar omdat ze van zichzelf al boezem heeft zijn ze toch nog vol. Bij mij zal dat denk ik minder zijn want heb van mijzelf een B-cup.

Weet je dat ik ook geen supergrote boezem wil omdat ik geen zin heb om nieuwe garderobe aan te schaffen? Idioot of best logisch? 😜

Ja snap ik. Al ben ik van 85b naar 85f gegaan en er nog bijna niks wat ik niet meer pas. Maar komt wellicht ook dat ik breed in de schouders ben en daardoor qua tops al redelijk grote maat had

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fje1981 zei:

@Nog even wachten heb toevallig vandaag wat blousjes met knopen en vestje met rits binnengekregen normaal gesproken past L en dat paste opzich wel maar heb toch XL genomen ‘just in case’😂

Altijd handig. En je moet gewoon afwachten hoe dat valt als je weer hersteld ben. Maar zeker in begin niet fijn als het erg strak zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb vriendin die donderdag wissel had en maandag weer aan de slag ging.

Zelf ben ik maandag geopereerd en ben de week erna op woensdag en donderdag gaan thuiswerken. Wel rustig aan gedaan tussendoor. Als het had gemoeten had ik ook naar kantoor gekund, maar ik vond het wel fijn zo. 2 weken na de operatie zou ik weer naar kantoor gaan, maar toen kwam mister Corona even tussendoor gefietst.

Dus in principe zou het moeten kunnen, je moet wel oppassen met laptoptas tilen enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 @Ld1234 haha zo onthoud ik ze ook . Ik vind ze ook echt allemaal mooi😍
Het is meer wat het best bij je lichaam past . 
Ik wilde ook liefst zo natuurlijk mogelijk. Mijn slappe borsten had een druppel vorm. 
met de dual plane werden ze stuk gelift . 
Ik denk in mijn geval was Demi de beste keuze.
Maar ik denk wel dat het bij jou wel mooi groot uit gaat pakken 😉 jij heb nu met weinig CC ook grote volle borsten , dus met 525CC ook!! De demi oogt wel wat breder lijkt wel😉

 

oh ja , kans is wel dat je nieuwe garderobe moet aanschaffen . Al mijn blouse stonden op springen of leek op een tent. 
V hals bijv daar ogen mijn borsten het mooiste . Hoge hals ogen ze weer TE groot TE veel nadruk. 
Dus jurkjes , blouse , ik heb bijna alles vervangen ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan ik heb eigenlijk niet zo heel veel bloesjes wel net wat gekocht maar in maatje groter zijn zwierige blousjes.

Die volle look is ook beetje kapsel maar klopt wel dat zo weinig cc al echt wel een verschil uitmaakt als je ziet wat ik had.

Dat de demi breder is heb ik wel nodig ook omdat mijn borsten best uit elkaar staan en ik nu meer decolleté wil. Ben ook niet klein 1.74 en weeg 78kg.
Pff laat het maar zover zijn wordt iedere nacht wakker en elke keer droom ik iets over borsten wat ik niet na kan vertellen 🙈l

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

ah daar kende ik haar van. 

 

het is al bijna vrijdag!! 

Niet de mensen blij maken jij! Ik realiseerde me ineens dat het pss dinsdag is en ik n9g 3 dagen en 2 uur moet werken😭😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.