Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

@Fje1981 ja dat begrijp ik.
Ja inderdaad zeg echt een mooie natuurlijk vorm heb je.

helaas was het bij mij na kids en borstvoeding een slappe hangende hap. 
Dus ik was er ook zo aangewend het strakke niet hangende borst.😉

Zal straks voor jou wennen zijn Met motiva Full😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lindan zei:

@Fje1981 ja dat begrijp ik.
Ja inderdaad zeg echt een mooie natuurlijk vorm heb je.

helaas was het bij mij na kids en borstvoeding een slappe hangende hap. 
Dus ik was er ook zo aangewend het strakke niet hangende borst.😉

Zal straks voor jou wennen zijn Met motiva Full😁 

Ik krijg de demi dus qua projectie soortgelijk of iets groter 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Fje1981 zei:

Gedaan ☺️


Wat leuk dat je de foto’s hebt van 20 jaar terug. Mijn harde schijf is helaas gecrasht een aantal jaar terug. Had ze nu echt graag nog willen hebben. 
Heb jij ze nu voor of achter de spier? Ben echt benieuwd hoe ze gaan worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, bent001 zei:


Wat leuk dat je de foto’s hebt van 20 jaar terug. Mijn harde schijf is helaas gecrasht een aantal jaar terug. Had ze nu echt graag nog willen hebben. 
Heb jij ze nu voor of achter de spier? Ben echt benieuwd hoe ze gaan worden!

Ik heb ze voor de spier en de nieuwe zullen ook zo worden geplaatst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Aardbeitje zei:

Ik heb even jou topic doorgelezen zover het lukte met twee stuiterballen op de achtergrond.

 

Ben heel benieuwd naar het resultaat en de hoeveelheid cc's het zal prachtig worden😍

En natuurlijk ook naar het verslag !

 

En enorm veel respect dat jij gestopt bent met roken want dat is natuurlijk met de zenuwen en spanningen voor de operatie niet makkelijk!

Het is nu alleen nog maar aftellen maar de dagen vliegen zo snel voorbij vind ik...

 

Xx

 

 

 

Jaa het schiet op, heb vandaag ook gewerkt 'vanuit huis' en mijn stuiterbal zat gelukkig tot 2 uur op school😃

Slapen gaat slecht door zenuwen en ondanks dat ik weet dat elk pondje door het mondje gaat eet ik ook wat meer 'want gestopt met roken'. Ik hoop dat ik na mijn operatie weer een beetje strak regime kan invoeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Hey @Fje1981 jij hebt nu anatomische implantaten maar je krijgt straks de ronde Ergonomics Motiva implantaten.

Mag ik vragen wat jouw redenen zijn om nu te kiezen voor ronde implantaten ipv anatomische? 

De Motiva ergonomix zijn volgens mijn arts niet echt  rond omdat ze staand hun volume anatomisch verdelen. Dat zie je ook als je de prothese vast heb.

Projectie van de demi  525 cc is ook maar 4,5.

Alhoewel ik de volle boezems van sommige dames hier prachtig vind ga ik zelf voor een meer natuurlijke look.

Men ziet bij mij vaak niet dat ik protheses heb en dat vind ik prima benieuwd of dat straks ook nog zo is want ze worden wel wat groter  dat ze  nu wel wat groter worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.