Ga naar inhoud

Fje1981 : 29 mei 2020 : Dr. Hajder : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Dag,

 

ik heb al 20 jaar mijn Mcghan model 410 prothesen en heb Inmiddels last van kapselvorming.

In eerste instantie wist ik niet dat dit de oorzaak van de pijn was. Maar na een echo in het OLVG en een gesprek met hun plastisch chirurg bleek dat mijn prothesen inmiddels toe zijn aan vervanging!

Dit speelde zich allemaal af in februari 

 en omdat ik in juni geopereerd wou worden kon ik toen nog niet worden ingepland. Toen kwam Corona en lag uiteraard de hele planning stil.

Inmiddels deze week gebeld door de kliniek en ik word nu 29 mei geopereerd.

Heel fijn natuurlijk want ik wil graag weer zachte pijnloze borsten hebben, maar toch kijk ik er niet naar uit.

Heb in februari namelijk een skiongeluk gehad en mijn knie geblesseerd. Inmiddels gelukkig weer mobiel maar op sport niveau nog ah revalideren.

Die revalidatie zal na de operatie uiteraard wekenlang worden stopgezet.

Tis dus een dubbel gevoel waar ik mee zit want mobiel zijn is zoeen groot goed. Vooral nu we met Corona zitten en al worden beperkt in onze vrijheid.

 

Hoop dus dat het herstel meevalt. Ik heb op het werk aangegeven per 10 juni weer ad slag te willen gaan. Is dat realistisch heb een kantoorbaan?

 

Ook vandaag weer gestopt met roken. Tis helaas niet zo ver van tevoren als ik had gewild. Maar lijkt mij beter voor mijn herstel dan toch door te blijven roken.

 

Zie dat mijn eerste post een  hele lap tekst is geworden. Sorry!☺️


Hoor graag wie jij bent!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 

Wat spannend weer, voor je het weet is het volgende week 😉 maar wow al 20 jaar en nu pas een wissel . Ik hoop dat ik ook zo lang mag genieten 😊 Ik ben 3 mnd geleden geopereerd en heel happy🥳

 

Welke prothese + maat krijg je ?
Wat was je voor situatie voor de 1ste vergroting ?
 En je vraag of je dan 11 dagen later weer aan het werk kan ?  Tja ik denk dat het bij iedereen anders is en of het voor de spier of dual plane is?
Maar ik denk dat kantoren dan nog niet volledig Aan het werk is ? Althans bij mij is 25% , wat dus betekend 1x per week . 

Ik hoop dat het bij jou ook het geval is 😉

en stoppen met roken is altijd goed 👍 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lindan,

 

ik had een kleine B-cup en heb met de Mcghan 235 cc gekregen.

Nu krijg ik de Motiva 550 cc want ben ouder, flinker en heb borstvoeding gegeven.

Ook lijken mijn borsten nu met de kapselvorming groter dus zal het verschil niet veel verschillen. 
Ik weet nog dat ik destijds beetje teleurgesteld was want ik vond ze toch te klein. Maar kennelijk was het toen het grootste wat mogelijk was voor mijn bouw.

 

Ik heb aankomende vrijdag toch weer een consult en zal wellicht de optie nog iets groter op tafel brengen.

 

Ben jij veel groter gegaan na je wissel?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi @Fje1981 dat is best een lange tijd na de wissel zeg. Wel lastig dat je revalidatie dan even on hold moet worden gezet. Ik ben na 1,5 week weer begonnen met thuiswerken. Ik zou na 2 weken weer naar kantoor gaan. Ik vond dat wel pittig, maar zeker te doen. 

Ik heb ook getwijfeld tussen 625cc en 550cc en uiteindelijk toch voor 550cc gekozen. Het scheelt maar 0,2cm in projectie. Ik heb mede ivm nekklachten voor de kleinste variant gekozen.

Krijg je de round of de ergonomix? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Nog Even wachten,

 

Ik krijg de ergonomix denk dat dit voor mij het mooiste is. Heb bovenaan ook niet zoeen dikke huid dus bij ronde zou je de rand zien zitten.

De cc is soms zo lastig in te schatten want ze meten je op en kijken ook naar lichaamsbouw.

Mijn borsten  staan van zichzelf best ver uit elkaar. De arts gaat die nu wat meer naar elkaar toebrengen. Iets wat met de kleine Mcghan implantaten niet was gelukt.

 

Ik heb een kantoorbaan en werk 2,5 dag. Heb gezegd dat ik 10 juni weer ad slag ga. Hopelijk is dat dan ook mogelijk.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Fje1981 zei:

Heb jij je Motiva na een wissel gekregen of was het je eerste vergroting?

Dit was mijn eerste vergroting (met een tubulaire voorsituatie). Ik ga je toegang geven (let wel op ik heb tijdelijk maar 1 prothese ivm een bacteriele infectie, dus dat staat ook op de foto's, dat je niet schrikt 😉 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon niet zo snel wat afwijkend zien aan je natuurlijke borst, moest dus even Googlen om daar achter te komen.

De 550 cc zijn inderdaad meer dan voldoende voor jouw bouw.

Wat vervelend dat je litteken was gaan ontsteken, enig idee hoe dat is gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Fje1981 zei:

Ik kon niet zo snel wat afwijkend zien aan je natuurlijke borst, moest dus even Googlen om daar achter te komen.

De 550 cc zijn inderdaad meer dan voldoende voor jouw bouw.

Wat vervelend dat je litteken was gaan ontsteken, enig idee hoe dat is gekomen?

het was niet zozeer het litteken (ja daar kwam het wel via naar buiten). Maar een bacteriele infectie komt zo af en toe voor. Waarschijnlijk is er in mijn borst een abces gevormd en die is uiteindelijk gesprongen. Puur een kwestie van pech. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Fje1981 zei:

Wat een ontzettende domper als dat je overkomt. Maargoed als het eindresultaat goed is hebben we het er allemaal voor over☺️

absoluut, maar alle vertrouwen in mijn arts dat hij het weer helemaal goed maakt en ik het eindresultaat krijg waar ik van droomde (en nog meer eigenlijk gezien mijn andere borst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen drains gehad bij mijn prothesewissel. Trouwens ook niet bij mijn eerste borstvergroting.😊

Had eerst 290cc anatomische 410 mcghan protheses en heb nu 450cc full round motiva protheses gekregen.😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Ld1234 zei:

Ik heb geen drains gehad bij mijn prothesewissel. Trouwens ook niet bij mijn eerste borstvergroting.😊

Had eerst 290cc anatomische 410 mcghan protheses en heb nu 450cc full round motiva protheses gekregen.😃

Ok das fijn om te weten. Ik heb nu ook Mcghan maar dan 235cc en ga maat Motiva anatomisch 550 cc een behoorlijk verschil in vergelijking met wat ik heb. Mijn borstkas is echter breed en ik heb nu geen decolleté. Hopelijk lukt het nu wel om dat te creëren. Zijn jouw borsten nu veel groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kun je kijken. Je krijgt de motiva ergonomix prothese las ik. Dat is in principe gewoon een ronde prothese maar die valt meer anatomisch als je staat. Echte anatomische protheses hebben breedte en hoogte verschil. Dat heeft de ergonomix niet. Daar zijn breedte en hoogte gelijk aan elkaar. Ik denk zeker dat je met 550cc meer decolleté gaat krijgen. Krijg je 550cc full ergonomix?

 

Liefs, 

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kun je kijken. Je krijgt de motiva ergonomix prothese las ik. Dat is in principe gewoon een ronde prothese maar die valt meer anatomisch als je staat. Echte anatomische protheses hebben breedte en hoogte verschil. Dat heeft de ergonomix niet. Daar zijn breedte en hoogte gelijk aan elkaar. Ik denk zeker dat je met 550cc meer decolleté gaat krijgen. Krijg je 550cc full ergonomix?

 

Liefs, 

LD

De 550 is idd de full 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ld1234 zei:

Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kun je kijken. Je krijgt de motiva ergonomix prothese las ik. Dat is in principe gewoon een ronde prothese maar die valt meer anatomisch als je staat. Echte anatomische protheses hebben breedte en hoogte verschil. Dat heeft de ergonomix niet. Daar zijn breedte en hoogte gelijk aan elkaar. Ik denk zeker dat je met 550cc meer decolleté gaat krijgen. Krijg je 550cc full ergonomix?

 

Liefs, 

LD

Ja ik krijg de ergonomix vrijdag nog een laatste gesprek om de maat en type nogmaals te bespreken. Ik zal eens in je album spieken goed ook om verschil te zien aangezien jij ronde prothese hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Ld1234 zei:

Ik heb geen drains gehad bij mijn prothesewissel. Trouwens ook niet bij mijn eerste borstvergroting.😊

Had eerst 290cc anatomische 410 mcghan protheses en heb nu 450cc full round motiva protheses gekregen.😃

Ik vind ze erg mooi! Wel een stuk flinker in vergelijkingen wat je had. Denk dat het verschil wellicht ook wel zichtbaar zal zijn Bij mij met 550 cc ookal heb ik niet de ronde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje ik ben er ook heel blij mee. Bij jou zal je zeker een verschil gaan zien! Heb hier heel veel mooie resultaten gezien met de ergonomix protheses! Sowieso een goede keuze..je hebt eigenlijk een ronde prothese alleen als je staat valt ie wat meer anatomisch😃👍🏼. Plus jij gaat van 235cc naar 550cc. Ik ging van 290cc naar 450cc.😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Ld1234 zei:

Dankje ik ben er ook heel blij mee. Bij jou zal je zeker een verschil gaan zien! Heb hier heel veel mooie resultaten gezien met de ergonomix protheses! Sowieso een goede keuze..je hebt eigenlijk een ronde prothese alleen als je staat valt ie wat meer anatomisch😃👍🏼. Plus jij gaat van 235cc naar 550cc. Ik ging van 290cc naar 450cc.😁

Denk dat ik ook een album moet gaan maken. Vd week maar wat foto’s maken van voor de operatie ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ineens besef ik mij dat ik destijds wel drains heb gehad. Ik weet nog dat ze die eruit trokken op drselfde dag in het ziekhuis. Kon best lang zien waar het gaatje had gezeten van het slangetje van de drain. Was best naar het eruit trekken 🥺

pff zit mijzelf steeds gekker te maken. Wil dolgraag af van die 2 tennisballen maar heb zo geen zin om brak en immobiel te zijn 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.