Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Veerveertje zei:

Dank jullie wel allemaal, echt super lief allemaal ❤️❤️❤️
Ze worden sinds ongeveer een kwartier geleden ineens keihard, terwijl ik al ff op bed lig. Dacht dat het vanmiddag al een blok beton was, maar vergeleken met nu waren het zostraks nog kussentjes ? Merk dat het nu heeeeel strak is komen te staan, voel daardoor de protheses ook wat zitten aan de bovenkant. Maar zal wel horen. 
@Elize89 Ik heb inderdaad rond en dual plane! Wat leuk! Sorry ben even kwijt of jij al foto’s in je album had, ik ga zo even kijken. Mocht ik daar nog niet inzitten en heb je wel al foto’s, mag ik dan toegang?

 

ik heb nog geen goeie PO foto, maar mijn vriend heeft even snel een foto genomen vanmiddag toen ik in bed lag en we even samen met z’n allen mochten kijken, dus die voeg ik even voor de leuk vast toe in mijn album voor jullie.

 

Iedereen die er nog niet inzit; roep maar en dan voeg ik je toe! 

 

Hoi hoi, fijn dat alles zo goed verlopen is. Op naar een goed herstel! Hopelijk kom je de nacht een beetje door. Wil je mij misschien toevoegen aan je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk om je verslag te lezen! Je hebt ze eindelijk...ziet er echt al top uit zo op die foto! Dat beton gevoel is normaal.? ik herken echt zoveel in jouw verslag. Ik heb ook echt lang geslapen van die narcose. Ik werd om 11 uur geopereerd en ergens rond 13 uur wakker en heb daarna ook zeker 3 keer moeten plassen?. Ik wens je een hele fijne nacht toe en ben benieuwd naar je voortgang.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaa ze zijn er!!! Welcome to the world twin babies ??!!! 
 

Ooohh ik heb de hele dag op dit moment gewacht. Eindelijk rustig jouw verslag doorlezen! Had een hele lange werkdag haha. Dankjewel voor het vertellen en ontzettend leuk om jouw so far positieve ervaring te lezen!! Fijn dat het allemaal zo goed is te gaan en dat je new boobs je zijn meegevallen! Ik ga ook meteen in je album spieken, ben zo ontzettend nieuwsgierig ❤️  
 

Hopelijk kun je vannacht lekker slapen en ik ben heeeel benieuwd naar je verdere voortgang ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Julie88 Thanks meis! Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 
@Ld1234 Haha gelukkig is dit het welbekende beton gevoel. Je snapt het pas echt als je het zelf ervaart hè. Zo naïef dat ik vanmiddag al dacht “ah, dit is het”. NOPE ? We gooien dat gevoel even x100, en hoppa, daar is het betongevoel dan écht. Echt 2 stenen ?  En Thanks! De nacht wordt drama voorspel ik, maar fuck it. Dan maar hele nacht series kijken ofzo. Weet niet wat die pijn nog gaat doen verder, maar dit is in a way best acceptabel. Heb alleen nu al last van m’n rug, dus dat is met liggen wel een beetje klote. ?

?

@Beyonce Wat ontzettend lief, jouw bericht! Brengt me echt een lach op mijn gezicht. ?

Ga maar lekker koekeloeren, ook al zie je zo nog vrij weinig ervan op die foto. En oeeee, voor jou nog maar 2 nachtjes slapen nu!!!! Almost your day! ? Heb je je zenuwen nog onder controle? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Es1234567 zei:

Gefeliciteerd dat ze er zitten!! Leuk verslag om te lezen! Ik mag zelf over 3 weken ? spannend!! Ik wens je een heel goed herstel!

 

Zou ik mee mogen kijken? 


Oeeee spannend inderdaad!! Waar ga je en wat krijg je precies? 
Dank je wel meis, ik heb je toegevoegd aan mijn album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Ld1234 said:

Rond heeft mijn voorkeur...vind ik bij mij persoonlijk mooier als ik geen bh aan heb. De anatomische hadden bij mij in het begin ook echt volume aan de bovenkant, maar na een jaar kwam er echt de anatomische vorm in en was het vooral alleen volume aan de onderkant. Bij rond is het volume gewoon gelijk verdeeld en dat vind ik mij mooier staan. Toch heb ik mijn oude protheses bijna 11 jaar gehad?.

Wat heeft jouw voorkeur?


Mijn chirurg (Dr Vd Weij) raadde aan om anatomisch te plaatsen bij mij en boven de spier. Hij gaf aan dat met ronde prothese je tanden zou zien bij mij. Ik ben 1,53m en weeg 47kg. Dus ik krijg 305cc moderate plus. Groter kon en wilde hij niet zetten ? Ik heb daarom moderate plus genomen en hopelijk krijg ik toch de projectie en volume die ik wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, TinyAA said:


Mijn chirurg (Dr Vd Weij) raadde aan om anatomisch te plaatsen bij mij en boven de spier. Hij gaf aan dat met ronde prothese je tanden zou zien bij mij. Ik ben 1,53m en weeg 47kg. Dus ik krijg 305cc moderate plus. Groter kon en wilde hij niet zetten ? Ik heb daarom moderate plus genomen en hopelijk krijg ik toch de projectie en volume die ik wil.

 @Ld1234 Randen...geen tanden hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, TinyAA zei:

@Veerveertje en heb je beetje kunnen slapen vannacht? ? 


Morning! Nahhh... denk dat ik rond 01:00 uur ergens in slaap ben gevallen. Toen werd ik wakker en voelde het alsof ik wel even wat uurtjes had gepakt, keek op m’n klokje, was het 02:00 uur ? F*cking een uur verder ? Rest van de nacht meer liggen dommelen dan echt slapen, en rond 06:00 uur wakker. Lig wel nog lekker en heb er een uurtje geleden weer een tramadol ingegooid, dus hopelijk kan ik straks nog wat wegdommelen. 
 

Bij opstaan word ik wat dizzy, waarschijnlijk ook van de tramadol, maar verder voel ik me prima. De pijn is wel intens, maar wel dragelijk. Af en toe een steekje in m’n linker litteken, en verder voelt het alsof ik veel te strak ben ingetapet om mijn borstkas, heel beklemmend (heb alleen een sport bh aan die niet te strak, maar gewoon goed zit ?) En bij bewegingen is het gewoon super gevoelig en wat pijnlijk. M’n mams trekt me omhoog uit bed want vind het best eng om zelf omhoog te komen vanuit m’n buikspieren. Ik vermijd nu gewoon zoveel mogelijk bewegingen die zeer doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze op de foto al echt prachtig! Dit geeft een beetje hoop haha. Jammer dat je zo’n lange nacht hebt gehad, gelukkig lig je wel lekker nog dat scheelt! Hopelijk pak je gedurende dag nog lekker wat slaap!

 

Ik ga van mega enthousiast naar dikke stress de hele dag door. Dat begon gisteren al haha. Heel erg irritant maargoed, gelukkig weet het thuisfront waar het vandaan komt!

 

is het qua pijn en gevoel enz een beetje wat je verwacht had allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, Veerveertje said:


Morning! Nahhh... denk dat ik rond 01:00 uur ergens in slaap ben gevallen. Toen werd ik wakker en voelde het alsof ik wel even wat uurtjes had gepakt, keek op m’n klokje, was het 02:00 uur ? F*cking een uur verder ? Rest van de nacht meer liggen dommelen dan echt slapen, en rond 06:00 uur wakker. Lig wel nog lekker en heb er een uurtje geleden weer een tramadol ingegooid, dus hopelijk kan ik straks nog wat wegdommelen. 
 

Bij opstaan word ik wat dizzy, waarschijnlijk ook van de tramadol, maar verder voel ik me prima. De pijn is wel intens, maar wel dragelijk. Af en toe een steekje in m’n linker litteken, en verder voelt het alsof ik veel te strak ben ingetapet om mijn borstkas, heel beklemmend (heb alleen een sport bh aan die niet te strak, maar gewoon goed zit ?) En bij bewegingen is het gewoon super gevoelig en wat pijnlijk. M’n mams trekt me omhoog uit bed want vind het best eng om zelf omhoog te komen vanuit m’n buikspieren. Ik vermijd nu gewoon zoveel mogelijk bewegingen die zeer doen. 


Ugh...als ik het zo van jou en de andere meiden hoor is de operatie makkelijker dan slapen ? en je hebt toch echt veel slaap nodig om goed te kunnen genezen! Gewoon lekker veel rooibos thee drinken, goed eten en vooral uitrusten. Hopelijk zakt dat strakke en trekkerige gevoel na een aantal dagen! De eerste dagen zullen wel heel onwerkelijk zijn voor jou met de nieuwe boobies ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje  ik word helemaal enthousiast als ik jouw verslagje lees, zo leuk!!! Ik ben zo blij voor je! Klinkt gewoon als een hele gezellige dag haha!!  :43:

Fijn dat je ook geen pijn had na de operatie en wat een luxe dat je ze al hebt kunnen bewonderen zeg. Die nacht zie ik ook een beetje tegenop, maar goed hoort erbij en is het allemaal waard. Lekker je tramadol nemen zo tegen de pijn en wie weet kan je nog wat slapen. 

 

Lukt het minder roken een beetje? Lijkt me heel moeilijk. Ben zelf 2 maanden rook-vrij nu en gaat heel goed, maar zo minderen als je net geopereerd bent en thuis moet zitten is wel een zware klus. Maar elke sigaret die je niet rookt is er 1! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, TinyAA zei:


Mijn chirurg (Dr Vd Weij) raadde aan om anatomisch te plaatsen bij mij en boven de spier. Hij gaf aan dat met ronde prothese je tanden zou zien bij mij. Ik ben 1,53m en weeg 47kg. Dus ik krijg 305cc moderate plus. Groter kon en wilde hij niet zetten ? Ik heb daarom moderate plus genomen en hopelijk krijg ik toch de projectie en volume die ik wil.

Volgens mij adviseert vd weij standaard iedereen anatomische protheses op de spier. Sommige pc's werken bv alleen maar met anatomisch omdat ze dit gewend zijn. Op de spier is altijd wat meer risico dat je randen kunt zien dan bv dual plane plaatsing. Het zou heel goed kunnen dat een andere pc je rond dual plane zou adviseren. 

Dit is mijn probleem geweest de vorige keer. ik ben toen alleen op consult geweest bij 1 pc die ook alleen anatomisch plaatst. Deze pc's zullen altijd anatomisch adviseren terwijl rond misschien net zo goed een optie is. 

Vd Weij maakt wel mooie anatomische boobies moet ik wel zeggen. Het is maar net waar je voorkeur ligt. Als mijn borsten hetzelfde qua volume bovenin waren gebleven als net na de operatie dan had ik nu misschien weer anatomische gekozen, maar helaas verdween dat mooie volume bovenin.

Uiteraard is het bij iedereen anders en kan het heel goed dat jij wel dat gewenste volume behoudt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, dat eerst sigaretje... oh... ik moet er niet teveel aan denken ben al jaren gestopt... maar het blijft toch in je zitten. Maar wat een heerlijk verslag!! Zou ik bij je mogen spieken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce Dank je wel!! Hahaha ik had dat ook, een rollercoaster aan emoties vooraf ? Laat het gewoon over je heen komen, voor je het weet is het zo ver, want morgen is dan eindelijk jouw dag!!! Ben zo benieuwd hoe je het gaat beleven.

Eerlijk, ik ben vandaag nog niet uit m’n nest gekomen, alleen om even te plassen. Toen werd ik duizelig, denk van de tramadol. Maar de pijn valt mij echt bizar mee. Dit zou de eerste dag zijn, nou, ik vind het echt prima te behappen. Bewegingen doen wel pijn, maar als ik stil lig is het prima te handelen. Had echt erger verwacht, maar goed, ik juich niet te vroeg, want dit is nog maar dag 1 ?

 

@TinyAA Ja, ik neem het maar van de mini dutjes die ik tussendoor kan pakken, haha. Het is wat het is! Ik heb net een wentelteefje gegeten op bed, en kon m’n bord gewoon recht op m’n boobs zetten ? Wat was dat een fantastische gewaarwording, hahahaha. 
 

@ProjectX Dat was het eigenlijk ook gewoon echt, haha! Roken is echt mega lastig... Ik heb er vandaag 2 gerookt en probeer het op max 5 per dag te houden, stoppen lukt me gewoon echt niet, ik ben zo’n verstokte roker. Merk wel dat ik een beetje slap word als ik rook en m’n hartslag schiet ineens vet omhoog, dus dat is wel een beetje naar (en vreemd?). Maar kan er nog niet helemaal vanaf blijven, slap hè. 
 

@Special-MeDank je wel!! ❤️
 

@PS-Lily Jaaaaa ze zijn er!!!! Dank je wel, echt super fijn om te horen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Anca23 zei:

Heel herkenbaar, dat eerst sigaretje... oh... ik moet er niet teveel aan denken ben al jaren gestopt... maar het blijft toch in je zitten. Maar wat een heerlijk verslag!! Zou ik bij je mogen spieken in je album?


Pfff echt hè... Roken is m’n enige verslaving, maar ook wel een hele beroerde natuurlijk. ? Ofcourse, ik heb je toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je je zo goed voelt!! Ooh dat roken is een ding hè!!! Vreselijk gevecht! Knap dat het je lukt op 5 per dag te roken. Ik was 1,5 week voor de operatie echt gestopt, daarvoor al meer overdag rookte dan alleen in de avond ( in combi met pleisters hoor?) daarna wel 6 weken vol gehouden, maar vorige week toch weer gefaald ? nu sinds gister weer aan de pleisters blijft een ding. Ben wel onder begeleiding van de huisarts gestopt ( pleisters worden dan vergoed) dus die belt me steeds toch wel een stok achter de deur ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4e@Veerveertje...je 1e nacht zit erop. Gelukt om dutjes te doen dus meer dan prima.

Heb je album gezien. Voor zover te zien erg mooi! 

Fijn dat het zo goed met je gaat. Ik vind de pijn ook prima te doen. Vandaag 4e dag po en kan zelfs al met minder Paracetamol. Net even naar winkelcentrum hier vlakbij gelopen. Dat was wel pittig. Borsten deden gemeen pijn op terugweg. Verveel me snel maar dit was net te.... 

Jij je lekker laten verwennen en pak je rust! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even 5 pagina's teruggelezen en wat een ontzettend mooi en leuk verslag heb je geschreven! Word er zo enthousiast en vrolijk van, en oh my wat zien ze er op de foto al goed uit ?

Hoop dat het te doen is qua pijn en het beton gevoel vandaag, dat er maar goed voor je gezorgd mag worden! Dekentjes, netflix, thee en lekker uitrusten?

 

Keep us posted! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veerveertje zei:


Pfff echt hè... Roken is m’n enige verslaving, maar ook wel een hele beroerde natuurlijk. ? Ofcourse, ik heb je toegevoegd! 

Ik rook ook. Heb het 4 weken volgehouden na de operatie en toen weer begonnen??‍♀️.

Het is ook zo lekker vooral na het eten. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.