Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ola girls!

 

Voor wie het leuk vindt; ik heb nieuwe foto‘s toegevoegd aan mijn album! Het is inmiddels woensdag (eigenlijk zelfs al donderdag), maar de foto’s zijn afgelopen dinsdag genomen, dus precies 1 week PO. Ik zal vanaf nu wekelijks/2 wekelijks progress foto’s uploaden. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje Hi Meis hoe gaat het herstel? Heb je pijn of juist niet?
Wel rare tijden nu hè met de Corona gedoe !! iedereen in je omgeving gezond en wel?

 

? Ik heb net even je mooie foto’s gezien .

zo pas 1 week verder en ze zijn nu al prachtig zeg? Je mag daar trots op zijn ? liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lindan zei:

@Veerveertje Hi Meis hoe gaat het herstel? Heb je pijn of juist niet?
Wel rare tijden nu hè met de Corona gedoe !! iedereen in je omgeving gezond en wel?

 

? Ik heb net even je mooie foto’s gezien .

zo pas 1 week verder en ze zijn nu al prachtig zeg? Je mag daar trots op zijn ? liefs xx


Hi Lindan! Herstel gaat echt als een tierelier! Ik voel me goed, heb amper pijn, alleen bepaalde bewegingen zijn pijnlijk of belastend, dus moet soms nog wel beetje op de rem trappen, maar alles gaat gewoon goed tot nu toe! 
In mijn omgeving ligt helaas toevallig net iemand die afgelopen dinsdag bij ons over de vloer kwam, nu ziek op bed met vermoedelijk Corona, dus ik begin hem nu even een beetje te schijten ? Maar goed, is even afwachten, hij had toen namelijk nog geen enkele klacht, en volgens mij beweren ze dat je dan ook nog niet besmettelijk bent. Lets hope so ?

 

En dank je wel, zo fijn om te horen! Ik vind ze nog erg bol, maar ze zijn al flink gezakt en in vorm gekomen ten opzichte van 1 week geleden, dus ik heb er alle vertrouwen in! ?❤️❤️
 

@Charlie1 Dank je! Gaat alles goed bij jou?? Ik heb dat betonblok gevoel al een paar dagen niet meer, dat had ik vooral de eerste aantal dagen heel heftig. Voelt nu ook nog niet helemaal “eigen”, of soepel, maar geen harde stenen meer iig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Je gaat lekker hoor. Wat een verschil al he. En komt helemaal goed hoor met indalen 


Ja echt, in 1 week zo’n verschil! Van 2 bolle blokken (???‍♀️) naar nu al (nog wel bolle) ronde gevormde boobs. Heb nog behoorlijk wat weken/maanden van indalen te gaan dus dat gaat vast helemaal goed komen! Ben zooo benieuwd hoe ze nog meer gaan vormen en indalen. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje Waaauuuw meid wat zien jouw borsten er ongelooflijk mooi uit!!! Wat een verschil al zeg. Fijn ook dat ze al wat minder hard aanvoelen. Ik vind het bij mezelf lastig aanvoelen hoe hard ze daadwerkelijk omdat dat verband er omheen zit. Maar ik vind het eigenlijk meevallen wat ik nu voel haha. Jeetje maar ze zijn echt ontzettend mooi ?!! 

 

Wat balen dat je iemand hebt gezien die nu ziek is.. snap dat je daar de zenuwen van krijgt, dat zou ik ook hebben! Hopelijk valt het mee en krijg je nergens last van. Hoe vind je het verdere herstel tot nu toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Beyonce zei:

@Veerveertje Waaauuuw meid wat zien jouw borsten er ongelooflijk mooi uit!!! Wat een verschil al zeg. Fijn ook dat ze al wat minder hard aanvoelen. Ik vind het bij mezelf lastig aanvoelen hoe hard ze daadwerkelijk omdat dat verband er omheen zit. Maar ik vind het eigenlijk meevallen wat ik nu voel haha. Jeetje maar ze zijn echt ontzettend mooi ?!! 

 

Wat balen dat je iemand hebt gezien die nu ziek is.. snap dat je daar de zenuwen van krijgt, dat zou ik ook hebben! Hopelijk valt het mee en krijg je nergens last van. Hoe vind je het verdere herstel tot nu toe? 


Aaaaah dank je voor je lieve reactie! ?❤️ Doet me heel goed. Meevallen wat je nu voelt? Qua hardheid bedoel je? Komende donderdag mag je band eraf toch?? 
 

Ja nou, we zijn inmiddels 4 dagen verder en ik voel me nog steeds chill, dus hopen dat dat zo blijft ?

Mijn herstel gaat echt volgens het boekje volgens mij... Ik vind het echt zo meevallen, heb bijna geen pijn meer, alleen soms nog bij bepaalde bewegingen die ik maak. Ze zakken steeds wat meer, en komende dinsdag mogen gelukkig m’n knoopjes opengeknipt van m’n hechtingen, heb ik ook zo’n zin in! Eindelijk die pleistertjes weg. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje je hebt echt geluk! Jouw resultaat ziet er nu al onwijs mooi uit en je borstvergroting is echt precies op tijd gedaan! Door al het gedoe rondom corona wordt mijne waarschijnlijk naar een ander moment verschoven. Ik heb er inmiddels vrede mee, maar was eigenlijk wel lekker om verplicht thuis te zijn zonder extra dagen op te hoeven nemen hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, TinyAA zei:

@Veerveertje je hebt echt geluk! Jouw resultaat ziet er nu al onwijs mooi uit en je borstvergroting is echt precies op tijd gedaan! Door al het gedoe rondom corona wordt mijne waarschijnlijk naar een ander moment verschoven. Ik heb er inmiddels vrede mee, maar was eigenlijk wel lekker om verplicht thuis te zijn zonder extra dagen op te hoeven nemen hahaha 


Zooo geloof me, dat besef ik me ook echt! Gigantische mazzel! En inderdaad de perfecte tijd ook om te herstellen, echt belachelijk hahaha. Hoewel ik natuurlijk liefst van alles had gehoopt voor mezelf en iedereen dat we niet in deze situatie hadden gezeten. 
Super balen dat die van jou verzet wordt, kan me voorstellen hoe naar dat is hoor. Hopen dat je niet te lang hoeft te wachten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Cherryy zei:

@Veerveertje

 

ben een tijd offline geweest, en ondertussen lees ik dat je ook 300 cc geplaatst hebt gekregen! Wat fijn dat je hertel mee valt. Zou ik ook jouw foto’s mogen zien? Erg benieuwd naar jouw resultaat met 300 cc.


Tuurlijk! Ik heb je toegang gegeven tot het album hoor. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de geïnteresseerden, ik heb nieuwe foto’s in mijn album gezet van 18 dagen PO! Ook met 2 foto’s van beide littekens. 
Verder dezelfde voorpositie en zijpositie als 1 week PO zodat het eventuele subtiele verschil het best zichtbaar is. ??

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, Veerveertje said:

Voor de geïnteresseerden, ik heb nieuwe foto’s in mijn album gezet van 18 dagen PO! Ook met 2 foto’s van beide littekens. 
Verder dezelfde voorpositie en zijpositie als 1 week PO zodat het eventuele subtiele verschil het best zichtbaar is. ??


ze zien er heel goed uit voor 3 weken! Gaan echt prachtige borsten worden, dat zie je nu al :) kun je nu alles weer doen en op je zij liggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 @Es1234567 @TinyAA Thanks ladies ???

@TinyAA op mijn zij kan wel, maar vind dat nog niet prettig, dus dat doe ik nog niet ??

Ik kan zeker nog niet alles, merk dat ik met bepaalde bewegingen wat pijn/ongemak voel dus ik gedraag me nog als een grote luie donder en doe alleen dat wat geen pijn veroorzaakt ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.