Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@Veerveertje Wat verwarrend zeg, bij de link zou ik alles verkeerd gegokt hebben als het er niet bij zou staan.
 

Ik heb gekozen voor anatomisch... en nu dus weer de twijfel of ik er goed aan doe. Ik heb foto’s van wat ik wil laten zien, op basis daarvan kreeg ik de anatomische geadviseerd (bij 2 klinieken). Ook omdat mijn tepels iets laag zitten, blijkbaar kan ze die met anatomisch beter op de juiste plek krijgen. We gaan het zien, over 2 dagen ben ik aan de beurt!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nina_a zei:

@Veerveertje Wat verwarrend zeg, bij de link zou ik alles verkeerd gegokt hebben als het er niet bij zou staan.
 

Ik heb gekozen voor anatomisch... en nu dus weer de twijfel of ik er goed aan doe. Ik heb foto’s van wat ik wil laten zien, op basis daarvan kreeg ik de anatomische geadviseerd (bij 2 klinieken). Ook omdat mijn tepels iets laag zitten, blijkbaar kan ze die met anatomisch beter op de juiste plek krijgen. We gaan het zien, over 2 dagen ben ik aan de beurt!!! 

Ik had ook veel verkeerd gegokt hoor. En daarom ook het beste om je wensen voor te leggen aan de arts. En als 2 artsen hetzelfde hebben geadviseerd nou dan kun je er vanuit gaan dat dat zo dicht mogelijk bij je wensen gaat uitkomen als mogelijk. Door welke arts word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nina_a zei:

@Veerveertje Wat verwarrend zeg, bij de link zou ik alles verkeerd gegokt hebben als het er niet bij zou staan.
 

Ik heb gekozen voor anatomisch... en nu dus weer de twijfel of ik er goed aan doe. Ik heb foto’s van wat ik wil laten zien, op basis daarvan kreeg ik de anatomische geadviseerd (bij 2 klinieken). Ook omdat mijn tepels iets laag zitten, blijkbaar kan ze die met anatomisch beter op de juiste plek krijgen. We gaan het zien, over 2 dagen ben ik aan de beurt!!! 

Ook ik had alles verkeerd gegokt. Vertrouw maar op je pc. Bij mij zag anatomisch er heeeel natuurlijk uit. Ik heb nu na 11 jaar ronde protheses gekregen omdat ik graag wat volume bovenin wilde hebben.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nina_a zei:

@Veerveertje Wat verwarrend zeg, bij de link zou ik alles verkeerd gegokt hebben als het er niet bij zou staan.
 

Ik heb gekozen voor anatomisch... en nu dus weer de twijfel of ik er goed aan doe. Ik heb foto’s van wat ik wil laten zien, op basis daarvan kreeg ik de anatomische geadviseerd (bij 2 klinieken). Ook omdat mijn tepels iets laag zitten, blijkbaar kan ze die met anatomisch beter op de juiste plek krijgen. We gaan het zien, over 2 dagen ben ik aan de beurt!!! 


Blijft ook een gok. De eerste plastisch chirurg waar ik heen ging, adviseerde ook anatomisch. De tweede plastisch chirurg rond. Vervolgens een shitload gelezen op dit forum, foto’s en filmpjes gekeken, en vertrouw mijn uitvoerend plastisch chirurg. Ook omdat ik liever gok op te veel volume bovenin, dan te weinig. 
Spannend zeg, is al snel!!!! Ben heeeel benieuwd voor je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Veerveertje ik val er een een beetje laat in, maar zoals ik terug lees ga je volgens mij voor rond? Ik heb zelf een voorsituatie vergelijkbaar met de jouwe. Ik ben heel dun en heb 295 anatomisch laten plaatsen. Het is nu bijna 7 weken geleden maar er is nog weinig natuurlijks aan; ze zijn breed, opgeplakt en dan ook nog scheef. Neemt niet weg dat ze wel heel natuurlijk lijken als ik gewoon kleding aan heb. Dan valt het allemaal niet op. Ik snap nu wel meer het verschil tussen rond en anatomisch en bij mij ontbreekt het idd wat aan vulling bovenin. Ik heb geen album maar ik kan evt op jouw voorsituatie een blik werpen om te kijken of we vergelijkbaar zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Marlies84 zei:

Hoi @Veerveertje ik val er een een beetje laat in, maar zoals ik terug lees ga je volgens mij voor rond? Ik heb zelf een voorsituatie vergelijkbaar met de jouwe. Ik ben heel dun en heb 295 anatomisch laten plaatsen. Het is nu bijna 7 weken geleden maar er is nog weinig natuurlijks aan; ze zijn breed, opgeplakt en dan ook nog scheef. Neemt niet weg dat ze wel heel natuurlijk lijken als ik gewoon kleding aan heb. Dan valt het allemaal niet op. Ik snap nu wel meer het verschil tussen rond en anatomisch en bij mij ontbreekt het idd wat aan vulling bovenin. Ik heb geen album maar ik kan evt op jouw voorsituatie een blik werpen om te kijken of we vergelijkbaar zijn?


Klopt, ik ga voor rond! Dual plane, dus hoop op die manier toch het natuurlijke “druppeleffect” te krijgen, zonder dat het te plat blijft bovenin. Zo heeft mijn pc het me in ieder geval uitgelegd ook. Heb jij dual plane of voor de spier? Wat vervelend om te horen, het klinkt alsof je nog niet blij bent ☹️
Maar 7 weken po is volgens mij van wat ik begrepen heb door alle verhalen nog niks, ik verwacht dat je na een aantal maanden toch wel blijer gaat zijn toch?! ? Dat scheve en opgeplakte lijkt me sowieso nog wel weg te zullen trekken!

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album, het is wel alleen zo’n 3D beeld van mijn voorsituatie. Zal een dezer dagen even een selfie maken, toont wat beter denk ik dan zo’n vlak 3D beeld. Maar die kan je vast bekijken! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Veerveertje zei:


Klopt, ik ga voor rond! Dual plane, dus hoop op die manier toch het natuurlijke “druppeleffect” te krijgen, zonder dat het te plat blijft bovenin. Zo heeft mijn pc het me in ieder geval uitgelegd ook. Heb jij dual plane of voor de spier? Wat vervelend om te horen, het klinkt alsof je nog niet blij bent ☹️
Maar 7 weken po is volgens mij van wat ik begrepen heb door alle verhalen nog niks, ik verwacht dat je na een aantal maanden toch wel blijer gaat zijn toch?! ? Dat scheve en opgeplakte lijkt me sowieso nog wel weg te zullen trekken!

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album, het is wel alleen zo’n 3D beeld van mijn voorsituatie. Zal een dezer dagen even een selfie maken, toont wat beter denk ik dan zo’n vlak 3D beeld. Maar die kan je vast bekijken! 

 

Gezien! Dat wordt echt mooi met rond! Je bent niet zo dun als ik en 1 vd adviserende pc’s zei tegen mij ook al rond. Wel soortgelijke voorsituatie qua borsten behalve dat die van mij iets ongelijker en leger van boven waren. 
 

En ik ben er met kleding al blij mee hoor. Gister zelfs zonder gêne in bikini rondgelopen. Verwacht ook dat er nog veel gaat veranderen maar baal van het feit dat mijn pc niet heel hard haar best heeft gedaan om de boel wat gelijker te trekken, want weet inmiddels vrij zeker dat daar geen verbetering in zal gaan komen. 
 

Succes met alle voorbereidingen en enjoy the boobs ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marlies84 hoe weet je zo zeker dat daar geen verandering meer in komt?

Toen ik mijn anatomische protheses had laten plaatsen zijn ze in de eerste 6 maanden ook nog veel veranderd. Het ronde effect wat ik in het begin had en de vulling bovenin wat er eerst wel was verdween volledig. Over het scheef staan heb je dit al besproken met je pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Ik wordt door Drs Mesters bij de Velthuis kliniek geopereerd. Ik hoop maar dat het niet te leeg bovenin blijft... Maar dit zal al zo’n verschil worden dat ik denk dat die stap voor nu genoeg is. Te rond zou denk ik niet bij mij passen. Ik verwacht dat ik krijg wat ik gevraagd heb, alleen kan mijn inschatting van wat ik wil anders zijn dan dat ik denk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Marlies84 zei:

Gezien! Dat wordt echt mooi met rond! Je bent niet zo dun als ik en 1 vd adviserende pc’s zei tegen mij ook al rond. Wel soortgelijke voorsituatie qua borsten behalve dat die van mij iets ongelijker en leger van boven waren. 
 

En ik ben er met kleding al blij mee hoor. Gister zelfs zonder gêne in bikini rondgelopen. Verwacht ook dat er nog veel gaat veranderen maar baal van het feit dat mijn pc niet heel hard haar best heeft gedaan om de boel wat gelijker te trekken, want weet inmiddels vrij zeker dat daar geen verbetering in zal gaan komen. 
 

Succes met alle voorbereidingen en enjoy the boobs ?


Goed om te horen! Ik was zelf in de veronderstelling dat ik te weinig eigen borstweefsel zou hebben om echt mooi te krijgen met ronde protheses, maar het schijnt er toch beter voor te staan dat ik in eerste instantie zelf dacht denk ik ?

 

Goed zo! En je goed voelen in kleding/bikini is ook al zoveel waard.

Ik ben alleen ook wel benieuwd waarom je denkt dat je borsten ongelijk zullen blijven?  Na 7 weken zit je nog volop in het “het-moet-allemaal-nog-zakken” proces toch? 
 

Dank je wel, en jij ook met je verdere boob-ontwikkelingen! ?❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nina_a zei:

@Nog even wachten Ik wordt door Drs Mesters bij de Velthuis kliniek geopereerd. Ik hoop maar dat het niet te leeg bovenin blijft... Maar dit zal al zo’n verschil worden dat ik denk dat die stap voor nu genoeg is. Te rond zou denk ik niet bij mij passen. Ik verwacht dat ik krijg wat ik gevraagd heb, alleen kan mijn inschatting van wat ik wil anders zijn dan dat ik denk ?


Zeker! En ook gewoon lekker doen wat voor jou het beste voelt. Ik merk wel bij mezelf dat ik in eerste instantie veel bescheidener wilde blijven dan dat ik nu volgens mij al ga doen, je kijk erop veranderd denk ik wel, en daarnaast heb ik heel vaak gelezen dat dames achteraf denken; had ik maar wat groter gekozen. 
Ik heb dat wel meegenomen in m’n afwegingen, ook omdat dual plane de bovenkant wat plat zou drukken waardoor er een druppeleffect ontstaat, en het enige wat ik eigenlijk niet wil, is dat je randen zou gaan zien bovenin/zijkant. Dus dat is het enige wat ik mee laat wegen in de hoeveelheid cc. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

4 uur geleden, Nina_a zei:

@Nog even wachten Ik wordt door Drs Mesters bij de Velthuis kliniek geopereerd. Ik hoop maar dat het niet te leeg bovenin blijft... Maar dit zal al zo’n verschil worden dat ik denk dat die stap voor nu genoeg is. Te rond zou denk ik niet bij mij passen. Ik verwacht dat ik krijg wat ik gevraagd heb, alleen kan mijn inschatting van wat ik wil anders zijn dan dat ik denk ?

Idd lekker bij de arts blijven waar je een goed gevoel bij hebt. En mooi je laatste opmerking 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn album even een foto vervangen en in plaats daarvan even een collega gemaakt met mijn oude situatie in bikini (290cc ana) en nieuwe situatie (450cc full round) in diezelfde bikini naast elkaar..zo kun je het verschil duidelijk zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ld1234 zei:

Ik heb in mijn album even een foto vervangen en in plaats daarvan even een collega gemaakt met mijn oude situatie in bikini (290cc ana) en nieuwe situatie (450cc full round) in diezelfde bikini naast elkaar..zo kun je het verschil duidelijk zien.


Zo, echt ja! Nou waren die anatomische ook vrij bescheiden. Denk je dat het anders zou zijn als je toen meer cc had genomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Veerveertje zei:


Zo, echt ja! Nou waren die anatomische ook vrij bescheiden. Denk je dat het anders zou zijn als je toen meer cc had genomen? 

Projectie verschil is maar 0,5cm, de ronde zijn wel per prothese 1 cm breder en een halve cm hoger. Als ik meer cc had gepakt toen zou ik ook nog steeds niet meer volume bovenin hebben gekregen.? ik had gewoon meteen voor rond moeten gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nina_a zei:

@Ld1234 wauw, ziet er mooi uit!  Wat een verschil inderdaad. Ik vond die 290 je overigens ook prachtig staan, had zo van jezelf kunnen zijn.

Dankje!!? ja precies...heel natuurlijk he die 290cc. Viel ook niemand op. Nu wilde ik toch wat groter en wat meer vulling.? Denk dat dat wel gelukt is:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo ik ben eergisteren op tweede consult geweest bij Dr Luijendijk en heb alles kunnen laten zien met foto’s van wat ik wel mooi/niet mooi vond. Zaten daarin erg op 1 lijn. Wel legde hij uit dat de borsten die ik erg mooi vond allemaal al een beetje dat natuurlijke “hang” effect hadden omdat zij in hun voorsituatie wat hangende borsten hadden en/of al aardig wat borstweefsel van zichzelf. Omdat ik jong ben en geen hangende borsten heb, is het denk ik dus nog maar de vraag of ik wel uit moet gaan van zulke resultaten. (Zo heeft hij het niet gezegd, maar heb ik er denk ik zelf wel een beetje uitgehaald)

 

Ik krijg geloof ik Mentor Medium (Moderate?) plus profile, high profile zou volgens hem te bol gaan worden bij mij. 
Hij heeft 275 cc, 300 cc, 325 cc en 350 cc voor me besteld, dus de keuze is reuze ?

Ik hoop op 300 of 325 cc. Hij weet heel duidelijk dat ik absoluut geen randjes zichtbaar wil aan de bovenkant en zijkant, dus we zullen merken wat er in gaat passen, haha.


Nu aftellen! Nog 4 weken en 6 dagen! (?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja en ik vroeg waarom sommige dames de borsten super ver uit elkaar hadden staan, en anderen weer heel dicht op elkaar. Hij zei dat dit alles te maken had met hun voorsituatie. Toch apart, kunnen chirurgen daar dan helemaal niks in betekenen qua “waar” ze de protheses plaatsen? Hij duwde mijn borsten wat omhoog en gaf aan dat de ruimte die je daar tussen zag, ook ongeveer ging zijn na de operatie. Gelukkig zag ik daaruit in elk geval wel dat ze “mooi” stonden, niet ver uit elkaar of te dicht op elkaar. Vind het maar een gekke manier, zal dat echt accuraat zijn? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Veerveertje zei:

Zooo ik ben eergisteren op tweede consult geweest bij Dr Luijendijk en heb alles kunnen laten zien met foto’s van wat ik wel mooi/niet mooi vond. Zaten daarin erg op 1 lijn. Wel legde hij uit dat de borsten die ik erg mooi vond allemaal al een beetje dat natuurlijke “hang” effect hadden omdat zij in hun voorsituatie wat hangende borsten hadden en/of al aardig wat borstweefsel van zichzelf. Omdat ik jong ben en geen hangende borsten heb, is het denk ik dus nog maar de vraag of ik wel uit moet gaan van zulke resultaten. (Zo heeft hij het niet gezegd, maar heb ik er denk ik zelf wel een beetje uitgehaald)

 

Ik krijg geloof ik Mentor Medium (Moderate?) plus profile, high profile zou volgens hem te bol gaan worden bij mij. 
Hij heeft 275 cc, 300 cc, 325 cc en 350 cc voor me besteld, dus de keuze is reuze ?

Ik hoop op 300 of 325 cc. Hij weet heel duidelijk dat ik absoluut geen randjes zichtbaar wil aan de bovenkant en zijkant, dus we zullen merken wat er in gaat passen, haha.


Nu aftellen! Nog 4 weken en 6 dagen! (?

Spannend!! 25cc is een verwaarloosbaar verschil dus zou dan voor 325cc gaan. Veel vrouwen hebben altijd zoiets van nou had ik toch maar de iets grotere maat gekozen. Ikzelf was daar 1 van 11 jaar geleden.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ld1234 zei:

Spannend!! 25cc is een verwaarloosbaar verschil dus zou dan voor 325cc gaan. Veel vrouwen hebben altijd zoiets van nou had ik toch maar de iets grotere maat gekozen. Ikzelf was daar 1 van 11 jaar geleden.?


Heb ook gezegd het mag van mij zo groot als mogelijk in deze keuzes. Hij was twijfelachtig over 350 cc omdat hij denkt dat er dan wel randen te zien gaan worden boven/zijkant. Toen vroeg ik met 325 cc en gaf hij aan dat hij tijdens de operatie zou kijken wat mooier zou zijn. Ik heb er nu dus eigenlijk geen bal meer over te zeggen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veerveertje zei:

Wat een belabberd geformuleerde zin van me, kanonnen. Maar je begrijpt me, neem ik aan ?

Ik begrijp je ja?..mijn pc had ook 425 en 450cc besteld. Uiteindelijk is de 450cc erin gegaan..jouw pc zal dan ook kijken wat het mooiste gaat passen bij je. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.