Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hai dames!


Deze vraag zal vast al eerder voorbij zijn gekomen, maar ik ben nog niet helemaal lekker thuis in de zoekfuncties/galerij dus ik stel toch mijn vraag maar even.


Na jaren wikken en wegen komt het er eindelijk van; 10 maart krijg ik mijn borstvergroting, yay! :)

Eerst op consult geweest bij Boerhaave kliniek, maar had geen prettig gevoel bij Dr van der Weij. Daarna op consult geweest bij Bergman Clinics, Dr. Luijendijk, en daar gaat het ook gebeuren!

Nou adviseerde van der Weij mij druppelvormige protheses (dual plane), maar Dr Luijendijk adviseert ronde.

Ik wil graag een natuurlijk ogend resultaat, en ben dus een beetje ''bang'' voor bolling aan de bovenkant, maar ik heb ook voorbeelden gezien van druppelvormige waarbij ik de bovenkant iets te ''plat'' blijf vinden. Dr Luijendijk zei dat als je ronde protheses dual plane laat zetten, ze ook automatisch in druppelformaat komen te staan. Maar als dat zo is, waarom kiezen anderen dan voor druppelvormig dual plane?

 

Ik krijg hoogstwaarschijnlijk 300cc, omdat bij 350 cc de kans iets meer aanwezig zou zijn dat er 'randen' zichtbaar zouden worden aan de bovenkant/zijkant, en dat wil ik absoluut niet.


Als er hier dames zijn die mij voorbeeldfoto's willen sturen van dual plane rond, dan zou ik super happy zijn! En hoor ook heel graag jullie meningen en ervaringen.

Liefs, Veer

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje ik had eerst anatomische protheses achter de spier en nu ronde voor de spier. Je mag wel een kijkje nemen bij mij. Ik had met de anatomische prothese totaal geen vulling bovenin..vandaar de switch.

Ik voeg je even toe aan mijn album. De foto's in bikini is met de anatomische prothese.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Ld1234 zei:

@Veerveertje ik had eerst anatomische protheses achter de spier en nu ronde voor de spier. Je mag wel een kijkje nemen bij mij. Ik had met de anatomische prothese totaal geen vulling bovenin..vandaar de switch.

Ik voeg je even toe aan mijn album. De foto's in bikini is met de anatomische prothese.

 

Liefs,

LD

 

Dank je wel! Ik heb even gekeken, maar ''lastig' zien in bikini op die manier, ik vind het er namelijk zo best wel mooi uit zien hahaha.

Ik wil wel graag wat vulling bovenin, alleen niet dat het helemaal perfect rond is van de zijkant, dat is voor mijn smaak iets te onnatuurlijk. Jammer dat jij voor de spier hebt (voor jou niet natuurlijk ;) ) want bij mij wordt het sowieso dual plane en ik krijg nog best lastig zulke voorbeeldfoto's gevonden via sites. Bij veel sites staat die info er niet bij en is het dus maar gokken wat het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje is ook lastig te zien in bikini maar had helaas geen betere foto's. Ik denk dat dual plane rond een hele mooie optie gaat zijn. Welk merk implantaten werkt je pc? Motiva heeft bv ergonomix implantaten..dit zijn ronde implantaten die anatomisch vallen als je staat. Ziet er ook heel mooi uit. Misschien een optie voor jou. Anatomische protheses geven het mooiste resultaat voor de spier dan heb je nog enigzins wat vulling aan de bovenkant.

 

Liefs,

 

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Ld1234 zei:

@Veerveertje is ook lastig te zien in bikini maar had helaas geen betere foto's. Ik denk dat dual plane rond een hele mooie optie gaat zijn. Welk merk implantaten werkt je pc? Motiva heeft bv ergonomix implantaten..dit zijn ronde implantaten die anatomisch vallen als je staat. Ziet er ook heel mooi uit. Misschien een optie voor jou. Anatomische protheses geven het mooiste resultaat voor de spier dan heb je nog enigzins wat vulling aan de bovenkant.

 

Liefs,

 

LD


Ja ik heb inderdaad hier op het forum ook al veel gelezen over dat dual plane met ronde protheses alsnog een “druppel” effect geven en daardoor erg natuurlijk kunnen ogen. Ik heb alleen nog maar weinig duidelijk beeldmateriaal hiervan gezien en dat mis ik een beetje, haha.

 

ik ben zo’n eeuwige twijfelkont en wil gewoon het beste resultaat en de beste opties. 
 

Ik krijg Mentor protheses, geen idee hoe dat daar bij zit?

 

En ik lees nu heel veel over mijn pc dat hij heel ervaren is in tubulaire borsten opereren, dus nu ga ik wel twijfelen of ik het wel bij hem moet laten doen omdat ik geen tubulaire borsten heb. Maar daarentegen heeft hij wel mooie voor en na foto’s op zijn website... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ja ik heb inderdaad hier op het forum ook al veel gelezen over dat dual plane met ronde protheses alsnog een “druppel” effect geven en daardoor erg natuurlijk kunnen ogen. Ik heb alleen nog maar weinig duidelijk beeldmateriaal hiervan gezien en dat mis ik een beetje, haha.

 

ik ben zo’n eeuwige twijfelkont en wil gewoon het beste resultaat en de beste opties. 
 

Ik krijg Mentor protheses, geen idee hoe dat daar bij zit?

 

En ik lees nu heel veel over mijn pc dat hij heel ervaren is in tubulaire borsten opereren, dus nu ga ik wel twijfelen of ik het wel bij hem moet laten doen omdat ik geen tubulaire borsten heb. Maar daarentegen heeft hij wel mooie voor en na foto’s op zijn website... 

Mentor heeft deze ergonomix protheses helaas niet. Als je heel erg twijfelt kun je nog bij een andere pc gaan om te kijken wat deze adviseert.

Van der pot is bijvoorbeeld ook een hele goede plastisch chirurg. Zou je eventueel resultaten van kunnen bekijken op zijn instagram.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi veerpeertje,
wat fijn dat je een datum heb?

Ik heb ook getwijfeld tot aan de laatste week. Heb ik wel de juiste maat , prothese gekozen.  Aantal keren gebeld en gemaild naar de kliniek.


Vandaag ben ik aan de beurt . 
Ik mag me zo om 7.00 uur melden. 
Ik krijg wel de druppel vorm  motiva ergonimix dual plane 475 Cc/425cc (ongelijke borsten) en ik kom van een lege D.

En dit wordt gedaan in park kliniek Rotterdam . Ik heb geen idee hoe ik me ga voelen . Maar ik zal foto’s en verslag plaatsen?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lindan zei:

Hi veerpeertje,
wat fijn dat je een datum heb?

Ik heb ook getwijfeld tot aan de laatste week. Heb ik wel de juiste maat , prothese gekozen.  Aantal keren gebeld en gemaild naar de kliniek.


Vandaag ben ik aan de beurt . 
Ik mag me zo om 7.00 uur melden. 
Ik krijg wel de druppel vorm  motiva ergonimix dual plane 475 Cc/425cc (ongelijke borsten) en ik kom van een lege D.

En dit wordt gedaan in park kliniek Rotterdam . Ik heb geen idee hoe ik me ga voelen . Maar ik zal foto’s en verslag plaatsen?

 

 

 


Ja verschrikkelijk gevoel zeg, hahaha.

Ik weet ook niet of het slim is om nu nog weer over te stappen op een andere pc. (Tenzij ik inderdaad toch andere merk protheses wil, maar dat moet ik nog even gaan afwegen na bovenstaande tips) 

Dr Luijendijk is volgens mij behoorlijk kundig ook als ik zo zijn cv lees en zijn voor en na foto’s op zijn website bekijk, dus denk dat ik nu moet kappen met treuzelen en twijfelen en hier gewoon bij blijven.. 

 

Wat spannend voor je!!! Ik wens je super veel sterkte en succes, ik volg je verslag en foto’s heel graag! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2020 om 06:18, Lindan zei:

Hi veerpeertje,
wat fijn dat je een datum heb?

Ik heb ook getwijfeld tot aan de laatste week. Heb ik wel de juiste maat , prothese gekozen.  Aantal keren gebeld en gemaild naar de kliniek.


Vandaag ben ik aan de beurt . 
Ik mag me zo om 7.00 uur melden. 
Ik krijg wel de druppel vorm  motiva ergonimix dual plane 475 Cc/425cc (ongelijke borsten) en ik kom van een lege D.

En dit wordt gedaan in park kliniek Rotterdam . Ik heb geen idee hoe ik me ga voelen . Maar ik zal foto’s en verslag plaatsen?

 

 

 


Hoe gaat het nu met je?? Is je operatie goed gegaan en hoe voel je je nu? And how does it look?? ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lindan zei:

@Veerveertje 

Ik voel me op zich goed. Nog steeds het gevoel dat er 2 betonnen borsten heb. De pijn is me een beetje tegen gevallen . Maar na dag 3 gaat het ok met pijnstillers?

 

En het ziet er nog steeds opgezwollen uit.

en vierkantig ofzo ..
Ik ben benieuwd hoe ze over 6 wkn Uitzien.
 


Aaaaah ja, pittig hè. Fijn dat je iets opknapt nu. Zwelling/vorm zal nog wel flink gaan veranderen. Ik ben ook benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Veerveertje, is ook een heel lastige keuze. Maar lees toch vaker meiden die de anatomische te weinig vulling bovenin vinden geven dan dat er meiden zijn die de ronde te vol vinden. Maar je moet goed bedenken wat jij graag wil. En dat de arts veel tubulaire borsten ervaring heeft, wil nog niet zeggen dat hij niet veel ervaring heeft met 'normale' borsten. Als je een goed gevoel hebt bij de arts, dat is het belangrijkste. Maar goed garantie over het eindresultaat heb je niet en dat maakt het voor ons dames aka controlfreaks lastig succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2020 om 18:10, Veerveertje zei:

Hai dames!


Deze vraag zal vast al eerder voorbij zijn gekomen, maar ik ben nog niet helemaal lekker thuis in de zoekfuncties/galerij dus ik stel toch mijn vraag maar even.


Na jaren wikken en wegen komt het er eindelijk van; 10 maart krijg ik mijn borstvergroting, yay!

Eerst op consult geweest bij Boerhaave kliniek, maar had geen prettig gevoel bij Dr van der Weij. Daarna op consult geweest bij Bergman Clinics, Dr. Luijendijk, en daar gaat het ook gebeuren!

Nou adviseerde van der Weij mij druppelvormige protheses (dual plane), maar Dr Luijendijk adviseert ronde.

Ik wil graag een natuurlijk ogend resultaat, en ben dus een beetje ''bang'' voor bolling aan de bovenkant, maar ik heb ook voorbeelden gezien van druppelvormige waarbij ik de bovenkant iets te ''plat'' blijf vinden. Dr Luijendijk zei dat als je ronde protheses dual plane laat zetten, ze ook automatisch in druppelformaat komen te staan. Maar als dat zo is, waarom kiezen anderen dan voor druppelvormig dual plane?

 

Ik krijg hoogstwaarschijnlijk 300cc, omdat bij 350 cc de kans iets meer aanwezig zou zijn dat er 'randen' zichtbaar zouden worden aan de bovenkant/zijkant, en dat wil ik absoluut niet.


Als er hier dames zijn die mij voorbeeldfoto's willen sturen van dual plane rond, dan zou ik super happy zijn! En hoor ook heel graag jullie meningen en ervaringen.

Liefs, Veer

 

 


welkom! En spannend meid!

Zelf zou ik ook niet kiezen voor anatomische prothese maar rond ook met kans op draaien enzo.

Ik heb ronde prothese voor 85% gevuld zodat ze wel een wat natuurlijkere effect geven. 
Mijne zijn dus ook niet mega rond, maar dit heeft ook te maken met dat mijn voorsituatie anders was (vind het namelijk wel mooi rond hahha )

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hi @Veerveertje, is ook een heel lastige keuze. Maar lees toch vaker meiden die de anatomische te weinig vulling bovenin vinden geven dan dat er meiden zijn die de ronde te vol vinden. Maar je moet goed bedenken wat jij graag wil. En dat de arts veel tubulaire borsten ervaring heeft, wil nog niet zeggen dat hij niet veel ervaring heeft met 'normale' borsten. Als je een goed gevoel hebt bij de arts, dat is het belangrijkste. Maar goed garantie over het eindresultaat heb je niet en dat maakt het voor ons dames aka controlfreaks lastig succes met je keuze!


Ja, dat was dus ook mijn angst. Heb bij een bekende mogen kijken, zij was echt pro anatomisch en behoorlijk negatief over ronde, maar ik vond dat haar borstkas dus echt nog behoorlijk plat was en dan ineens “2 bolletjes“ zaten halverwege haar romp. Ik overdrijf nu, maar om even beeld te schetsen. Dus de keuze heb ik inmiddels gemaakt; het worden ronde!

Ik heb ze liever achteraf iets te “bol” dan iets te plat, dus dit voelt, zeker met het advies van m’n pc, als de betere keuze.

Controlefreak to the fullest hier, ja ?

Ik heb allemaal plaatjes verzameld om te laten zien op mijn tweede consult aanstaande maandag, zodat mijn pc precies kan snappen wat ik wel wil en wat ik niet wil en of dat haalbaar is. Ben mega benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, bent001 zei:


welkom! En spannend meid!

Zelf zou ik ook niet kiezen voor anatomische prothese maar rond ook met kans op draaien enzo.

Ik heb ronde prothese voor 85% gevuld zodat ze wel een wat natuurlijkere effect geven. 
Mijne zijn dus ook niet mega rond, maar dit heeft ook te maken met dat mijn voorsituatie anders was (vind het namelijk wel mooi rond hahha )


Ja precies, ik heb de keuze gemaakt voor ronde! En grappig dat je dat zegt, ik had als vraag voor mijn 2e consult maandag namelijk ook staan of zij de protheses 85% vullen of dat ze helemaal vol zijn. Had hier namelijk al iets over gelezen op internet. Weet alleen niet of dat standaard is? Ik ga het laten doen bij Bergman Clinics in Hilversum. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2020 om 07:58, Spookbewoning12 zei:

Hoi! 
mijn eerste consult bij Velthuis zei de chirurg anatomisch, dual plane, max 450. 
hierna heb ik lipofilling gehad waardoor t volume meer terug is en alles net wat dikker. Maar omdat ik nog geen b85 volledig vul opnieuw op consult nu bij Veldhoven. Ondertussen flink wat ingelezen en besloten dat ik geen dual plane wil maar voor de spier. Chirurg gekozen die dit met regelmaat doet, want dat is nog een dingetje blijkbaar. 

voor de spier kan ik Max 350 moderate profile extra van mentor, ik ga 290 nemen. 
Ik zei hem dat ik niet de perky borsten van een 18 jarige hoef want dat past niet als je 40 bent en als je 50 bent al helemaal niet meer. Chirurg zij me toen dat dat risico met anatomisch groter is dan met rond. Ik krijg dus rond.

 

over je opmerking over randen, volgens mij is dual plane juist ter voorkoming van randen en kun je daardoor grotere protheses krijgen. 


Ja precies, heel goed! Ik heb nu ook gekozen voor ronde. En klopt, dat begreep ik ook, alleen toch heb ik online wel wat foto’s gezien van dual plane waarbij je toch wat randen zag bovenin. Dus dat vind ik toch nog een beetje spannend. 
 

Ik kan helaas absoluut niet voor de spier doen, daarvoor heb ik te weinig eigen borstweefsel.

 

Ik heb voor als jullie het leuk vinden om te zien even mijn 3D foto’s toegevoegd; wat het nu is, en wat het wordt als er inderdaad 300 cc in gaat, zoals nu afgesproken.

Ik ga maandag nog even vragen of 325 cc ook nog haalbaar is of dat ik daarmee het risico op randjes verhoog. Dat was met 350 cc namelijk wel zo volgens mijn pc.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Super dat je dat hebt gedaan. Ik had ook diverse foto's mee, dat zegt zoveel meer dan dat je het beschrijft. Want wat voor de een bol is, vindt de ander weer mooi. Goed dat je nog een 2e consult heb. Daarna aftellen naar je operatie 


Ja precies! Dan voelt het ook in ieder geval als dat ik er alles aan gedaan heb om me zo duidelijk mogelijk uit te drukken.

Teller staat momenteel op nog 5,5 weken! ? Had het liever vandaag dan morgen gehad, maar goed, zit niks anders op dan geduldig zijn. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2020 om 18:31, Ld1234 zei:

@Veerveertje ik had eerst anatomische protheses achter de spier en nu ronde voor de spier. Je mag wel een kijkje nemen bij mij. Ik had met de anatomische prothese totaal geen vulling bovenin..vandaar de switch.

Ik voeg je even toe aan mijn album. De foto's in bikini is met de anatomische prothese.

 

Liefs,

LD

 Hoi @Ld1234,

zou ik ook in je album mogen kijken? Ik ben benieuwd naar het verschil. Heb nu anatomisch maar twijfel over een wissel en daarbij ben ik ook nog zoekende of ik wel weer anatomisch wil. Alvast bedankt. Groeten sarabii

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Sarabii zei:

 Hoi @Ld1234,

zou ik ook in je album mogen kijken? Ik ben benieuwd naar het verschil. Heb nu anatomisch maar twijfel over een wissel en daarbij ben ik ook nog zoekende of ik wel weer anatomisch wil. Alvast bedankt. Groeten sarabii

Zekers! Ik voeg je toe! feedback is altijd welkom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Veerveertje zei:


Ja precies! Dan voelt het ook in ieder geval als dat ik er alles aan gedaan heb om me zo duidelijk mogelijk uit te drukken.

Teller staat momenteel op nog 5,5 weken! ? Had het liever vandaag dan morgen gehad, maar goed, zit niks anders op dan geduldig zijn. ?

heel herkenbaar. Nog 2 weken werken tot wintersport, dan 1 weekje wintersport en nog 1 weekje werken voor mij.

 

Ja ze staan openbaar deze foto's. als je ze verwijderd wil hebben even een berichtje naar Best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , 

 

ik ben op 20 januari geopereerd en wilde aan de bovenkant vulling maar niet het “neppe” gevoel maar zo natuurlijk mogelijk als je begrijpt wat ik bedoel . 
 

Mijn arts adviseerde mij mentor cohesive ||| dual plane 330 cc druppel vorming en ben tot nu toe erg blij met het resultaat. 
Ze zijn aan de bovenkant bol genoeg en ogen niet nep . Verder is het natuurlijk pas 9 dagen geleden dus kan ik niet helemaal zeggen hoe ze uiteindelijk zullen zijn . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Nog even wachten zei:

heel herkenbaar. Nog 2 weken werken tot wintersport, dan 1 weekje wintersport en nog 1 weekje werken voor mij.

 

Ja ze staan openbaar deze foto's. als je ze verwijderd wil hebben even een berichtje naar Best_boobie


Oeeee dus jij bent ongeveer 1,5 week voor mij! Spannendddd! Wel lekker die vakantie, dan gaat de tijd wat sneller ?

Waar word jij geopereerd en wat ga je nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.