Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Je zou er toch echt toegang toe moeten hebben, kijk: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaa @Veerveertje ik ben eindelijk helemaal bijgelezen en op de valreep. Gosh ik vind het gewoon helemaal spannend voor jou (vast niet omdat ik 2 dagen later mag ????). Mag ik ook alvast meekijken in je album?

 

ik hoop dat je heeeerlijk op je buik slaapt vannacht. En dat je je morgen top voelt! Succes met de zenuwen! Ps; heb wel even gelachen bij het lezen van jouw stukje over corona ??). 
 

TOI TOI TOI ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Beyonce zei:

Jaaaaaaaa @Veerveertje ik ben eindelijk helemaal bijgelezen en op de valreep. Gosh ik vind het gewoon helemaal spannend voor jou (vast niet omdat ik 2 dagen later mag ????). Mag ik ook alvast meekijken in je album?

 

ik hoop dat je heeeerlijk op je buik slaapt vannacht. En dat je je morgen top voelt! Succes met de zenuwen! Ps; heb wel even gelachen bij het lezen van jouw stukje over corona ??). 
 

TOI TOI TOI ?


Hahaha zo leuk hoe iedereen hier met elkaar mee leeft! Doet me echt deugd. 
Ik weiger vannacht op mijn zij te slapen, buik it is, voor de komende 6,5 uren die ik nog over heb ?

Hahahahaha ja een beetje spastisch he, maar ey, ik heb geen koorts gekregen dus ik ben tevreden met m’n eigen dramatische, hypochondrische gedrag van afgelopen week ???

 

Nogmaals dank en je zit dus ook in m’n album nu! En voor jou komt het ook echt steeds dichterbij, oeeeee! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha door jullie verhalen lig ik ook al een paar nachten op mijn buik ?. Ik ga ook lekker jouw tactiek aanhouden en ook gezond blijven ??????. Dankjewel voor het toevoegen! Prachtig figuur heb je, ben zooooo benieuwd hoe het er straks uit ziet ❤️
 

Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? En hoe voel je je deze ochtend? Zo fijn dat je al vroeg mag, hoef je niet te lang honger te hebben en vreet je jezelf niet op van de zenuwen ?. Heb jij vandaag 1 iemand met je mee? Geniet van je laatste uurtjes zonder boooobies!! Succes zometeen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Beyonce zei:

Hahahaha door jullie verhalen lig ik ook al een paar nachten op mijn buik ?. Ik ga ook lekker jouw tactiek aanhouden en ook gezond blijven ??????. Dankjewel voor het toevoegen! Prachtig figuur heb je, ben zooooo benieuwd hoe het er straks uit ziet ❤️
 

Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? En hoe voel je je deze ochtend? Zo fijn dat je al vroeg mag, hoef je niet te lang honger te hebben en vreet je jezelf niet op van de zenuwen ?. Heb jij vandaag 1 iemand met je mee? Geniet van je laatste uurtjes zonder boooobies!! Succes zometeen ?


Dank je wel! Zo lief ❤️
Nou, slapen was een drama. Was echt plafonddienst ? Rond kwart over 1 had ik het niet meer en heb ik een oxazepam ingenomen. En om half 3 ben ik ongeveer in slaap gevallen eindelijk, ietsje later. En kwart voor 7 stond de wekker ??

En ja, m’n ouders zijn bij me en m’n vriend komt zometeen ook al hier naartoe! Super fijn. 
Ik lig al in m’n privé kamertje waar ik straks word weggerold! Bijnaaaaaaa! ??

 @Special-Me @Lindan dank jullie wel allebei!! Verslag komt zo snel mogelijk ?❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.