Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Fje1981 zei:

Enig nadeel is dat je de reacties van de vorige foto nog eronder hebt staan maar dat vond ik geen ramp ☺️
Foto gezien je borstvergroting heeft echt heel mooi uitgepakt.

Ben je zelf ook blij en niet meer zo gefixeerd op minuscule verschillen?☺️


Hahaha ongelijkheid van de 2 boobs ben ik wel wat aan gewend, en toen ik deze foto kreeg via mail dacht ik helemaal van “veer, wat loop je te zeiken, het verschil is echt amper te zien”. Dus die kan ik accepteren.


Enige waar ik wel legit een beetje last van heb, is m’n landingsbaan. Ik had ze echt heel graag wat dichter bij elkaar gehad. Maar ja, dat maar realiseren bij m’n wissel over 10+ jaar... 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Veerveertje zei:Enige waar ik wel legit een beetje last van heb, is m’n landingsbaan. Ik had ze echt heel graag wat dichter bij elkaar gehad. Maar ja, dat maar realiseren bij m’n wissel over 10+ jaar... 

Klopt, ik heb nu pas het decolleté die ik 20 jaar geleden had willen hebben., maar komend van een kleine B-cup was meer cc niet mogelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2020 om 21:37, Robijntje02 zei:

Uhmmmm.... @Veerveertje ik ga t nog een keer zeggen.... Ik vind jouw borsten zoals ze op de foto's 10 weken PO vastgelegd zijn echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi eruit zien... ♥️💜♥️

Durf zelfs te zeggen, een van de mooiste exemplaren die ik de laatste tijd hier gezien heb... 

Ze hebben een supermooie vorm en formaat, je hebt hele mooie tepelhoven en tepels, een súpermooie strakke jonge en blanke huid; heeeeel erg naturel en meisjesachtig... Het hele plaatje ziet er gewoon perfect uit in mijn ogen.... 

Echt, vind jouw borsten zooo puur en rein eruit zien.... Ben verliefd op jouw borsten haha...

Liet ze aan m'n vriend zien en die zei ook; sooooweeeh!!!! die zijn écht mooi!!...

Heb je een partner? En zo ja, wat vindt die van jouw borsten?....

Zien ze er in t echt dan echt zo anders uit dan op de foto's???

Want zoals ze er op de foto's uitzien, zien ze er naar mijn mening echt buitengewoon mooi uit...

🥰🥰🥰

 

 

 

Ik ben eigenlijk nu wel heel nieuwsgierig geworden. Wil je me eens toevoegen? Ik ga ook eigen foto’s plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2020 om 10:29, Whisper zei:

Zou ik in je album mogen kijken? Ik krijg over 3 weken ronde protheses dual plane, dus ben heel benieuwd. 

 

Op 17-6-2020 om 10:47, Snn89 zei:

Ik ben eigenlijk nu wel heel nieuwsgierig geworden. Wil je me eens toevoegen? Ik ga ook eigen foto’s plaatsen


Tuurlijk, heb jullie toegevoegd! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Whisper zei:

Echt heel mooi. Als het bij mij zo wordt ben ik helemaal happy 😊

 

1 uur terug, Snn89 zei:

Oh wauw wat een droom borsten 😍


Aaahw dank jullie wel, ik word er helemaal verlegen van. Doet me heel goed, zulke complimenten ❤️
 

7 minuten geleden, Special-Me zei:

Zou ik ook mee mogen kijken? 
moest ik je nog niet toegevoegd hebben dan roep je maar even. 

 

Zeker! Ik heb je toegevoegd. Ik zit al in de jouwe! 😁😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.